Marcus 76 #1 Публикувано 22 Януари, 2009 До колко инсталацията на Rover 416GSI е сходна с японския аналог (кончерто май ) Моля някой който има представа как да се върже на 4 ген. да удари едно рамо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #2 Отговорено 23 Януари, 2009 Някой с идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #3 Отговорено 24 Януари, 2009 Това с Хонда двигател ли е? И ако да кажи какъв е, за да ти отговори някой.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #4 Отговорено 24 Януари, 2009 (Редактирано) Глава на Rover 416GSI (Д16А7), слага се на Д15Б2 4ген. сивик, обаче буксите са различни. Кабелите при двигателя на Д16А7 завършват с три букси които вече трябва да отиват към купето, те са кръгли, двете са с повечко пинове а другата само с два. Ако някой има представа ще наснимам всичко.Еку-то е PP4. Редактирано 24 Януари, 2009 от Marcus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #5 Отговорено 29 Януари, 2009 Help Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #6 Отговорено 26 Февруари, 2009 Главата е на мотора вече, пали и върви. Малко нестабилни ниски обороти но това не е проблем. Еку-то дава грешки 6,7,10,11,13 и 14, някой може ли да каже на български какво точно значат. Освен това ограничителя се включва и изключва произволно. Еку-то е PP4 и останаха 3 кабела които няма къде да се вържат, един червен тук: който е на снопа за бялата букса и оранжев и тъмно зелен към черната букса: Освен това на еку-то отстрани имаше ето тази джаджа дето не се знае за какво е: Благодарен съм на всякаква помощ. Пичовете с 4 ген да помагат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #7 Отговорено 20 Март, 2009 Помощ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 20 Март, 2009 свържи се с 1 net. тои ще ти помогне в тая област според мен доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #9 Отговорено 20 Март, 2009 На път съм да си помогна сам Остана само грешка 11, която е IMA Sensor (Idle mixture adjust), нарича се и още CO Pot (carbon monoxide potentiometer), това трябва да е малката джаджа на последните 2 снимки, слага се на коли които са без ламбда сонда (Ровър например ). Има го и на кончерто и там се свързва към еку-то по следния начин:пин1 - зелено/бял - към C12 на еку-то (би трябвало да е маса)пин2 - жълто/бял - към С13пин3 - зелено/жълт - към В20При нас обаче кабелите са с различни цветове, затова продължавам да търся.... и докато донапиша поста го намерих! На 2 ген CRX произведен 1988-ма и е без катализатор има такъв сензор, ей сега ще го направя на пейнта и ще пусна една снимка, да не си блъска главата и някой друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #10 Отговорено 20 Март, 2009 Утре ако остане време ще се изпробва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 20 Март, 2009 (Редактирано) добре де....каква степен на сгъстяване прави тoзи мотор сигурен ли си че степента нети пада.... ?и няма применро да е по зле ? изчисли ли я ? (дали иска сгъстяване ?) Редактирано 20 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #12 Отговорено 21 Март, 2009 Наистина не знам дали не пада степента на сгъстяване, но тя така или иначе ще се сгъстява още. Важното беше да се оправят кабелаците, другото си е задача на собственика, аз само търся информацията. Даже и с тази грешка 11, колата върви повече от добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 21 Март, 2009 а така Сега и степента изчислете и вижте дали иска сгъстяване наи добре на ~10 за тоя тип мотори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #14 Отговорено 21 Март, 2009 Споко, моя човек си знае работата... -=Цък за справка=- Все пак това ще си е евридей кар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #15 Отговорено 21 Март, 2009 Д 16А7 има степен на сгъстяване 9,6/1 това е разликата от Д16А6 който е 9,1/1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове