Jump to content
Stancho

Помощ за оглед на Prelude

Recommended Posts

Здравейте колеги,колкото и да ми се свиди сивичето, накрая се реших да го сменя (с Хонда естествено).Харесах си един Прелюд 2.3 от Враца, даже днес ходих на оглед. Всичко ми се струваше наред с изключение на това, че датчика за температурата не мръдна от нулевото положение. а колата си загря, взе да духа парното топло, радиатора и двигателя станаха горещи.. и като дам на контакт преди да запаля колата самия дисплей си показва докрай (незнам тест ли какво прави, но явно самото дисплейче си работи). Като возия ми се стори добре. За вървенето нямаше и много къде да я пробваме защото беше без номера. само на един полигон, който беше целия в чакъл и не позволяваше кой знае какво.. ТА, преди окончателно да реша да го взема, ще се ходи на втори оглед, препоръчително с някой майстор или разбирач, който да огледа двигателя и да си каже компетентното мнение. брат ми има инфоборд, който също ще вземем за да видим какво ще покаже. най-малкото градусите ще покажат дали загрява правилно. ако някой от вас може да ме посъветва нещо по-конкретно,ще съм благодарен. чел съм всичко което намеря за този двигател и за прелюд специално във форума, тъй като от доста време съм запален по него и ми се въртят мухи в главата отдавна. Четох и че специално Н23 е най-неиздръжлив спрямо другите 2, които се предлагат за модела, но пък на мен най ми допада :cool: Ако пък някой разбиращ няма нищо против да ни отдели няколко часа да отидем заедно и да направим оглед ще съм безкрайно благодарен и разбира се ще трябва и да почерпя после :cool: Много ми се иска всичко да е ОК и да излезе читава колата, защото сега давам моята в перфектно състояние и абсолютно никакви разходи по нея не са нужни, а като взема прелюда пак ще се почнат едни лишавания и събиране на парички за това-онова. Затова много държа някой разбиращ да я погледне и после да си заслужава цялата тая процедура по смяната на кола.Моля наистина само за компетентни мнения, знам че има доста за четене във форума, но повярвайте всичко съм изчел и то по 2 пъти :cool: Благодаря на отзовалите се предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да я купиш мини през 1 сервиз да видят как е гарнитурата,защото на х23ките ,които ги вкарават в БГ,редовно,са с издухани гарнитури..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва как става? маха се главата ли ?освен това главният проблем е че колата е във враца и е без номера..затова много държа да намеря някой който да дойде с мен да я огледа на място :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо не се маха,почти във всеки сервиз го правят.Горе долу това най-често е прецакано,оправянето струва 100-150лв труд+150гарнитури+50лв за шлайф на главата.Естествено може всичко да е наред.Ако не можеш да я закараш на сервиз,остави колата да поработи на място 10-15мин.,ако има конденз да изчезне и форсирай на 5000-5500 обр. и гледай отзад как е,пуши ли,пръска ли капки и т.н. Аз като я взех,отзад пръскаше вода като лейка ,но само на високите обороти,купих я на доверие и на бързо,просто чаках много време и нямаше никъде 2.3+клима+ръчни скорости ... и така ,надявам се съм бил полезен,ако имаш нужда от още инфо не се притеснявай да питаш :cool:пс. еб@ти дългото изречение написах (:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами малко се пообърках, но това за което говориш ти не е ли всъщност дали главата е крива, вследствие на прегряване на мотора?и евентуално да има нужда от шлайфане на главата и смяна на гарнитуриа това за пръскането на вода какво означава? има една тема в техническия раздел "какво да гледаме при покупка..." и в нея пишеше че при форсиране, ако излиза черен или бял пушек не е добре, но ако излиза вода няма проблеми - това било конденз от ауспуха ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да точно за това говоря,този мотор има склоността да криви глави при лоша употреба и трябва смяна на гарнитура,пилене на глава и т.н. А конденза изчезва при добре загрята кола.Ако е заминала гарнитурата,100% ще пръска антифриз в разширителния съд.ps. вече 2 пъти правя главата и сменям гарнитурата и знам много добре за какво иде реч :cool:

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахамного ти благодаря за инфо-то ще гледам с 4 очи на следващия огледзначи при загряла кола, ако отзад пръска вода, тва е от изкривена глава !още веднъж благодаря за съвета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега е доста влажно и е нормално да капе вода докато загрее,но като тръбите и двигателят се нагреят не би трябвало да има вече конденз.Обикновено с пръскането има и бял пушек.Но както казах и по-горе,най-сигурният признак е прегряването и пръскащия антифриз в разширителния съд.ps.сега видях,че ще вземеш и инфоборда,с него ще стане много лесно,просто гледаш градусите.... при мен работи на 90* като е загряла,на 95-6 пуска перките и пак спада на 90.Преди като беше заминала гарнитурата вдигаше до 114,а някой път и нагоре...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още веднъж благодаря :cool:дано на някоя следваща среща имам късмета да дойда с прелюди да се засечем - имаш бира от мен :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с покупката и още 1 съвет-виж съединителят как е,при мен беше толкова износен,че като го свалих приличаше на CD :cool: Целият комплект е около 300лв + 150-200лв за труд,сменя се трудничко и отнема време.ps.каква е цената на колата ако не е тайна? Аз съм дал над 10хил лв. досега,за да стане всичко перфектно...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: 10 к..ами то като се замисля и за моя сивик съм дал толкова де.. макар че я взехме за 6съединителя ми се стори направо новичък днес като я карахи ми направи впечатление че много леко тръгва колата.ами цената е малко смешна.. 5500 :cool: аз търсех с 4WS, но нищо не открих пък и цената ще е доста по-високаобщо взето 2.3 с климатик съм пробвал 3, но тази най-много ми хареса като състояниедано излезе читава :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами толкова колега 7 бона колата,застраховка,гражданска,обслужване,р

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не, каза ми че е от Австрия и ми показваше на стъклото някакъв тест минат, който важал до 2009 като отида другия път ще го погледна по-обстойно и това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я купиш да се похвалиш :cool:пс. през инфоборда можеш да я засечеш и до 100,моята като я взех беше над 10сек,сега е 7.5(и ще пада :cool: ) :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: над 10 ли ?аз си мислех, че ако направи над 8 и нещо явно не е наред тая кола..ще я замерим със сигурност и ще видим кво ще покажев крайна сметка не това е най-важното, но все пак си е показател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не очаквай чудеса от Н23-ката,но определено ще останеш възхитен от Прелюда!В сравнение с Д14-ка е къде ,къде по-агресивна :cool: Най -важното е да гледаш щеката на маслото,че от там идват сериозните пробеми.Аз лично съм имал същите дерзания и питания за този двигател,и все противоречиви мнения получавах.Въпреки всичко скочих и взех.За сега проблеми никакви нямам!Правил съм пътувания в чужбина от по 2000км. и добичето се справя чудесно :cool: На магистралата си поддържа 200+км/ч без никакви усилия.Разхода е приличен 7-8/100 извън и 12-13/100 градско при не много кротко каране.Ако се обслужва редовно,колата ще ти се отблагодари и няма да имаш проблеми с нея.Очакваме снимки! :cool:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги спешно имам нужда от нечия помощнякой може ли да дойде днес да я огледа специално за тия признаци на крива глава :cool::cool::cool:

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

огледа се отложи за утреако някой може да се отзове ще съм безкрайно благодарен !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега защо не се разбереш с някой от тази тема да дойде с теб да види колата стига да не я продава някой от тях ;)пс: извинявам се за оф-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някой може ли да ми препоръча майстор във Враца да отидем утре да я прегледа ?спешно е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре може и да ти напиша нещо за майстор, но... искам да ти кажа няколко неща.Ако продавача не се навие да й сложи номера, бягай надалеч.2,3 без 4WS??? В никакъв случаи! Аз нямам и знаеш ли как точа лиги сега по тая екстра. Щото е много тъпо да те гледат как половин час не можеш да паркираш на някое място.Така и така ще ходиш до Враца, защо не погледнеш тази кола: http://forums.hondabg.com/index.php?showto...15&start=15Като й гледам цената се вписва идеално в твоя бюджет, защото кола нов внос... предполагам знаеш какво е. На тази поне ще й бъдат смени консумативите има регистрация, има 4WS...Ти си преценяваш в крайна сметка. Постът ми е офтопик и не отговаря на нито един от твоите въпроси, но просто се опитвам да обогатя избора ти.ПП: Имам един приятел, който поправя автомобили. Той много често обича да казва "Австрия не прощава..." :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колегатази обява я гледах и преди, но колата няма клима и е с газ. това са нещата, които не ми допадата за този майстор ще може ли тази вечер да пишеш че утре смятаме рано сутринта да тръгнем за Врацаако искаш може да си разменим номерата на лични и утре да се чуемблагодаря и на теб :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на колко хил. км я продават,сигурно 150 ;) За тея пари ако е на тея километри-шанса нещо да не е наред наистина е голям(пепел ми на езика).Просто читавите прелюди на малко хил.км са доста скъпи(3000 евро да речем още зад граница..) Проблемът е ,че няма как точно да разбереш на колко е :( . Най-лесният начин е по интериора-виж колко е износена гумата в/у спирачката и съединителя,как е волана,кожата на скоростният лост,шоф. седалка.Само за инфо-при мен ,като я взех,а и сега,на около 193хил. всичко е доста запазено.ps.както каза колега по-горе- не подценявай 4WS,карам 3 лични коли,4ката е най-маневрената,другата е дълга само 4м. а и трябва по-голям радиус за да направи обратен завой.А 5тата ген. прелюд си е направо дърво ,ама какво да се прави :help:

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колегатази обява я гледах и преди, но колата няма клима и е с газ. това са нещата, които не ми допадата за този майстор ще може ли тази вечер да пишеш че утре смятаме рано сутринта да тръгнем за Врацаако искаш може да си разменим номерата на лични и утре да се чуемблагодаря и на теб ;)

Sorry, колега, не успях да ти свърша работа. Не получих нито един надежден отговор, който да мога да ти препоръчам. Надявам се, че си се справил и си намерил майстор и колата се е оказала читава.Поздрави! Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да гледам колата, всичко беше супер. Даже датчика за температурата се оказа че просто се е откачил и си проработи

изкарахме я да я поюркам малко, абе кво да ви кажа направо се виждах как я карам към София, даже уговорката за цената направихме и в последния момент както я карахме към гаража да се разберем кво ще правим и светна лампата за маслото. спряхме, отворихме капака, вадя аз щеката (как бяхме пропуснали тва да направим незнам ?! капачката на маслото развивахме антифриза гледахме абе всичко по 100 пъти беше огледано, а щеката небяхме вадили), та вадя аз щеката и гледам маслото бистро като водица...

звъннахме на един познат майстор, който само с хонди се занимава и той само като чу че маслото и е бистро и не се е изцапало и че лампата светва, вика "не ти трябва да се занимаваш с тая кола"

много ме хвана яд, че не излезе читава колата, ама добре поне че се издаде преди да я вземем че иначе...

пак късмет извадих

мисля да се ориентирам към 2.0 занапред. тия Н23 хич не ми вдъхват доверие и всеки ми вика "няма човек с Н23 дето да не е правил ремонти.."

ще я смятаме..

Отново искам да благодаря на всички за съветите и най-вече на колегата murdera !

Темата може да се заключи и дано послужи занапред и на други нуждаещи се от съвет какво да гледат на Н23 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry, колега, не успях да ти свърша работа. Не получих нито един надежден отговор, който да мога да ти препоръчам. Надявам се, че си се справил и си намерил майстор и колата се е оказала читава.Поздрави!

няма проблеми колега10х все пак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

жалко ,че не се е стигнало до сделка,но както казах и по-горе:реалната цена на такъв прелюд с клима и на малко хил.км нов внос няма как да е под 6300-6500лв :) пс.2.0 мотора ще ти се строи доста по тромав.Х23 се доближава повече до Х22 като вървене отколкото до Ф20 :)пс2.ако намериш с Х23,можеш да сложиш ви текова глава от Х22 и така :)пс3. не се отчайвай,аз имах парите ,а кола нямаше сумати време,просто са рядки за намиране :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...