Jump to content
Ivo Koynov

Обръщане на волана на Hr-v или Cr-v?

Recommended Posts

Здравейте фенове!Отдавна не съм писал тук, но сега ме вълнува един интересен въпрос:Занимава ли се в БГ някой с обръщане на волана (от десен - UK, Japan, на ляв - "нормален", европейски) на HR-V или CR-V ? Колко приблизително би струвало такова нещо и дали всичко ще си бачка нормално след такава интервенция (airbags (да не става нужда!), ел. огледала)Поздрави! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Скоро ще се местя в континенталната част на Европа и пред мен има няколко варианта -1. Да продам Пацо (само при добра цена, което е доста трудно в момента тук, имайки предвид повсеместната рецесия)2. Да шофирам из Европа с десен волан.3. Да сменя воланът от десен на ляв.Първият, дори и осъществим, не ми се нрави, защото количката си ми е в сърцето завинаги. Вторият - ще се свиква. Третият - изпратих запитване до упоменатата компания по-горе и чакам отговор(по време на накое пътуване до БГ, би могло да се извърши ремонтът). От представителството на Хонда не са ми отговорили още... Не е тупнал тъпанът още, така че ще се чака.Ако някой има идея, съвет - насреща съм :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я погледни тука : http://www.bm-property.com/pages/1/%D0%97%...0%B0%D1%81.html

"фирмата ни предлага професионално обръщане на дирекцията"

Посочената фирма не може да обърне дирекцията при ХаРВи-тата, защото всички части трябва да се купят от официалния вносител. Това бе отговорът, който получих от тях. Предполагам същото важи и за СиаРВи-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че то има ли кола, на която може да се обърне дирекцията без части?!Какъв е проблемът да се купят от официалния вносител, или пък човек да си ги достави откъдето иска?!!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има проблем щом отговорът им е такъв, не мислиш ли? Ако съм запознат по-подробно, бих обяснил... но, засега, само търся инфо и си правя изводи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееех братле, от години не си се появявал във форума ни! Ти май си по-голям фен на марката от доста от нас?! Само че не се захващай и не вярвай на тия глупости - по-лесно ще ти обърнат резбата пишман майстори, отколкото волана. Необходимите части са скъпи, трудно се намират, а за някои коли изобщо няма и дори и да набавиш всичко необходимо обикновено излиза по-скъпо обръщането+ цената на английския автомобил, отколкото да си вземеш такъв с лява дирекция. Вариянт е само ако намериш същия тежко катастрофирал отзад или от страни за без пари и да го ползваш за донор. Или се примири с обратния гард, или поръчкай нисанчето още някоя годинка докато събереш паричките, а ние ще те чакаме тука :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееех братле, от години не си се появявал във форума ни! Ти май си по-голям фен на марката от доста от нас?! Само че не се захващай и не вярвай на тия глупости - по-лесно ще ти обърнат резбата пишман майстори, отколкото волана. Необходимите части са скъпи, трудно се намират, а за някои коли изобщо няма и дори и да набавиш всичко необходимо обикновено излиза по-скъпо обръщането+ цената на английския автомобил, отколкото да си вземеш такъв с лява дирекция. Вариянт е само ако намериш същия тежко катастрофирал отзад или от страни за без пари и да го ползваш за донор. Или се примири с обратния гард, или поръчкай нисанчето още някоя годинка докато събереш паричките, а ние ще те чакаме тука :angry:

Какъв Нисан, бе, брато, Жабчето( Микрата) замина месец след като купих Пацата. Както виждаш, обичам си колите. И имена си им давам даже. Ще пусна снимки да видите как всички знаят кое е моето бебче :( Ако сте забелязали, плановете се променят много бързо в зависимост от това, което ще ти сервира живота. А именно - няма да се пътува засега в чужбина. А и да дойде такъв момент - няма да обръщам волана. Много "ако"-та се събират и не виждам смисъл да хабя нерви, пари и усилия за нещо, което е възможно и да не се случи. Говорих с моя механик тук и препоръката му беше хич да не си троша главата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееех братле, от години не си се появявал във форума ни! Ти май си по-голям фен на марката от доста от нас?! Само че не се захващай и не вярвай на тия глупости - по-лесно ще ти обърнат резбата пишман майстори, отколкото волана. Необходимите части са скъпи, трудно се намират, а за някои коли изобщо няма и дори и да набавиш всичко необходимо обикновено излиза по-скъпо обръщането+ цената на английския автомобил, отколкото да си вземеш такъв с лява дирекция. Вариянт е само ако намериш същия тежко катастрофирал отзад или от страни за без пари и да го ползваш за донор. Или се примири с обратния гард, или поръчкай нисанчето още някоя годинка докато събереш паричките, а ние ще те чакаме тука :(

Какъв Нисан, бе, брато, Жабчето( Микрата) замина месец след като купих Пацата. Както виждаш, обичам си колите. И имена си им давам даже. Ще пусна снимки да видите как всички знаят кое е моето бебче ;) Ако сте забелязали, плановете се променят много бързо в зависимост от това, което ще ти сервира живота. А именно - няма да се пътува засега в чужбина. А и да дойде такъв момент - няма да обръщам волана. Много "ако"-та се събират и не виждам смисъл да хабя нерви, пари и усилия за нещо, което е възможно и да не се случи. Говорих с моя механик тук и препоръката му беше хич да не си троша главата...
просто незнаеш колко е прав твоя механик колега :( Аз се занимавам с внос на коли и джипки от англия и всеки ме пита ще не им сменям дирекцията да съм им взимал повече пари ,и отговора е : Не ми се занимава с глупости и да ми развалят колите :( Препоръчвам ти да си купиш автоматик и ще разбереш че е 100 оъти по лесно да караш автомат с десен волан отколкото ръчка с ляв :( а и в тези задръствания е просто една много яка екстра :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oooo, бате Майна, ...благодаря за вниманието! ;) Четох доста по темата с обръщането на дирекцията и май достигам до същите изводи като тебе :( Възможно е в някои случай тая интервенция да е успешна и изгодна ('дет се вика - на печелившите "Честито!"), ама има и вариант да се вкараш в такова приключение, че после да се проклинаш и да съжаляваш 1000 пъти, че си се захванал. :( Варианта с обратния гард лично за мен отпада - достатъчно неудобства има по нашите пътища (дупки, неравности, липса на маркировка и осветление, всевъзможни олигофрени-самоубийци двищещи се сякаш са сами на пътя), че да добавям още едно неудобство - десния волан, съответно лошата видимост. Така, че в крайна сметка ще събирам повечко парички и ще се оглеждам за нещо с нормална дирекция :(Иначе нисанчето вече му е крайно време за пенсиониране след дълга и вярна служба, пуснал съм го за продаване и надявам се след 3-4 месеца (в началото на пролетта) да се сдобия с нещо ново :(P.S. Лелеееее, Майнаааа, ....какво направи ти, бре?!? :( Какъв е тоя АВТОПАРК в подписа ти? :(

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто незнаеш колко е прав твоя механик колега ;) Аз се занимавам с внос на коли и джипки от англия и всеки ме пита ще не им сменям дирекцията да съм им взимал повече пари ,и отговора е : Не ми се занимава с глупости и да ми развалят колите :rolleyes: Препоръчвам ти да си купиш автоматик и ще разбереш че е 100 оъти по лесно да караш автомат с десен волан отколкото ръчка с ляв :rolleyes: а и в тези задръствания е просто една много яка екстра :rolleyes:

Иво е много прав, обръщането е ши*ана работа, колко обърнати волани на Хонда има във форума???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...