Jump to content
casper

Особености при монтаж и демонтаж на стартер

Recommended Posts

Налага се да сменя четките на стартера.Има ли нещо специфично демонтажа и монтажа му.Моля да ми обясните накратко как става...Какви елементи първо трябва да се демонтират за да излезе?Отгоре ли излиза или трябва да я слагам на канал?Как се сменят четките-само се изваждат и се слагат новите или трябва нещо да се запоява или....?Благодаря предварително.Двигателя е Д16А8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица имах проблем с стартера на фиат скудо - беше залепила котвата. Демонтажа беше кофти работа- излезе отгоре със 100 зора , че отдолу под него минават тръби с антифриз. Зависи как е разположен твоя. Би трябвало да се държи на 3 или 4 болта. Ако разглабяш бобимата да зачистваш котвата драсни от двете страни как е била монтирана преди да я отвориш. Няма да е лошо да я зачистиш и смажеш, за да не засяда в бъдеще. Зачистването става с много ситна шкурка - всички клеми, котвата ( кръглото нещо в бубината) много леко въртиш самата нея в шкурката, вътрешната част на бобината където се движи котвата и гледай да не обърнеш пружината при монтажа. Смазването става с графитна грес - савсем на тънко по околовръст на котвата и по зъбите на бендикса, на тях може и по дебел слой (това което зацепва в маховика на мотора). За четките не вярвам да са запоени. Притискат се от пружини към колектора - хвани някой да ти помогне докато дърпаш пружинките да вади и пъха четките. Внимавай да не обърнеш плочката - бележи с маркер как е била. Сетих се че четките въвят с плочакатата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се лесно. От горната страна на скоростната кутия, от към купето. На два болта мисля че беше. Бих разкачил първо акумулатора, после кабелите към стартера и после болтовете. Не би трябвало да разглобявал нишо допълнително. Може би въздуховода ако ти пречи много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се лесно. От горната страна на скоростната кутия, от към купето. На два болта мисля че беше. Бих разкачил първо акумулатора, после кабелите към стартера и после болтовете. Не би трябвало да разглобявал нишо допълнително. Може би въздуховода ако ти пречи много.

Ада забражих - прав е колегата. Откачи плюсовата клема на акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...