Jump to content
To sloW

1.3 Carb!

Recommended Posts

Темите може да сте ги драскали много по този въпрос но.....немога да намеря нищо като за свят!Интересува ме как да я накрам да понаварвява повечко бес кои знае какъв тунинг!Специално ислам да попитам за жиглиора на хондичката....някаде бях че че някои сложил от лада...по широк бил? Нещо да споделите...? Няма смисал да говорим на swap искам си 1.3-то :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колега с ВиТЕК глава от 1.6 на д13-ката си :) Имаше и колега , който щеше да слага карбуратори / спортни / , има колега , който беше сложил на д14-ката си спортни карбуратори и ги продаваше на доста изгодна цена :D Общо взето това ти са решенията , тва с жигльори от Лада нещо не ми звучи добре ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колега с ВиТЕК глава от 1.6 на д13-ката си :angry: Имаше и колега , който щеше да слага карбуратори / спортни / , има колега , който беше сложил на д14-ката си спортни карбуратори и ги продаваше на доста изгодна цена :angry: Общо взето това ти са решенията , тва с жигльори от Лада нещо не ми звучи добре ...

Всички тия неща искат доработка после.....едва ли пасва ВиТЕК главата на Д13-ката :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф имаше една тема за д13-ките , ама немога да я открия. Та мисля че имаше нещо от сорта на някаква мрежичка ли гарнитурка ли някъде преди карбуратора . Та въпросното нещо се махаше и се поотпшвала малко. А това за жигльора - отваряш, сменяш и виждаш как върви и колко гори. Ама според мен ще се омаже работата, защото горивната смес се изчислява много точно и най-вероятно ще почне да се дави с по-големия жигльор. Все пак това не москвич или лада (макар че и при тях се осеща разлика ако се сменят).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колега с ВиТЕК глава от 1.6 на д13-ката си :angry: Имаше и колега , който щеше да слага карбуратори / спортни / , има колега , който беше сложил на д14-ката си спортни карбуратори и ги продаваше на доста изгодна цена :angry: Общо взето това ти са решенията , тва с жигльори от Лада нещо не ми звучи добре ...

Всички тия неща искат доработка после.....едва ли пасва ВиТЕК главата на Д13-ката :angry:

 

Колега , глава от VTEC ще стане на d13-ката :angry: там филмът е да накараш VTEC-a да работи а до колкото CARB .. TWIN CARBZ ми звучи по добре а както е писал колегата по нагоре 4те карба..... но мисля че те нямаха смукач......

Доволен ефект може да имаш ако сложиш 2 карба... с VTEC глава ще стане интересно ........ ако си фен на карбураторния тунинг пусни един Л.С. може да измислим нещо :angry:

 

виж тука kво става ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колега с ВиТЕК глава от 1.6 на д13-ката си :angry: Имаше и колега , който щеше да слага карбуратори / спортни / , има колега , който беше сложил на д14-ката си спортни карбуратори и ги продаваше на доста изгодна цена :angry: Общо взето това ти са решенията , тва с жигльори от Лада нещо не ми звучи добре ...

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%87%D0%BA%D0%B0D13B2 + Keihin Flat CR рейсинг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф имаше една тема за д13-ките , ама немога да я открия. Та мисля че имаше нещо от сорта на някаква мрежичка ли гарнитурка ли някъде преди карбуратора . Та въпросното нещо се махаше и се поотпшвала малко. А това за жигльора - отваряш, сменяш и виждаш как върви и колко гори. Ама според мен ще се омаже работата, защото горивната смес се изчислява много точно и най-вероятно ще почне да се дави с по-големия жигльор. Все пак това не москвич или лада (макар че и при тях се осеща разлика ако се сменят).

Правилно :( ще стане беля ! амии.....не ми се иска да сменям никакви глави глупости и тнт! мотора си ми е запазен ! А нещо от сорта на колекторни с права тръба ? някакъв ефект при моя мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно ;) ще стане беля ! амии.....не ми се иска да сменям никакви глави глупости и тнт! мотора си ми е запазен ! А нещо от сорта на колекторни с права тръба ? някакъв ефект при моя мотор?

Еми аз сам така с 4-2-1 колектор и с широка траба отдоло само с резонаор и краино гарне тип Супра от тия големите фунии ефект имам ама не кой знай какав другото което може да направиш е филтар че изидиеви свещи хибави кабели.ще варви ама аз поне немога да бия Д15-ска разликата ни е малка ама немога Ама ти препорачвам да смениш главата аз до сега сам дал повече от 1300-1400ле да я прая и пак не варви кой знай колко.Сега чакам да ми престигне Г-тек и ще я замеря и сас сигорно ще мога да кажа резолтатиАма мачи я винаги може да се измисли нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно ;) ще стане беля ! амии.....не ми се иска да сменям никакви глави глупости и тнт! мотора си ми е запазен ! А нещо от сорта на колекторни с права тръба ? някакъв ефект при моя мотор?

Еми аз сам така с 4-2-1 колектор и с широка траба отдоло само с резонаор и краино гарне тип Супра от тия големите фунии ефект имам ама не кой знай какав другото което може да направиш е филтар че изидиеви свещи хибави кабели.ще варви ама аз поне немога да бия Д15-ска разликата ни е малка ама немога Ама ти препорачвам да смениш главата аз до сега сам дал повече от 1300-1400ле да я прая и пак не варви кой знай колко.Сега чакам да ми престигне Г-тек и ще я замеря и сас сигорно ще мога да кажа резолтатиАма мачи я винаги може да се измисли нещо
Интересно......за свещите и кабелита бях надъхан отдавна ;) значи е решение! (харесал съм на bosch едни четериполюсни с плаваща искра)! Искам да попитам и дали само вдувалова глава може да се сложи (неговорим за Vtec) и само от тия два вала да се промени нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми може и eдно плазмено запалване да боднеш.... и накрая като теглиш чертата и направиш съпоставка похарчено спрямо коне ..... излиза че е по добре нов двг,според мен най одачен вариант за да живне тая кочинка е дуалкарб + 4-2-1 с права генерация на 50 ф това ще е за най малко пари ще има най осезаем ефек и ще ти дигне разхода най малко всико останало се обезмиля защото сумите вече много нарастват а коне никакви... тва с свещите е шибана работа за по голям двг -да ама за тоя малък няма смисъл само кинти на вятъра

Редактирано от DUAL_CARB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MSD IGNITON цял кит + яките кабели и яките свещи което според мен е = по добро изгаряне което = ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ ;) но цената няма да малка ;) Поздрави

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B5 ето колегата предлага решение но както казах въпросът е колко можеш да похарчиш за относително малък ефект какъвто ще има на д13б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MSD IGNITON цял кит + яките кабели и яките свещи което според мен е = по добро изгаряне което = ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ ;) но цената няма да малка :) Поздрави

А доло горе цената е? Мерси на всичко за информацията :huh: явно ще се пръскат парички !........ ще пробвам маи с едноваловата глава на Vtec! А цена и за тръби 4-2-1 ?А искам само да споделя......имам едни познати от село с Опел корсичка.....само с 4 дросела и ролки, валове олекотени и .......тук там стъпва:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MSD IGNITON цял кит + яките кабели и яките свещи което според мен е = по добро изгаряне което = ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ ;) но цената няма да малка :huh: Поздрави

А доло горе цената е? Мерси на всичко за информацията :huh: явно ще се пръскат парички !........ ще пробвам маи с едноваловата глава на Vtec! А цена и за тръби 4-2-1 ?А искам само да споделя......имам едни познати от село с Опел корсичка.....само с 4 дросела и ролки, валове олекотени и .......тук там стъпва!!!
Зависи... нови / употребявани и от кой ще си ги намериш ама примерно да си имаш напредстава ........ 200 може и повече....4-2-1 продаваха колеги прегледай темите.. но след тях зависи от какъв материял ще си направиш генерацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А цена и за тръби 4-2-1 ?

Ами на мен ми излезе 220лв колектора 50лв да ми го сложат 200лв традите 50 лв за резонатор"ваздохо ускорител" и 100 лв крайно гатне :huh: А до колкото четири полиусните свещи на бош парво бях с такива очаквах че ще има ефект с тях ама не пален прът са не прави грешката да си зимаш сега сам с НГК иридиум мн по добре са Иначе като се одари чартата излиза че е по добре да си зема нов ДВГ ама нали сичките тия пари трябва да се дадат на единпат а при мен нестава всичко се получава малко по малко за сажаление

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...