Jump to content
jamo

Трудно пали D15z6

Recommended Posts

Здравейте колеги! Та по принцип тоя двигател ми прави впечатление че иска повъртиш малко за да запали, но моята взе все повече да иска :lol: Днес сутринта при -8 градуса се наложи на 3 пъти да въртя. Интересното е че от към жабката се чува едно щракане на някакво реле по време на въренето :drunk: Та според мен май трябва да сменям свещи. Нищо че на вид изглеждат доста добре, но вместо светло кафяви моите са почти бели все едно не са използвани, незнам какво трябва да значи това. Кажете може ли да има друга причина да вътря все повече и евентуално какви свещи бихте ми препоръчали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи Денсо (от фирма Коссер) или NGK ама да е японско, а не френско (на кутийките си пише къде са правени).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко линка за състоянието на свещите: link1 link2 link3Сега видях, че твоята "съска"? Ако си със турбо, да не са ти "студени" свещите?Има една тема, в която колега поръчва от щатите NGK свещи на добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатор?

:drunk: .....Или слаб акумулатор, или разхлабени връзки на кабелите + или - .........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки случай провери и алтернатора - дали зарежда добре и нивото на вода в клетките на акумулатора. По бензиностанциите продават дейонизирана дестилирана вода - мисля, че към левче е литъра.

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е акумулатор - при мен веднъж тока беше колкото да се превърти единия цилиндър до ГМТ и запали.

Колегата Iceman ти каза за свещите, моето мнение е същото - японско NGK.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е чисто нов, на 3 седмици. Преди да го сменя ако паднеше малко акумулатора и неможе да завърти както трябва въртя 5-6 пъти по 4-5 оборота и пада напълно акумулатора без да запаля. Алтернатора го замервах лятото и преди да сменя акумулатора като по каталог си е 14.2V а с всички консуматори и климатик 14V, мисля че е перфектен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та докъде стигнах :) Преди малко смених свещите, сложих DENSO iridium. Още веднага се усети как колата при запалване върти доста по-живо и пали доста по-бързо :) Но двигателя не беше напълно изстинал, като я запаля сутринта ще кажа резултата, но мисля че проблема е решен :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук веднага ти предлагат да сменяш свещи.Ако се оправиш от свещи ще си първия в този форум -дано де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много си прав... Все още проблема е неразрешен :D Вместо 5 пъти сутрин въртя 3 пъти :D Незнам какво да се чудя вече... Дали може да е от кабели, дистрибутор, палец а може би просто центровка :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможе да се каже точно какъв е проблема без да се види наживо но........ :D Щом не е от свещите ;) Слагал ли си и някога добавка за прочистване на инжекторите, аз бих ти препоръчал Лики Моли много са добри ;) .Аз профилактично на всеки 5000 км. слагам и нямам кахъри.Един колега имаше проблем като твоя на Нисана си и го решихме по този начин :D .Това е моята препоръка , тя не е миродавна но е полезна , повярвай ;) . Добавката струва само 10 лева , наливасе цялата и след това пълниш резорвоара догоре ;) ,когато резорвоара ти след известно време се изпразни и проблема ти ще се е изпарил :D . Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно съм от вашата партия :cool: Днес проверихме кабели, делко, палец. Имаше мръсотия в делкото която изчистихме, но всичко е здраво и читаво. След смяната на свещите и днешното почистване, и от 2-те неща се подобри малко паленето, ама още не е както ми се иска или поне да е от 1 път. От 4-5 опита сутрин ги смъкнах на 2 ;) Като е загряла и от 1 даже :) Продължавам да търся причината макар и не толкова упорито, защото мога да кажа и на това съм доволен. Ако разреша напълно проблема ще докладвам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...