GINDAHOOD 1 #1 Публикувано 27 Декември, 2008 (Редактирано) Здр.открих нещичко относно празния ход,понеже и аз имах проблем с него.та става въпрос за едно пласмасово капаче(шапка) която е прикрепена с болт към автоматичния смукач-(ЕАЦВ). през него минава едно макуумче с Т-образна свръзка ,която отива към горивната система. Та във въпросното капаче има едно филтърче нз от каква материя,но подобна като на въздушен филтър. от там вакуумчето взима въздух при мен явно е взимало доста повече понеже самото филтърче беше изпечено и с ефектна дупка. преди това колата даржеше 1700-1800 об- студена и като загрее почва да тресе и да бабани аспуха. запуших го временно и О ,оборотите заспаха сега изчаках я да истине достатачно и като я запалих 1500 об. без да мърдат. като загря колицата падна на 800-850 и оборотите пак непомраднаха. сега ми остана само да засека разхода.Незнам дали сам бил полезен но ако имате проблем с оборотите проверете въпросната щуртийка. И имам един въпрос за по образованите. Това капаче (шапчица) през което смуче вакуумаима ли си заглавие,как са го кръстили майсторите?снимах го.някой ще качи ли снимките в темата? аз мога само така:С Н И М К А Това което сам посочил-черното капаче. просто го издърпайте изкарай гуменото отватре и ще видиш.,от там смуче вакуума. както казах филтърчето ми беше пробито.Очаквам някой колега да сподели как му е заглавието? Редактирано 27 Декември, 2008 от GINDAHOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #2 Отговорено 27 Декември, 2008 и на мен ми играеха оборотите и бяха мудни. а сега всичко СПИ . както на ниски така и на високи, ама явно никой не му се чете а по добре да пуснат 1000 поста за едно и сащо нещо. поне го проверете ,не ви струва пари! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #3 Отговорено 27 Декември, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #4 Отговорено 28 Декември, 2008 интересно ми е - разхода как ти е след тази манипулация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #5 Отговорено 28 Декември, 2008 ами. аз почти не сам я карал,така както е запушено вамуумчето.то днес или утре ще отида да си взема ново филтърче. но откакто сам го запушил и запаля колата студена оборотите не минават 1500 в тоя студ.абсолутно стабилни са и като загрее си падат както трябва и не мърдат.е то 100%? са го сложили да служи за нещо.а не да го запушваме напълно.от там си взима въздух колкото и трябва но при мен както написах вътре филтарчето беше с огромна дупка.студена-1800об, загряла ми тресеше и не работеше равномерно.явно си е взимало повечко въздух.а тогава разхода ми беше 10-11/100 градскко. сега сам почти сигурен че разхода ще е по умерен по простото обяснение че работата на двигателя сега е като часовник.може да ви се струва смешно това което написах но все пак е моя кола карам я секи ден и наи малката промяна я усещам.предполагам и при вас е така.бързах да ви го споделя може би защото няма да сам единствения с този проблем.пък и като гледам колко поста бяха пуснати последните дни относно ОБОРОТИ...все пак може да сам бил полезен на някой.Поздрави и весело посрещане на 2 и 9та г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #6 Отговорено 28 Декември, 2008 с какво си запушил сега отвора ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #7 Отговорено 29 Декември, 2008 с парче от въздушен филтър прихванато с изолир-тиксо.,да не го засмучи.ама тва е побългаряване.тряя да си е както е било. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #8 Отговорено 29 Декември, 2008 Не можах да я намеря тая пишка в Service Manual-a.Пробвай да я потърсиш и ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове