manniakk 22 #1 Публикувано 9 Януари, 2009 (Редактирано) Супер голяма мистерия колеги. Слагаме мотора легнал и тръгваме да въртиме коляновия вал. След около 1/2 оборот спира сякаш удря в клапан. Изправяме мотора и почва да си върти нормално.... това нормално ли е.... Мотора е B16A2....... Да отбележа че няма масло в мотора Редактирано 9 Януари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #2 Отговорено 9 Януари, 2009 Кофти няма да стане да се вдигаш на 2 гуми като тръгваш......сори за оффа идея нямам защо го прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #3 Отговорено 9 Януари, 2009 Като го сглабяхте, капвахте ли по малко масло на лагерите, на буталцата? Иии с динамометричен/граничен ключ ли стягахте всичко по карантията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 9 Януари, 2009 мотора не е отварян все още. преди 2-3 седмици му сменихме ремака но си беше изправен. Сега го внесохме в гаража и го сложихме легнал. Тръгнахме да въртим и не пожела.... изправихме го и почна пак да си върти нормално.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #5 Отговорено 9 Януари, 2009 ...ми явно не е направен да върти в легнало положение може би тогава нещо се размества и опира щом в нормално положение си работи все пак не е боксер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #6 Отговорено 9 Януари, 2009 Пак проверете ремъка,много е вероятно да сте го объркали и не го въртете ако няма масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 9 Януари, 2009 10 пъти го проверихме. Както беше легнал просто го изправихме без да пипаме ремъка и си завъртя съвсем нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #8 Отговорено 9 Януари, 2009 Проверете да не сте забравили нещо да стегнете или да сложите,за толкова практика не съм попадал на такъв феномен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #9 Отговорено 9 Януари, 2009 не ми хрумва какво може да е. Мотора е отделен от скоростната кутия и са свалени притискателния и феродовия диск. шайбата на пистовите ремъци и тя е махната както сичките пластмасови капаци около ремъка. водната помпа е заминала но се върти лесно. капака на клапаните и него го няма.... реално да кажем остава маслената помпа и нещо от витека ако прави при липса на масло.... но пък защо да го прави само в легнало положение...... ако имате идеи утре съм в сервиза да пробваме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #10 Отговорено 9 Януари, 2009 най-добре помоли някой който има такъв мотор в наличност разглобен да пробва да види дали и при него ще е така.ако не е така значи проблема е в твоя телевизор ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #11 Отговорено 9 Януари, 2009 сложете и шайбата на пистовите ремъци и пак пробвайте,да не опира някъде маховика по земята и да ви шашка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 9 Януари, 2009 на капаците които са зад ремъка нямаше ли белези за зацепване.не съм много сигурен,но проверете,да не стане засечка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #13 Отговорено 9 Януари, 2009 и аз гледах маховика да не опира ама няма логика да минава четвърт оборот и да спира... ще сложим шайбата и пластмасовите капаци и пак ше пробваме, ама аз нямам никакво смислено обяснение. варианта е нещо витека да прави като няма масло ама един господ знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #14 Отговорено 9 Януари, 2009 (Редактирано) Ако не опира никъде възможно ли е да има някаква защита например при преобръщане да спира мотора сам да не стане беля?В смисъл взрив или нещо подобно? Редактирано 9 Януари, 2009 от necentrovaniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #15 Отговорено 10 Януари, 2009 Баце витека какво общо има с газоразпределението?сложи както каза колегата капаците и пак проверете белезите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #16 Отговорено 10 Януари, 2009 Може да има масло и други течности, свателе свещите и пробвайте така да го завъртите, нали го въртите с правилно зацепен ангренаж? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #17 Отговорено 10 Януари, 2009 Ъм, аз ще се "включа" с един спам... витека какво общо има с газоразпределението?Сори за офтопика, ама ....... т'ва ми прозвуча малко смешно. Темата ми е интересна и я следя да се образовам, но възникна леко очудване като го прочетох това. Колега, ще се поправиш ли какво си имал предвид ? Нещо нелогично ми звучи човек със суапнат х22 да пита подобно нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #18 Отговорено 10 Януари, 2009 (Редактирано) Имах предвид белезите и зацепването,на ремъците пич,хайде почети още малко,те също имат връзка за газоразпределението Все пак затва се пита в темата Редактирано 10 Януари, 2009 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове