ivaivalito 8 #1 Публикувано 11 Януари, 2009 Здравейте ,имах доста голям проблем с оборотите заради АГУто и ми казаха че клапаните са прегорели.Преди около 2000 км си инсталирах този лубрикатор http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276.277 и всички ми се смяха че е боклук.Дори и аз бях скептичен.Но сега ми се стабилизираха оборотите.Ходих в сервиза на ВИП ХОнда който се препоръчва тука и ми казаха че колата е добре само едно реглажче на клапаните трябва да се направи .Като се карала колата на Газ и било по добре по на често д а се прави това.Но в Бургас ми казаха на няколко места дори и в сервиза в който работя да ги оставя така хлабави" защото ако се регулират и се обере хлабината ако има проблем с прегорял клапан можело да затегне " какво да правя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 11 Януари, 2009 малко не ми е ясно как ще "затегне" клапан ..... просто ако е тръгнал ще допрегори и ще трябва да го сменяш. Относно добавката: освен да почисти горивната система друго не ми се вярва да стане. Както често се бъзикаме с един френд - редовно питаме да ли няма добавка за "основен ремонт" !!! Ако вярваш на тези "майстори" и си убеден че е тръгнал някой клапан най-добре сваляй главата и ги препасвай. п.п. Ако не са ти регулирани добре клапаните също може да не ти работи добре двигателя, ама това не означава че са прегорели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #3 Отговорено 11 Януари, 2009 "Прегоряването" на клапаните се наблюдава при двигателите на газ и на метан, като метана е по-агресивен - за това при поставянето на съответните уредби се съветва да се ходи често на реглаж. !!! Просто химичният състав на газовете е такъв, че 'изяждат' леглата, правят ги по-плитки, променя се хода на отваряне/затваряне на клапаните и от там се бърка цялата работа на двигателя...не съм газаджия, но май долу-горе така беше теорията. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 11 Януари, 2009 Чуваш ли ги клапаните като работи мотора ?Изгорял клапан колкото и да го препасваш - ефекта е нулев.Това с добавката е измислена работа.Няма "затегнал" клапан - каквото и да означава това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #5 Отговорено 12 Януари, 2009 Чуваш ли ги клапаните като работи мотора ?Изгорял клапан колкото и да го препасваш - ефекта е нулев.Това с добавката е измислена работа.Няма "затегнал" клапан - каквото и да означава това.Добре какво да правя ?да ги регулирам ли.Все пак колата аз я карам от 50 000 км на газ и не съм ги регулирал незнам и преди мен колко е карана на бензин без да се регулират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #6 Отговорено 12 Януари, 2009 Регулирай!хонда препоръчва проверка на клапаните на 20К и реглаж на 40КАз след 20К на газ ходих при Омбре за реглаж и ми казаха че съм дошъл навреме (по спомен) - 4-5 клапана били стигнали макс допустима хлабина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #7 Отговорено 12 Януари, 2009 Клапаните трябва да са регулирани независимо дали караш на бензин или газ. А за газта трябва центровката да е по различна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #8 Отговорено 12 Януари, 2009 за центровката не съм много съгласен така колата си върви перфектно.А къде да видя на колко се регулират в смисъл на каква хлабина се правят клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 12 Януари, 2009 (Редактирано) INL 0,18-0,22мм., EXH 0,23-0,27мм. - това е на D15B2/D14A4/D16Z6/. Редактирано 12 Януари, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #10 Отговорено 12 Януари, 2009 Я дай малко инфо за лубрикатора?Какви пари е?Къде го сипваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове