Jump to content
Marcus

Rover 416gsi глава на D15b2

Recommended Posts

До колко инсталацията на Rover 416GSI е сходна с японския аналог (кончерто май :punk: ) Моля някой който има представа как да се върже на 4 ген. да удари едно рамо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с Хонда двигател ли е? И ако да кажи какъв е, за да ти отговори някой....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глава на Rover 416GSI (Д16А7), слага се на Д15Б2 4ген. сивик, обаче буксите са различни. Кабелите при двигателя на Д16А7 завършват с три букси които вече трябва да отиват към купето, те са кръгли, двете са с повечко пинове а другата само с два. Ако някой има представа ще наснимам всичко.Еку-то е PP4.

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата е на мотора вече, пали и върви. Малко нестабилни ниски обороти но това не е проблем.

Еку-то дава грешки 6,7,10,11,13 и 14, някой може ли да каже на български какво точно значат. Освен това ограничителя се включва и изключва произволно. Еку-то е PP4 и останаха 3 кабела които няма къде да се вържат, един червен тук:

Публикувано изображение

който е на снопа за бялата букса и оранжев и тъмно зелен към черната букса:

Публикувано изображение

Освен това на еку-то отстрани имаше ето тази джаджа дето не се знае за какво е:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Благодарен съм на всякаква помощ. Пичовете с 4 ген да помагат :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свържи се с 1 net. тои ще ти помогне в тая област според мен доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На път съм да си помогна сам :) Остана само грешка 11, която е IMA Sensor (Idle mixture adjust), нарича се и още CO Pot (carbon monoxide potentiometer), това трябва да е малката джаджа на последните 2 снимки, слага се на коли които са без ламбда сонда (Ровър например :) ). Има го и на кончерто и там се свързва към еку-то по следния начин:пин1 - зелено/бял - към C12 на еку-то (би трябвало да е маса)пин2 - жълто/бял - към С13пин3 - зелено/жълт - към В20При нас обаче кабелите са с различни цветове, затова продължавам да търся.... и докато донапиша поста го намерих! На 2 ген CRX произведен 1988-ма и е без катализатор има такъв сензор, ей сега ще го направя на пейнта и ще пусна една снимка, да не си блъска главата и някой друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Утре ако остане време ще се изпробва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

добре де....каква степен на сгъстяване прави тoзи мотор сигурен ли си че степента нети пада.... ?и няма :) применро да е по зле ?:) изчисли ли я ? (дали иска сгъстяване ?)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не знам дали не пада степента на сгъстяване, но тя така или иначе ще се сгъстява още. Важното беше да се оправят кабелаците, другото си е задача на собственика, аз само търся информацията. Даже и с тази грешка 11, колата върви повече от добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а така :bow:Сега и степента изчислете и вижте дали иска сгъстяване наи добре на ~10 :) за тоя тип мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д 16А7 има степен на сгъстяване 9,6/1 това е разликата от Д16А6 който е 9,1/1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...