OUTLAW 24 #1 Публикувано 7 Декември, 2008 колеги един познат ми каза че някои от вас си е направил този в-тек контролер демек да си регулира вклиучването на в-тека интересувам се каде се поставя точно тая джаджа и от каде може да си я набавя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #2 Отговорено 19 Декември, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #3 Отговорено 19 Декември, 2008 аиде колегикои си го е напавил този контролер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THE BEAST 0 #4 Отговорено 19 Декември, 2008 остаи тая работа колега то си има чипове за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #5 Отговорено 19 Декември, 2008 един колега с един саит http://www.pmconsult-bg.com/news_old/news.htm тои предлага такива джаджи от щатите обаче ги няма налични и ми каза че небили много стока и че е по добре да питам вас колеги някои бил го е направил било елементарно обаче как каде се слага и готин ли е ефекта незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #6 Отговорено 19 Декември, 2008 е то чипа едно на рака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #7 Отговорено 20 Декември, 2008 тия от хонда са мислили толкова по въпроса,ати си решил сега да им подобриш модела сняква си джаджа там,пожелавам ти оспех с развалянето на в-тека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #8 Отговорено 21 Декември, 2008 Аз имам такъв контолер Ползвам го само и единствено да ми включва втек-а по-рано и да се изключва по-късно.Другите функции не ги ползвам, за тях ми трябва Дино.Ако ще е само за това сложи си чип.Удобството в случая с контролера е, че може да и си променяш параметрите когато решиш.Аз ползвам Апекси Вафц2.Има си схема и се свързва лвсно Следваш няколко прости процедури и работата става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #9 Отговорено 21 Декември, 2008 остаи тая работа колега то си има чипове за това С Елементарни глупости няма да постигнеш никакъв ефект.Само промяната на точката на вкл. не ти помага нищо.Променяики включването трябва да се промени и момента на горивното впръскване и те тогава става интересно.Сам си прецени дали да си земеш некой Ибейски чип,или се обърни към колегите дето правят чипове.Ти преценяваш ко ще ти е икономически изгодно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #10 Отговорено 21 Декември, 2008 колега Krelion аз ще купувам APEXI VTEC AFCⅡ този модел от един колега може ли слет като го купя да се обърна към теп за някои вапроси от към инсталация защото ми се вижда сложно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #11 Отговорено 21 Декември, 2008 и може да прецакам машината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #12 Отговорено 22 Декември, 2008 Вафц си има компенсация на горивото.Човека си каза, че иска контролер. И верно, ако ще е чип има кой да ти го направи.колега Krelion аз ще купувам APEXI VTEC AFCⅡ този модел от един колега може ли слет като го купя да се обърна към теп за някои вапроси от към инсталация защото ми се вижда сложно wink.gifНа каква кола ще го слагаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #13 Отговорено 22 Декември, 2008 При мен Втек контролерът се замества от ТОВА Вместо светодиоди на края през транзистор се свързва втек-соленоид. Вероятно може да се направи и по-сложно, ама ...все няма време...БТВ - Втекът не се прецаква лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #14 Отговорено 22 Декември, 2008 ... БТВ - Втекът не се прецаква лесно А къде си вързал датчика за налягането че си толкова уверен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #15 Отговорено 22 Декември, 2008 (Редактирано) ... БТВ - Втекът не се прецаква лесно А къде си вързал датчика за налягането че си толкова уверен Никъде. Някой ден съм се зарекъл да го вържа...За да не разводняваме темата: Датчикът сработва при достигане на достатъчно налягане. Е, ако е недостатъчно, в-текът просто няма да включи... ЕЦУ-то вероятно чете повече параметри - което може да се направи и с горната схема, но най-важното тя си го прави. За ВАФЦ контрол обаче вече трябва повече... Редактирано 22 Декември, 2008 от nonamed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове