jamo 93 #1 Публикувано 30 Декември, 2008 Здравейте колеги! Та по принцип тоя двигател ми прави впечатление че иска повъртиш малко за да запали, но моята взе все повече да иска Днес сутринта при -8 градуса се наложи на 3 пъти да въртя. Интересното е че от към жабката се чува едно щракане на някакво реле по време на въренето Та според мен май трябва да сменям свещи. Нищо че на вид изглеждат доста добре, но вместо светло кафяви моите са почти бели все едно не са използвани, незнам какво трябва да значи това. Кажете може ли да има друга причина да вътря все повече и евентуално какви свещи бихте ми препоръчали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #2 Отговорено 30 Декември, 2008 Свещи Денсо (от фирма Коссер) или NGK ама да е японско, а не френско (на кутийките си пише къде са правени). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 30 Декември, 2008 Ето няколко линка за състоянието на свещите: link1 link2 link3Сега видях, че твоята "съска"? Ако си със турбо, да не са ти "студени" свещите?Има една тема, в която колега поръчва от щатите NGK свещи на добра цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 30 Декември, 2008 акумулатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 30 Декември, 2008 акумулатор? .....Или слаб акумулатор, или разхлабени връзки на кабелите + или - ......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #6 Отговорено 30 Декември, 2008 (Редактирано) За всеки случай провери и алтернатора - дали зарежда добре и нивото на вода в клетките на акумулатора. По бензиностанциите продават дейонизирана дестилирана вода - мисля, че към левче е литъра. Редактирано 30 Декември, 2008 от Fido Dido Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 30 Декември, 2008 Не е акумулатор - при мен веднъж тока беше колкото да се превърти единия цилиндър до ГМТ и запали. Колегата Iceman ти каза за свещите, моето мнение е същото - японско NGK. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #8 Отговорено 30 Декември, 2008 Акумулатора е чисто нов, на 3 седмици. Преди да го сменя ако паднеше малко акумулатора и неможе да завърти както трябва въртя 5-6 пъти по 4-5 оборота и пада напълно акумулатора без да запаля. Алтернатора го замервах лятото и преди да сменя акумулатора като по каталог си е 14.2V а с всички консуматори и климатик 14V, мисля че е перфектен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #9 Отговорено 6 Януари, 2009 Та докъде стигнах Преди малко смених свещите, сложих DENSO iridium. Още веднага се усети как колата при запалване върти доста по-живо и пали доста по-бързо Но двигателя не беше напълно изстинал, като я запаля сутринта ще кажа резултата, но мисля че проблема е решен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #10 Отговорено 6 Януари, 2009 Тук веднага ти предлагат да сменяш свещи.Ако се оправиш от свещи ще си първия в този форум -дано де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #11 Отговорено 7 Януари, 2009 Колега много си прав... Все още проблема е неразрешен Вместо 5 пъти сутрин въртя 3 пъти Незнам какво да се чудя вече... Дали може да е от кабели, дистрибутор, палец а може би просто центровка :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #12 Отговорено 7 Януари, 2009 Неможе да се каже точно какъв е проблема без да се види наживо но........ Щом не е от свещите Слагал ли си и някога добавка за прочистване на инжекторите, аз бих ти препоръчал Лики Моли много са добри .Аз профилактично на всеки 5000 км. слагам и нямам кахъри.Един колега имаше проблем като твоя на Нисана си и го решихме по този начин .Това е моята препоръка , тя не е миродавна но е полезна , повярвай . Добавката струва само 10 лева , наливасе цялата и след това пълниш резорвоара догоре ,когато резорвоара ти след известно време се изпразни и проблема ти ще се е изпарил . Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #13 Отговорено 7 Януари, 2009 Погледни http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=18289Има голяма вероятност да си от нашата партия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #14 Отговорено 10 Януари, 2009 Явно съм от вашата партия Днес проверихме кабели, делко, палец. Имаше мръсотия в делкото която изчистихме, но всичко е здраво и читаво. След смяната на свещите и днешното почистване, и от 2-те неща се подобри малко паленето, ама още не е както ми се иска или поне да е от 1 път. От 4-5 опита сутрин ги смъкнах на 2 Като е загряла и от 1 даже Продължавам да търся причината макар и не толкова упорито, защото мога да кажа и на това съм доволен. Ако разреша напълно проблема ще докладвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове