Q_ball 0 #1 Публикувано 2 Януари, 2009 Здравейте, и честита нова годинаДа попитам дали някой ще знае от какво може да се върти трудно волана, като имате в предвид че става дума за рейка без серво усилвател. Хондата ми е Б15Д2 '92. Някой ми беше казал, че трябва да се смени някакво каре (или някаква друга джаджа) на кормилния прът. Ако някой е имал същия проблем да сподели как го е оправил. Малко описание още: става дума за трудно въртене, когато колата е на място или се движи съвсем леко. При движение е добре, но до определен градус, после пак се усеща втвърдяване. Сега знам, че някои ще кажат това е нормално и аз знам, че това е нормално, но до някаква степен все пак. За това питам от къде по принцип би могъл да дойде проблема с това трудно завиване и ако трябва някъде нещо да се смазва или да се сменя по системата? Благодаря предварително и се извинявам ако повтарям темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
INKTEC 0 #2 Отговорено 2 Януари, 2009 Здравй колега! И при мен се получи донякаде този проблем но аз смених реиката бях с хидражлика. Докато беше на другата кола се бъртеше много лесно дори когато е на място като я сложих на моята кола се получи както при теб! Бяха казали че като сменям реиката трябва и гредата да сменя (от хидравлика кам механи4на) но и от това няма ефект! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 2 Януари, 2009 колеги да не е шарнирче или накраиник? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #4 Отговорено 2 Януари, 2009 колеги да не е шарнирче или накраиник?Ей така на мене на старата кола ми беше ръждясал един шарнир и докато не се скъса, не успях да разбера от каде ми тежи волана.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
INKTEC 0 #5 Отговорено 2 Януари, 2009 Аз сам сменил шарнири и накраиници и пак тая! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #6 Отговорено 2 Януари, 2009 [Здравей колега,На баща ми на фиестата затегаше волана докато един ден не блокира(не искаше да се връща). На него му смениха някакъв кръстат лагер(подобен на тия на кардана на колите със задно) и положението се оправи. Не знам форда какво общо има с хондата, но и фиестата няма хидравлика та мисля че принципа е един и същи. Ходи някаде на сервиз да ти я погледнат,щото при мен стана затегането и щях да се пребия за една бройка,а после съм се прибирал 3 километра за 1 час,че волана не исакше да се върти.Успех и дано съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
INKTEC 0 #7 Отговорено 2 Януари, 2009 На преден мост ходих и човека ми каза че жсчко е ок! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #8 Отговорено 3 Януари, 2009 (Редактирано) Ами то хубаво, ама така като гледам май така ще си карам явно. И все пак има един болт или втулка ли беше на рейката с пружина, която може да се натяга, дали това би оправило положението и има ли някъде част, която да трябва и може да се смаже с масло? Редактирано 3 Януари, 2009 от Q_ball Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #9 Отговорено 3 Януари, 2009 а хидравличната течност накъде ти е? защото моята сега намаля и зимата докато не позагрей малко и моя волан е пълно дърво. а аз да питам в тая тема някои има ли си напредстава защо ми скърца волана като го завивам и обратно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #10 Отговорено 3 Януари, 2009 колегата няма хидравлика а хидравличната течност накъде ти е? защото моята сега намаля и зимата докато не позагрей малко и моя волан е пълно дърво. а аз да питам в тая тема някои има ли си напредстава защо ми скърца волана като го завивам и обратно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #11 Отговорено 3 Януари, 2009 получава се понякога от студа. виж като температурите се покачат малко, как е тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #12 Отговорено 3 Януари, 2009 колега да ти кажа сменяш всичко по предницата шарнири,кормилни накраиници и тем подобни и си решаваш проблема поне при мен едно време беше така .... Наздраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове