Jump to content
rocnogap

Всмукателен колектор б18ц4.

Recommended Posts

Колеги само на мен ли ми се струва че вскукателния колектор на Ц4 е доста по различен от на всички други Б серии ? На повечето въздуха слиза на доло а на Ц4 се качва на горе ... Каква е идея ? И има ли някакво значение изобщо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не ти се струва,на Ц4 и Ц1 колектора е един и същ и не става на ни6то останало(Б16....Б18Ц5,6....)Двойни рънъри с клапи преди всеки.Командват се от ЕЦУ-то.До клкото аз знам едното от предимствата "на теория" е по-стабилен празен ход.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм интересно че забелязах че като пусна колата по енерция и ми държи доста високи обороти , на това ли се дължи ? високи от порядъка на 1200 1500 ... което не е нормално като спре на едно място отихва . Някви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом не ти харесва мога да ти предложа един скунк2 на 550 кинта ;) и ще забравиш за тоз смешен смукател ;) който е направен и с цел по голяма икономия на гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво е по-добър тоя на Скунк? Колега с какво ЕЦУ си управляваш Ц4-ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво е по-добър тоя на Скунк? Колега с какво ЕЦУ си управляваш Ц4-ката.

Стоковото , до колко то знам е обд2 друго не знам за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво е по-добър тоя на Скунк? Колега с какво ЕЦУ си управляваш Ц4-ката.

като за начало е сингъл а не дуал като този на ц4 ;) На ц5 и ц6 е сингъл порт/засмукания въздух минава по един път,докато дуал е през дълъг и по къс път според зависи от това на какви обороти се кара колата и вътре си има клапи които затварят единия път и отварят другия/това е направено с цел за по голяма икономия и за спъване заводско на двигателя ;) Това е 1вото нещо което се прави на този двг като се тунингова да излети стоковия смукател ;) За справка и на прелюд Н23 е на същия принцип колектора :) Ако сложиш един спортен ще се усето доста сериозна сила на ниски и не чак толкова огромна на високи спрямо разликата преди,но определено ще има/разликата на ниски е доста по сериозна тъй като е запушена заводски колата там ;) /На лични доста обясних на колегата сега не ми се пише пак.Само да добавя че интегра сир е 180 коня и е нещо средно на ц4 и ц5.6 на вънщен вид е същия като на ц4 но с блок като на тайп р,но не и главата и електрониката Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Степента на сгъстяване не е ли от най голяма роля ? на ц4 е доста ниска спрямо на ц5 и ц6 което сигурно играе най голяма роля в конските сили ... така си мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво е по-добър тоя на Скунк? Колега с какво ЕЦУ си управляваш Ц4-ката.

С нищо - теоретично увеличава въздушния поток и би трябвало да дава до 8% увеличение на мощността между 3000 и 8000 оборота благодарение на малко по-големия пленум и оптимизираните рънъри. Реално без настроено ECU и спортни валове няма да се усети промяна почти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега точно за този двг си в много голяма грешка !!! дори и колектор от б16 или от б18ц5 6 ще си окаже доста сериозна разлика обасниш защо малко по горе ;) тази сериозна разлика идва на ниските на виските не е чак толкова ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб за сингъл порта но ако вземем за вярно твърдението на Драго за колекторите на Ц1 и Ц4 (без да се обиждаш Драго и аз така съм чувал но не мога да кажа със сигурност) че са еднакви т.е. дуал порт тогава ето ти разликата която се получава при смяна:

 

Публикувано изображение

 

Както виждаш разликите са минимални до към 5300 оборота като обърни внимание че тук освен за колектор говорим и за стейдж 1 валове. Голяма разлика става едва след 5300 оборота.

 

Графиката е взета от тук за да няма неясноти: Skunk2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо според тази графика сток б18 излиза че е 157хп ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колектора на скунк2 е пълно копие на оригиналния на интегра Р което прави цената ит 550лв смешна...а пак за огромния ефект при смяната на смукателния колектор бих твърдил само ако съм го правил лично.бих жертвал един от б16а2 да се преправи за Ц4 само за проба но ако някой се навие да плати диното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко че неможем да направим пробите...на сток колектор Ц4,на такъв с махнати клапи или направо на цялата средна плоча и на същият двигател с перформънс смукател.Тея теории кое е в + или - не им вярвам без проба.Аз лично съм с откачени "пеперуди" на смукатела.А колегата който ме пита защо не са взаимозаменяеми....защото на Ц1 и Ц4 е по-дълъг към портовете(говоря за серийните смукатели)Митак трудно ще се преправи,трябва да развалиш 2 колектора най малкото

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колектора е гадничак доста..... ( а за коментара че скунк е копие на интегра ми ... пленума му е малко по голям от на интегра ) за мен лично ако можеше да се сложи един от б16 щеше да е доста по добре:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз ще влизам във филма със смяна на сток колектор на Ц4 със скунк2 или някакав подобен, но ме съмнява че ще стане лесно, защото на Ц4 всмукателните портове като че ли са с различна форма от тази на Ц5,Ц6 и на б16 сериите може и да се лъжа! ако някой е правил подобни интервенции да сподели мнение! ще следя темата с интерес :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е какъв ти е проблема че н те разбрах скънк продават точно за твоя мотор б18ц1 .. ГСР се води .... с по различни всмукателни портове е... по издължни са сякаш :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най добре си купи БЛОКС направо за твоя си мотор цената е доста по прилична а колектора е същия като на скунк2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори и на пръв поглед не е същия :) има доста сериозни разлики аз гледах и блокс и скунк и еделброк,спор няма еделброк е страшен,но м/у блокс и скунк2 разликата е голяма :D но както разбрах колегата няма да прави нищо май се отказа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може би , но колегите нека обменят информация доста интересна тема се оказа това и на всеички ще е интересно какво ще се получи . :) На мен ще ми е интересно на пистата каква ще е разликата ... какво сток ще даде ниска 15ска на 5-та хатч а тунет ще даде средна 14ска ... да ли с изаслужават 2000 лева и куп работа за 0.5 сек и разликава в разхода която ще се появи ... едва ли :D

Редактирано от rocnogap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе тя твойта е е лека бре и с тоз двг трябва да си на 14,6 14,8 най много !! тя моя кошник със всичко сток даваше 15,7 дет е 125 със същото купе представям си твойта как ще бяга :lol: има тук едно седанче с тоз мотор и е под 15се а колата си е сток отвсякаде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата май се изчерпа :lol: Колега не знам дали ще похарчиш 2000 лв но 0,5 сек са почти 2 коли разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата драго май наистина се изчерпа и съм много благодарен на колегите които споделиха смения и опит беше интересно и полезно на доста съфорумци сигурен съм . :lol: На пролет като отворят пистите ще засека колата и ако ми е задоволителен резултата мисля да си остана с "Икономика" :) Дано в Дупница пистата резултатите са по реално от на божура че до Сливен ... са си 250 км :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.5 сек са около 4-ри коли разлика :P) не 2 а за м/у скунк и блокс има разлика ве митак . (не са еднакви) ако ги слагаме подред еделброк е наи готин скънк и блокс еи така... е подредбата (то и цената си го казва) :lol::):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената си казва ако става дума за различно модифицирани колектори на една фирма.При сравнение на колектори от различни фирми цената просто продава логото на фирмата. Поне в 70% от случаите е така. Логично е, когато продуктите на една фирма се ползват с висок имидж на пазара - същата да си позволява да продава на по скъпи цени.Без сравнителен тест заеби ти тия празни приказки. Още по малко пък при условие, че дори не си държал тоя вмукател в ръцете си.

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей земи разгледай кой и как е саздал тая фирма блокс....и 0.5 сек с 150 или с 200 км/ч ги мерите в коли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз с около ~150-160 даже може и към 5 да са колите , 200 незнaм кои може да вдигне ;) в бг от хондите. :tooth: :tooth: :tooth: ФОУндер ... ;) откаде знаеш че нямам тест това че не го пускам е друг въпрос. (пазя си го за мен ;):spoko::)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази кола в момента сигурно е средна 15-ка ! При старт с 16+ вти-ка б18-ката зимаше помалко след 3-та :tooth: .... дано не съм прав и дано да прескочи саксофона тия дни .... тамън може да съм за мерилка с колектора и без него :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щастие не си прав :D на 2ра в в-тека го разтеглях на 3та спираме , а и не взимаш под внимание старта от място с ЛСД е доста по хуваб а ние правехме летящ от 2ра на ниски обороти и разликата е 3 коли близо :D Като гледам времето няма скоро да ги преслушаме с саксото ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз немога да разбера кви са тез стартове дето ги прайте , старт от втора на ниски обороти. Заставайте на старта един до друг и тръгнето от място и после без оправдания и тва е :) Тогава разликата ще е в пъти повече за Б18-ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше меторологични условия за старт от място :) И това ще го правим на пролет . И на двамата ни беше интересно в движение разликите в моторите за това го направихме :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стамба, те искат да видят коя кола и идва повече пауер, а не кой драйвър е по добър :)Тук въпроса не опира до състезание, а до сравнение м/у двата агрегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене няма такава дисциплина , и че драйвера ако е добър ок ,а ама аз ще ти дам един сивик 1.5 моно, а на жена ми ВТИ пък после ако ще и да си най големия , няма как да стане :) Така че ако е силна колата дори и с малко закъснение на старта пак ще си покаже качествата.

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми Стамба така е, всеки си търси оправдание - мойта на дълго ща вземе, ти ме би но аз на баир нагоре ща забравя.... хората са казали ясно и просто - гонка на 402 метра от СТАРТ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да не се отклоняваме от темата , ама кажи ми на лични кога ще вземеш с твойта и аз с коя кола ще бъда :)Дай на лични , аз даже не си спомням да сме се гонили , белия ми црх не е в движение от 1 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, абе никой не говори за гонка бре :) Просто правят сравнение кой двигател как дърпа от определена скорост :) Дано сега сте разбрали за кво иде реч ;) Гонкаджии ;)

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, абе никой не говори за гонка бре :lol: Просто правят сравнение кой двигател как дърпа от определена скорост :lol: Дано сега сте разбрали за кво иде реч :P Гонкаджии :lol:

Бене бене :lol: разбра ни един колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Публикувано изображение

Този дали е ОК,все още се чудя дали да го сложа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай го и идвай на дансинга да го тестваме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...