DjIvo 1 #1 Публикувано 14 Декември, 2008 Здравейте колеги.Карам Акорд 89г и имам една турбинка дет се търкаля из къщи-Garret T2 мисля че беше.Та въпроса ми към вас е тъй като наскоро направих основен ремонт на Б20-ката и си мисля че мога да вкарам още малко подобрения в тоя мотор,но се чудя дали може да издържи налягане около 0.4-0.5 бара без смяна на бутала биели и т.н и дали евентуално ще трябва да търся наква друга електроника,дюзи и помпа?Какво мислите по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #2 Отговорено 15 Декември, 2008 колега имам един авер които има ЦРХ 2г с цял турбо кит няма да споменавам имена,момчето си кара колицата Д16З5 със стокови карантии на 0.4-0.5 колата за стоковите карантии си върви много добре НО идвал един такъв момент че това 0.5 вече му било малко и иска да надуе охлюва и затова това лято ще си направи подарък на колицата.По мое мнение значи нп но дефакто ако имаш кинти недеи да чакашПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #3 Отговорено 15 Декември, 2008 Колега,няма невъзможни неща в този живот, тоест е абсолютно възможно това, което мечтаеш, но дано осъзнаваш в какъв сериал се вкарваш. По мое скромно мнение дюзите няма да издържат за такъв надув, а електрониката почти сигурно ще трябва да се смени ( но все пак да се изкажат по-знаещите ). Всичко е много относително - от огромно значение е сегашното състояние на мотора, аз строших б16-ката с 0,6 надув за 1 гонка. А да и това, което колегата преди мен е казал е много точно - ВИНАГИ идва момента, в който започва да не ти стига и искаш още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #4 Отговорено 15 Декември, 2008 Колега мап сензора на хонда си работи до 0.6-0.7 бара. По трудното ще е да се мапне ЕКУ-то понеже повечето програми за чипване на хонди не поддържат Б20 двигателите и техните ЕКУ-та. Карантиите на 0.4 - 0.5 ще си държат без никакъв проблем ако се настроят смесите добре, но според мен инжекторите няма да смогват и ще ти е бедна сместа - така че по-големи инжектори ЗАДЪЛЖИТЕЛНО (например 440сс). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjIvo 1 #5 Отговорено 15 Декември, 2008 Дюзичките са ясни но най вече се чудя дали буталата ще устискат По принцип радко я карам на абсолютния и максимум и си мисля че това налягане няма да е голям проблем,но не искам да рискувам преди проуча въпроса по обстойно!А другия голям проблем ми е тва ЕЦУ ,дали наистина няма варият за преработването му или за смяната му с някакво друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #6 Отговорено 15 Декември, 2008 (Редактирано) Колега ясно че си правил ремонт на мотора,кокво точно обаче?Ако си шлайфал Колянов вал по-добре не се захващай с турбо,ако си сменял само лагери и си ги купил без цветен код-пак не се захващай,ако си обслужвал само мотора и си сложил поне ACL-лагери тогава става,минимален надув.За това можеш да се консултираш с колегата Charlie.Той се занимаваше с подобен стоков двигател.Имам спомен че ти имаше някакъв проблем с вал или биели,ако е така и си позакрепил мотора просто,въобще не се хващай,няма да изкара и 1000км под надув. Редактирано 15 Декември, 2008 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #7 Отговорено 16 Декември, 2008 Горе долу статистиката е такава: На около 5 000 км ще почне да ти духа гарнитурата. Ще ти надуе водата и преливното казанче, вече няма да върши работа. На този етап можеш да минеш само с подмяна на гарнитура (усилена с метални подложки, имам такава и мога да ти дам - не ми върши работа).С металната гарнитура, ако стоковата карантия е читава може би ще минеш още 15-20 хилки и ще дойдат идеи за повече налягане. От този момент "заминаваш по голямата лайнана река", така да се каже. Бутала, биели и т.н. Все още се намират за Б20А.. Двигател, но буталата са около 600 USD, биелите около 700 USD и другите джунджории около 800 USD. Просто на фона на другите двигатели на Хонда за тюнинг тази Б20А е по-скъпа, защото много малко хора вече я надуват. Разбира се имаш баране по ЕКУ, инжектори и т.н. В проекти колагата от Варна джитка с горния проект. В моят случай (защото не разполагам с кинти) съм си поставил бутала от Супра' до 90 година и биалите си ги правя сам, но вече 6 месец съм до никъде. Е вярно като стане ще видиме... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjIvo 1 #8 Отговорено 16 Декември, 2008 Ремонта който правих на мотора не беше само за да го закрепя ами за цел ми бе и да го карам занапред .Смених му сегменти,биелни и основни лагери (по цветове) оправих клапаните и леглата им нови гумички и НЕ съм шлайфал коляновия вал защото вала беше перфектен а проблема тогава беше от самите лагери!Този мотор няма да го барам той ще си ми стои,но взех още един такъв и искам да надуя него,пък колкото устиска.Между другото този мотор който искам да понадуя е по добър от моя(този който е на колата),като съдя по износването на колянов вал цилиндри и лагери,и не мисля че ще имам особенно големи проблеми с него.А като му дойде времето в което ще искам още-тогава ще я мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #9 Отговорено 16 Декември, 2008 бой тогава в зъбите яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjIvo 1 #10 Отговорено 16 Декември, 2008 бой тогава в зъбите яко Бой бой ама първо трябва да си намеря валове за тоя втория мотор щот го взех разглобен без валове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #11 Отговорено 16 Декември, 2008 Ако не намериш,драсни едно лично ще потърся Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове