Jump to content
Ghost_MC

Проблем с налягането на водата

Recommended Posts

Значи проблема ми е следния:Налягането на водата се надига дори когато колата не е загряла,тоест запалвам я минавам 1-2 км. и ако отворя казанчето за водата/антифриза и почва да хварчи вода на поразия,какво може да е това защото предполагам не е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката се отваря единствено при работещ двигател! Когато загасиш колата циркулацията на водата спира, и градусите за секунди стават доста по-големи, от там и налягането :) Това е причината да изхвърля течност като загасиш колата и веднага се опиташ да отвориш капачката.

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да не съм прав ама прегледай капачката дали е в ред. на пръв поглед ще стане ясно ако нещо е заседнала или не пружинира. ако капачката е наред, трябва да сменяш гарнитура на глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема ми е следния:Налягането на водата се надига дори когато колата не е загряла,тоест запалвам я минавам 1-2 км. и ако отворя казанчето за водата/антифриза и почва да хварчи вода на поразия,какво може да е това защото предполагам не е нормално

Колега, коя капачка отваряш - на разширителния съд или на радиатора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на разширителния съд мисля,там кадето наливам антифриза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо с работеща капачка на радиатора, дали ще има пак "хвърчене на вода", ако отваряш разширителния съд. / Капачката на радиатора има клапан, който отваря при определено налягане / 1.1 бара /Ако отваряш радиатора, понеже охладителната система работи под налягане и отвориш капачката на радиатора, винаги ще губиш охладителна течност.П.П. Антифриз можеш да наливаш и през разширителния съд и директно в радиатора - ти къде отваряш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриз можеш да наливаш и през разширителния съд и директно в радиатора - ти къде отваряш ?

Доколкото си спомням съм срещал в service manual на Хонда, че антифриз се налива (долива) само във разширителния съд ... поправете ме ако греша ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриз можеш да наливаш и през разширителния съд и директно в радиатора - ти къде отваряш ?

Доколкото си спомням съм срещал в service manual на Хонда, че антифриз се налива (долива) само във разширителния съд ... поправете ме ако греша ..

 

Ако не е работил двигателя можеш да отваряш където си поискаш, но въпроса не е в това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй капачката на радиатора и ако тогава продължи да ти прелива разширителния съд докато работи колата най вероятно е гарнитура на главата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми позволите една вметка ... 1.Стрелката на температурата "играе" ли ти или веднъж като загрее спи ? Трябва да спи.2.Водната помпа има една пробка .. иди някой да ти е погледне дали съзли от там ... щото и аз сменях капачки .. ама се оказа водна помпа - работеше на принципа тука има тука нема ... :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...