ecs 0 #1 Публикувано 11 Януари, 2009 (Редактирано) На кратко ... имам З6 Двигател на части Утре ще ходя да земерят цилиндрите с буталата и коляновият вал... нови сегменти белни лагери .........Търся подромен мануал и на двата двигателя ... моля за напътствие относно ще ползвам блок глава от З6 сичко останало ми е от Б7 цата моля ако има някаква несавместимост на някой датчик или нещо което друго се сети те да кажете тук моля хора които ... си нямат идея да не пишат/цапат темата за да мога да си направя.... колицата Предварително благодаря на отзовали те се !При сглобяването замислям нещо с помощт онлине с камера ..защото сам си сам самичак в едно хале 200 квадрата сам Редактирано 11 Януари, 2009 от ecs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #2 Отговорено 11 Януари, 2009 утре вечер снимков матерял евентуално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 11 Януари, 2009 Аз имам въпрос защо не ползваш блока на Б7 ако си сигурен че всичко е ок по него? Така единственото което ще ти трябва е жица за VTECа. Другото което е тоя блок (z6) знаеш ли го какъв е (в смисал читав ли е) защото ако смяташ да го ребилдваш от нулата и не е в добро състояние ще има доста работа по него. Аз в момента правя същото само че цял d16z6 ще влиза на мястото на d15b2 и смятам да го направя като нов при условие че не е за хвърляне. Мануала за американската 5г трябва да ти свърши работа. Успех с swapa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #4 Отговорено 11 Януари, 2009 Аз имам въпрос защо не ползваш блока на Б7 ако си сигурен че всичко е ок по него? Така единственото което ще ти трябва е жица за VTECа. Другото което е тоя блок (z6) знаеш ли го какъв е (в смисал читав ли е) защото ако смяташ да го ребилдваш от нулата и не е в добро състояние ще има доста работа по него. Аз в момента правя същото само че цял d16z6 ще влиза на мястото на d15b2 и смятам да го направя като нов при условие че не е за хвърляне. Мануала за американската 5г трябва да ти свърши работа. Успех с swapaколега имам относително питане смисал ... тези сички датюици било то за масло вода ... и тк... мога ли да ги ползвам на з6 цата... блока на Б7 е понадран да ти кажа другие добре само че там имам дерзания относно коляновият вал... може да е за ремонт... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 11 Януари, 2009 колега имам относително питане смисал ... тези сички датюици било то за масло вода ... и тк... мога ли да ги ползвам на з6 цата... блока на Б7 е понадран да ти кажа другие добре само че там имам дерзания относно коляновият вал... може да е за ремонт...В какъв смисъл дали може да ги ползваш искаш да ги прехвърлиш от единия мотор на другия ли? Z6 няма ли си датчици? Относно коляновия вал докато не отвориш да видиш няма как да знаеш. По принцип ремонт на коляновия вал рядко се налага но ако не е бил сервизиран на време и са заминали лагерите може и така да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 12 Януари, 2009 Не разбрах много какво те интересува но ако решиш да слагаш блока от Б7 с глава от Z6 не забравяй да махнеш маслоограничителят между 2-ри и 3-ти цилиндър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #7 Отговорено 12 Януари, 2009 да колега няма си датчици двигателя е разглобен вазможно колко то може днес ми остана само да измакна от коша стариаят блок и ск кутия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #8 Отговорено 12 Януари, 2009 блока на б7 цата е надран ... няма смисал него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #9 Отговорено 12 Януари, 2009 кой софт да ползвам ..или кой версия на ауто дата да видя датчиците и други неща айде колеги помагаите имам 1 седмица и нещо на разположение колата е правчя в халето каде работя след седмица и нещо местим офиса колата тря сам е сглобил до тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #10 Отговорено 12 Януари, 2009 Да не казвам голяма дума, ама 1:1 трябва да си паснат нещата. Просто ще ти трябва 1 кабел до клапана още и да ти се преработи Р06-то за втек и да се настрои. Дори и преди каквито и да са корекции по ел хавите сигурно ще запали, но незнам до колко ще беднее сместа, от таблици на 1,5, на 1,6 мотор, тука да се изкажат по-вещите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #11 Отговорено 12 Януари, 2009 м.. колеги дойде наи големата дилема коляновият вал .. някой шлайфал ли е да каже питах доста званях говорих по вещи хора казват че не добре от гледна точка на сплави температури.. колко микрона или там как се води се сваля допостиими стойности.. свалих мануала макар че .. майсторите имат но днес нямах време от работа в нас ... утре сутринта ще делемата ..се пак някой ако разбира знае и правел подобни операци да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #12 Отговорено 12 Януари, 2009 А трябва ли да се шлайфа въобще, те провериха ли го или щом е свален задължително се шлайфа? Ако са го измерили и отклоненията са големи тогава да, цифрите ги има в мануала въпреки че нямам идея как ще стане работата. Дано поне да си разбират от работата и да не го прецакат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #13 Отговорено 13 Януари, 2009 за сажаление вала е надран доста нема да стане 3 ремонт не ми се рискува ...... давайте иде от Y8 ще станели немам си идея не сам гледал мануалите един колега ми предложи читав колянов вал.... сега ше званя на драги4а да вида там кво има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #14 Отговорено 13 Януари, 2009 Клеги има спасение някой да му се намира валче от .... д16а6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #15 Отговорено 15 Януари, 2009 op Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове