oddbo 1 #1 Публикувано 5 Декември, 2008 ПРОБЛЕМ!Качвам си е на Хондичката и първото - педалът на съединителя е паднал пак.Преди 2 седмици беше паднал, проверих за течност в казанчето и нямаше.Не бях проверявал от много време и реших, че просто си е "свършила". Доляхи всичко си се върна по местата. Две седмици по-късно, т.е. днес се качвам и педалът ми пак е много по-ниско. Слизам проверявам течността - всичко е ОК.Тръгвам и се чува мн неприятен звук на стържене като на ламарина с пирон.Натисна/ненатиснат/на скорост/ не на скорост - пак стърже. Все още успявам да превключвам скорости. Паркирах веднага и оставих колата. Няма теч по горната помпа на съединителя, има течност...не знам какво става. Не ми изглеждаи много добра идея да карам колата в момента/ CR-V 98 година, бензинов двигател2.0 - 128 коня./ Някакви идеи!? Също от много скоро датчикът за ръчна ми светваза малко докато загрее колата, но няма никакви други странични ефекти...това ще го проверя със сигурност, но с другото какво да правя.Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 5 Декември, 2008 Все още успявам да превключвам скорости.по-трудно ли се сменят ? Смисъл при запален двигателЗа да падне нивото на течността значи е имало теч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #3 Отговорено 5 Декември, 2008 Имам чувството, че става въпрос за два проблема.Скоро да си проверявал накладките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 5 Декември, 2008 Въздух в системата.Виж за теч долната помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #5 Отговорено 6 Декември, 2008 Пич един съвет-и без това сам няма да си я оправиш звъниш на телефона на сервиза,записваш час,казват ти какво е,колко пари и го правят ако имаш желание 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #6 Отговорено 6 Декември, 2008 Щом се губи течността и няма теч в горната помпа би трябвало да е при долната... Пич един съвет-и без това сам няма да си я оправиш звъниш на телефона на сервиза,записваш час,казват ти какво е,колко пари и го правят ако имаш желание Браво много си полезен! Дали не се е сетил предварително?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
oddbo 1 #7 Отговорено 6 Декември, 2008 Благодаря за съветите, за жалост не съм толкова технически подготвен сам да си оправя,мисля е ясно. Час ще си запиша вероятно при някой от сервизите постнати във форума.Малко ме тревожи дали трябва да я карам до там. Май ще се окаже първия лагер на съединителяили долна помпа, а за ръчната - ще видим... Като има резултат ще споделя за решениетои все пак...ако някой има идея...welcome 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
oddbo 1 #8 Отговорено 6 Декември, 2008 Въздух в системата.Виж за теч долната помпа.Man, мислиш ли...не виждам от къде е проблема със "свиренето"в този случай...май пак проблемите са два...задни накладки ипреебана ръчна и другото...някой да препоръча "на личен" сервизи да бегам да оправям, че ме чака трвърдашки преход към Батакоколо празниците... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
oddbo 1 #9 Отговорено 6 Декември, 2008 Все още успявам да превключвам скорости.по-трудно ли се сменят ? Смисъл при запален двигателЗа да падне нивото на течността значи е имало теч Е засега се сменят чисто - без стържене и все едно да не отлепят дисковете...но е като да ена косъм...не е комфортно хехе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 6 Декември, 2008 Това стържене "като на ламарина с пирон" при не натиснат съединител няма вариант да е от аксиалния лагер, защото той тогава не се помръдва... Успех с ремонта ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #11 Отговорено 11 Август, 2011 Колеги и при мен е така1Карах я в сервиза официалния уж за съединител ама нъц... той си е ок. Но и не го оправиха, а мен си ме притеснява. Легнах отдолу и се заслушах къде скърца. Звукът идваше май май от скоростната кутия. Ако имате някакви идеи , Моля споделете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове