Jump to content
VLADOMBENZ

Смятам да закупя Cr-v с десен волан. Какво ви е мението?

Recommended Posts

Колеги здравейте нов потребител съм и ще помоля за вашите мнения препоръки и съвети, за които предварително Ви благодаря. Направо на въпроса. Обмислям да закупя Хонда CR-V 4х4 бензинов двг и се колебая дали ръчка или автомат внос от Англия с десен волан. Трябва ми основно за шосейно каране и чат пат за извън пътя, но не офроуд. Та въпроса ми е ако някой е правил проучване или го е правил, смяна на дирекцията /какво се прави и колко струва/ и силните и слабите страни на модела и към какъв двг да се насоча. :D !!!

Редактирано от VLADOMBENZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!Съвсем скоро се обсъждаше въпросният модел, а също така и десния волан. Имаше и тема за автоматичните скоростни кутии.Моят съвет е да върнеш няколко страници назад и ще намериш отговор на въпросите си. Но не си уточнил година и двигател!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годената и след 97 а двг е 2,0 бензинов като незнам буквената индикация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора с ограничени финансови възможности купуват автомобили с десен волан. Допускам, че няма да се кара на бензин, а на някакво алтернативно гориво - пропан-бутан или метан. Така че първо по-добре да се изкажат колегите с газ - в тази насока за този модел нищо не мога да кажа.В семейството имаме CR-V, но е с 2.4 двигател. Автоматик.Нищо особено като возия. Здрав двигател. Широко купе. Висок разход на гориво. Поне на мен ми се струва висок. Но пак те съветвам - върни се няколко странички назад и чети. Има много изписано по темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Благодаря Ти за активното участие но аз или съм много тъп или тази търсачка се еб :D с мен и не намирам тези по този въпрос и моля за извинение ако ставам досаден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм желаната от теб кола (тест-драйв) и мога да кажа, че за такъв висок автомобил не е наложителна сманята на дирекцията - няма да даваш излишни пари. И като се има впредвид, че тази кола в идеално състояние е за 7 - 7500лв, според мен това си е направо подарък. За подобна кола можеш да се свържеш с Иво - колегата JeepersCreepers.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хоп аз съм тук :D колега силно ти препоръчвам автомат да си купиш аз сега февруари ще хода и ще докарам 2 джипки на цена около 6500 ;) Автомат ти препоръчвам за да не тис е налага да свикваш с ръчката и лявата ръка :P в началото е леко кофти като влизаш по завои и да превключваш но аз свикнах в лондон за 2 дни ;) Както и да е колата е перфектна много е широка много място за багаш лично си тваря по 2 , 3 чифта 17ки като се пребирам ;) Ако се кара на гас както аз си я карам мойта дава ми разход 12 лятото сега зимата 13 в града а аз живея в центъра !!! извън града дава 10ка 10,5 на клима при около 120 130 км/ч Другото което е много яко става като се сложи кръгла бутилка в багажника под кората има място като за резервна гума ,така си е чит и непокътнат багажника и ако ти трябва да го твариш няма да си викаш ей таз бутилка много пречи :D Аз карам със обикновенно газово въпреки че колата е инжекцион 550лв струва майстора ми е много добър от лятото до сега имам навъртяни повече от 20 000км само с нея въпреки че 6 месеца бях без книжка.Колата не ме е предала не е никак трудно да сивикнеш с десен волан дори ми е много кофти че едната ми ръка все е фрее и се чудя каде да я държа !!! За смяна на дирекция ти гарантирам че ще забравиш ако си купиш автомат :DПП: Емко ти каде се губиш е братле ела на срещата да се видим :D

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блогодаря, за активното участие на всички мисля че получих отговори на въпросите си бяхте ми полезни но все пак някой дали е правил проучване колко ще струва смяната на дирекцията, и искам да питам дали цена от около 5000-5500лв за такава кола тук е добра или колата е кофти за тази цена. А и още едно питане, кой мотор ми препоръчвате 147коня или 127/8/9 както ги пишат в обявите, разбрах че 147коня и новият мотор vtec и той дали е по добър от стария?

Редактирано от VLADOMBENZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блогодаря, за активното участие на всички мисля че получих отговори на въпросите си бяхте ми полезни но все пак някой дали е правил проучване колко ще струва смяната на дирекцията, и искам да питам дали цена от около 5000-5500лв за такава кола тук е добра или колата е кофти за тази цена. А и още едно питане, кой мотор ми препоръчвате 147коня или 127/8/9 както ги пишат в обявите, разбрах че 147коня и новият мотор vtec и той дали е по добър от стария?

Колега, всяко нещо си струва парите. Сам решаваш дали 5 или 6 хиляди лева струва колата след докарване, плащане на всички салтанати и печалба за продавача. Прецени колко е струвала там, откъдето я купуват, как е карана и колко е прегрявана в лондонския трафик :thumbs1: Сам разбираш, че смяната на дирекцията ще ти излезне безумни пари. Не се хвърляй на десни волани от пустата лакомия да караш CR-V. Напъни се малко, вземи няколко хиледарки заем и си вземи нещо читаво с ляв волан. В тази несигурна страна като нищо (и ще се радвам) ще забранят десните волани и тогава ще попаднеш в много интересна ситуация.За конските сили - от много глава не боли! Дори за това купе може да се окаче, че по-мощния мотор дава по-добър разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега едно докарване струва от порядака на 1500лв едно црв струва от порядака на 2000 паунда, има разбира се на по ниска цена удряни оправяни на много мили с повреди и такива други различни рядко се намира на малко мили а и тез които са с ръчна кутия почти винаги можеш да го пишеш съединителя избягал . И така ако сметнем че струва 1700 паунда 3750лв+1500=5250 от тук нататък ти си направи сметката за да е читава колата колко ще вземе един продавач.Другото което е че в Лондон са много скъпи колите ,по евтини се намират на север или на поне 150 мили от лондон ,сметни и тези разходи и ще разбереш истинската цена горе доло .Друго което мога да те посъветвам е гледай колата да е докарана на ход на на автовоз защото ако мине 3000+км значи ще я бъде а и обикновенно се кара с по 150 160км/ч .Можеш да разбереш дали е докарана на ход по винетките по прозорците защото за да преминиш през някоя страна има задължителни винетки /австрия,унгария,румъния,българия/ никой не ги спестява тъй като не са скъпи а глобата ако те хванат е ужасна :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно се разминаваме в разбирането си за "читаво", колега. Разбирам, че ти е бизнес, но кога на една кола цената й пада 10 пъти?Ето ти ориентир - швейцарски цени - тукКак ги докарват да струват още там по 13-14 хиляди лева - глава не ми ражда. Говоря за "бричка" 2000-та година :lol: Но нищо. Един се откача, друг се закача.Не търся конфронтация. Просто се чудя как има хора, които се връзват на приказки за читави автомобили от този клас, струващи няма и 4.000 лева (тамошна цена). Освен това лично аз не бих рискувал да купя "джипка" на толкова години. Твърде голям е рискът за този клас автомибил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от читава до читава има разлика :lol: Аз казвам за най евтиния вариянт за джипка която няма да съжаляваш за пари под 6000 6500 и аз небих си взел тъй като знам за какво става дума ;) Всеки гледа да вземе нещо да го оправи що годе и да го продаде.Аз лично немога да рискувам да купя скапан автомобил тъй като се пребирам на ход и ако ме остави на пътя а той е пълен с багаж поне за още 3к как да ти кажа че по добре да купя по скупа кола но сигурна от колкото да купя най евтината и да ме остави ;) Но разликите в цените са си очевидни с тез от немски астрийски италиянски пазари. Другото което е за това че не би рискувал мога да ти кажа че моя джип е 97г внос от япония на 63 000км сега на около 78 000км реални като нов е не само вътре а и двигателя окачване и така ;) Смело мога да твърдя че като техническо състояние неотсъпва по нищо на която иад е от джипките над 14 16 000лв ;) Просто човеккато купува кола трябва много добре да оглежда и да прецени защо се дават някой на потресаваща цена и други на фрапиращо ниска цена ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам от къде ги измисли тези 1 500 лв докарване на кола от Англия??? Аз лично октомври месец си докарах Акорда,купих го от Лондон. Лондон-София 2560км, 162 литра бензин и 250 Евро е цената на горивото с винетките. И по мои сметки 250Е=500лв.А ти ако си я докарал от по-долеч не вярвам да си платил повече от 400-450 Евро. 1500 лв са далече...Не подвеждайте колегите :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте нов потребител съм и ще помоля за вашите мнения препоръки и съвети, за които предварително Ви благодаря. Направо на въпроса. Обмислям да закупя Хонда CR-V 4х4 бензинов двг и се колебая дали ръчка или автомат внос от Англия с десен волан. Трябва ми основно за шосейно каране и чат пат за извън пътя, но не офроуд. Та въпроса ми е ако някой е правил проучване или го е правил, смяна на дирекцията /какво се прави и колко струва/ и силните и слабите страни на модела и към какъв двг да се насоча. :rolleyes::devil:

Няма да сгрешиш!Аз карам такава и е супер.Почти веднага свикваш с десния волан и скоро разбираш колко е глупава идеята за обръщане на волана :boxed: Дали да е автоматик или не,не знам,но лукса е огромен сравнение с леките коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че си писал януари, но все пак малко полезно инфо няма да е излишно. Защо не търсиш в http://motors.ebay.co.uk/ ? За детайли пишеш LHD (Left Hand Drive). Нали се сещаш че колите с ляв волан в англия са много по евтини от колите с десен волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз също карам CR-V 98 г. от Англия, докарах си го на ход, колегата смята разни цени от сорта на 250 евро - обаче забравя ,че да стигнеш до Лондон или там някъде , също струва пари , че е нужно да хапнеш нещо по пътя ит.н и т.н - между 1200 -1500 лв струва докарването от хора или организации, те все пак това работят и са им нужни средства за препитания. !!! Колкото до това, че някои се надява да ги забранят колите с десен волан , аз му пожелавам да продължава да си мечтае. Темата е обширна и знам ,че всеки има собствено мнение. Аз съм за Десен волан. Моята фирма стана и представител за Европа на уникална система от огледала за автомобили с десен волан. Ако имаш интерес , ми пиши на Л.С.Аз те поздравявам с избора на автомобил !!! !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...