svencho 1 #1 Публикувано 22 Януари, 2009 Здравейте!Видях,че се обсъждат доста варианти за избор на фарове,но не открих начин на свързване.В момента на къси светлини ми светят лупите на късите и съвсем леко крушката на дългите.Във всеки фар имам по 2 чифта рингове,които се чудя къде мога да свържа без да ги изгоря.Имате ли опит с такъв монтаж? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #2 Отговорено 22 Януари, 2009 Колега ти направо ме умря как на къси ще ти светят и дългите ама малко?????а ринговете се връзват на габаритите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svencho 1 #3 Отговорено 22 Януари, 2009 Не знам,но към старата букса се вкарва направо тази на фара.Габаритите ми остават неизползваеми и към тях ще свържа ангелските.А докато фара свети на къси ,крушката на дългите свети на 15-тина процента примерно.Не че като бачкат и ринговете ще изглежда зле,но просто ми е странно.Може фара да си разределя така тоците.Не знам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STANCHO 1 2 #4 Отговорено 22 Януари, 2009 Нема такъв филм колега провери си добре нещата, ако ли не отиди на жичкаджия да не направиш беля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 22 Януари, 2009 ако ти свети и на дълги значи имаш проблем с инсталацията. не е от фаровете защото кабелите са независими. ангелските очи ги връзваш към габаритите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svencho 1 #6 Отговорено 22 Януари, 2009 На мен дългите ми светят слабо докато съм на къси.Иначе като включа на дълги те си светват с пълна сила.Просто не знам дали е нормално това.И къде мога да проверя тоците се чудя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #7 Отговорено 22 Януари, 2009 Не е нормално ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #8 Отговорено 22 Януари, 2009 каква е хондичката,колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svencho 1 #9 Отговорено 22 Януари, 2009 (Редактирано) Значи майката му е електричар,то се е видяло.И мна мен ми е странно.Все едн на H4 докато ми светят късите леко да светят и дългите.... А ринговете сам ще си ги свържа.А хондата е сивик седан-1993 Редактирано 22 Януари, 2009 от svencho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #10 Отговорено 22 Януари, 2009 Ринговете са ясни-към габаритите,като мериш +,защото са диоди и няма да светнат. Те и за това са с 2 разноцветни кабели.ПРИ теб вероятно се получава ,защото от H4 крушка на оригиналните фарове,се прехвърля към две крушки,най вероятно H3 на късите и H1(7) на дългите. Трябва да си измериш веригите на всеки фар(има и дефектни ) и на буксата на колата. Но ако не си се занимавал с токове по-добре иди на майстор,въпреки че не е философия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfu 3 #11 Отговорено 22 Януари, 2009 Е, това с прехвърлянето от 1 цокъл към друг каква връзка има? Важен е профила на буксата, а всички се продават като OEM fit. Горе го пише - двете вериги са независими, чак до ключа.Проблема ти е в инсталацията. Може и да е от някоя aftermarket екстра - например ако са ти преправяли късите, да светят и докато са ти включени дългите, може да не е доизпипана "екстрата" и от там да ти е проблема. Отивай по-скоро на електричар и не премиемай мързеливия отговор "абе, карай си така" - и дребните неща понякога са пагубни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svencho 1 #12 Отговорено 23 Януари, 2009 Май открих проблема.Едната букса често не ми даваше добър контакт,но после зацепи и подаваше силен ток на старите фарове.Снощи докато я разкачвам едната жичка се скъса,което ме навежда на мсълта че е била доста зле... Така десният ми фар не свети,но сега левият си светна нормално.Светят късите без никакви дълги и когато включа на дълги светят само дългите(както трябва да е).Май в самата букса се е случвало нещо нередно.Сега е елеминирана и другият фар светна нормално.Утре ще търся нова букса и ще си свързвам ангелските очи.Дано само буксата да се окаже! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #13 Отговорено 23 Януари, 2009 Май открих проблема.Едната букса често не ми даваше добър контакт,но после зацепи и подаваше силен ток на старите фарове.Снощи докато я разкачвам едната жичка се скъса,което ме навежда на мсълта че е била доста зле... Така десният ми фар не свети,но сега левият си светна нормално.Светят късите без никакви дълги и когато включа на дълги светят само дългите(както трябва да е).Май в самата букса се е случвало нещо нередно.Сега е елеминирана и другият фар светна нормално.Утре ще търся нова букса и ще си свързвам ангелските очи.Дано само буксата да се окаже!Ако имаш проблеми ми пиши да помагам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svencho 1 #14 Отговорено 25 Януари, 2009 Проблемна се оказа именно тази букса и масата,която се бъркаше.Така се подаваше постоянно напрежение по късите и дългите.Купих нова и с братото монтирахме всичко.Снощи даже регулирахме фаровете,надявам се Сега съм решил да сложа реле,което да не изключва късите когато съм на Д.Св. и да сложа един Smart DRL ,но това от следващата заплата,че финализирах! Б;агпдаря за съдействието на свички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #15 Отговорено 25 Януари, 2009 Проблемна се оказа именно тази букса и масата,която се бъркаше.Така се подаваше постоянно напрежение по късите и дългите.Купих нова и с братото монтирахме всичко.Снощи даже регулирахме фаровете,надявам се Сега съм решил да сложа реле,което да не изключва късите когато съм на Д.Св. и да сложа един Smart DRL ,но това от следващата заплата,че финализирах! Б;агпдаря за съдействието на свички Сложи ѝ първо едни ксенони и после др. Добре е, че всичко е светнало както трябва! Да си ги караш със здраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfu 3 #16 Отговорено 26 Януари, 2009 Сложи първо релето и после ксенонитеОсобено, ако ксенона ти не загрява така бързо. Много лошо се получава, ако в тъмата си на дълги и ти се наложи да превключиш на къси заради разминаване с автомобил. За кратко всичко пред теб става абсолютен мрак и нито ти виждаш пътя, нито насрещния ще види треб (освен ако не си запалил дебела, дебела пура и огънчето ти не свети като морски фар). Така че... ксенон само, ако си сложил преди това реле. Що цитирате последното мнение? Много ли се кефите като раздуете темата така с 5 редов (излишен) цитат и набиете 1 кратък отговрор накрая? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове