Ghost_MC 0 #1 Публикувано 30 Ноември, 2008 Значи проблема ми е следния:Налягането на водата се надига дори когато колата не е загряла,тоест запалвам я минавам 1-2 км. и ако отворя казанчето за водата/антифриза и почва да хварчи вода на поразия,какво може да е това защото предполагам не е нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #2 Отговорено 30 Ноември, 2008 (Редактирано) Капачката се отваря единствено при работещ двигател! Когато загасиш колата циркулацията на водата спира, и градусите за секунди стават доста по-големи, от там и налягането Това е причината да изхвърля течност като загасиш колата и веднага се опиташ да отвориш капачката. Редактирано 30 Ноември, 2008 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 1 Декември, 2008 дано да не съм прав ама прегледай капачката дали е в ред. на пръв поглед ще стане ясно ако нещо е заседнала или не пружинира. ако капачката е наред, трябва да сменяш гарнитура на глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 1 Декември, 2008 Значи проблема ми е следния:Налягането на водата се надига дори когато колата не е загряла,тоест запалвам я минавам 1-2 км. и ако отворя казанчето за водата/антифриза и почва да хварчи вода на поразия,какво може да е това защото предполагам не е нормалноКолега, коя капачка отваряш - на разширителния съд или на радиатора ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #5 Отговорено 1 Декември, 2008 и аз това се чудя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ghost_MC 0 #6 Отговорено 1 Декември, 2008 на разширителния съд мисля,там кадето наливам антифриза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 2 Декември, 2008 Пробвай първо с работеща капачка на радиатора, дали ще има пак "хвърчене на вода", ако отваряш разширителния съд. / Капачката на радиатора има клапан, който отваря при определено налягане / 1.1 бара /Ако отваряш радиатора, понеже охладителната система работи под налягане и отвориш капачката на радиатора, винаги ще губиш охладителна течност.П.П. Антифриз можеш да наливаш и през разширителния съд и директно в радиатора - ти къде отваряш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #8 Отговорено 2 Декември, 2008 Антифриз можеш да наливаш и през разширителния съд и директно в радиатора - ти къде отваряш ?Доколкото си спомням съм срещал в service manual на Хонда, че антифриз се налива (долива) само във разширителния съд ... поправете ме ако греша .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 2 Декември, 2008 Антифриз можеш да наливаш и през разширителния съд и директно в радиатора - ти къде отваряш ?Доколкото си спомням съм срещал в service manual на Хонда, че антифриз се налива (долива) само във разширителния съд ... поправете ме ако греша .. Ако не е работил двигателя можеш да отваряш където си поискаш, но въпроса не е в това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #10 Отговорено 2 Декември, 2008 Сменяй капачката на радиатора и ако тогава продължи да ти прелива разширителния съд докато работи колата най вероятно е гарнитура на главата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #11 Отговорено 3 Декември, 2008 Ако ми позволите една вметка ... 1.Стрелката на температурата "играе" ли ти или веднъж като загрее спи ? Трябва да спи.2.Водната помпа има една пробка .. иди някой да ти е погледне дали съзли от там ... щото и аз сменях капачки .. ама се оказа водна помпа - работеше на принципа тука има тука нема ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове