pesho2 0 #1 Публикувано 23 Ноември, 2008 Вчера вали сняг. Понеже имах малко количество вода в резервоарчето и добавих 1 литър за -18 градуса (уж) . Дръпнах лостчето за измиване на стъклата, докато усетих миризмата на ароматизатора по стъклата (за да съм сигурен, че съм напълнил маркучетата с нискотемпературна течност).Да, ама тая заран се опитах да измия стъклата (грееше слънце) и не се чу нито звук. Минах 30 км из София - пак нищо. Течност не се излива от дюзите. Пълна тишина.Да предполагам ли че е бушонче и кое е то за стъклоумивателя на 6-та генерация?А ако не е, то какво е?(Извинете за дългото ми словоизлияние). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #2 Отговорено 23 Ноември, 2008 Мен ако питаш ти е фалшива течността и е замръзнало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #3 Отговорено 23 Ноември, 2008 Да по всяка вероятност както каза колегата, течността си провери, пък тогава мисли за друго, съвет опитай ако не е замръзнала течноста да си видиш маркучете да не ги е запушил някой боклук. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #4 Отговорено 23 Ноември, 2008 Да, прави сте за възможните причини. Но - като се опитам да включа моторчето на умивателя не се чува абсолютно никакъв звук. Просто мълчание. И второ: днес доналях още течност, но - 60 градусова. И пак не работи, а беше слънчево време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #5 Отговорено 23 Ноември, 2008 подгрей я малко тая течност преди да я сипеш ама не много, да е топла, примерно колкото кафе от кафемашина (сорка за сравнението ама нищо друго не ми идва ) изчакай една две минути и пробвай. ако не стане си виж бушонетата успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pinci 0 #6 Отговорено 23 Ноември, 2008 След като е карал 30км би трябвало да се размрази от температурата на двигателя. Може помпичката да е заминала свали я и с 2кабелчета и дай ток от акумулатора директно, ако не бачка, отивай в най-близкия по-голям магазин за авточасти с нея в ръка. Предполагам, че за хонда няма да имат за това потърси нещоподобно дори и да трябва да преправяш буксата. Цената обикновено е около 25-30лв Ако сечудиш къде да отидеш пиши ми едно лично да ти кажа, че да не прозвучи като реклама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #7 Отговорено 24 Ноември, 2008 Не е от течноста, от моторчето е. Откачи му клемата, изчисти я, пръсни с малко WD 40 и пробвай пак. Ако преди това си имал леко окисляване, нормално е при минусови температури да го прави този номер. И аз замалко да си купя ново моторче, но пробвах и се оказа лош контакт в клемата. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #8 Отговорено 24 Ноември, 2008 Според мен ти е замръзнало моторчето, тия дни се очаква повишение на температурите над 0 така че изчакай и се надявай (и моето замръзна, така че това е положението). Щом не издава никакъв звук или няма напрежение (според мен не е това проблема), или е замръзнало. Номера с доливане на течност обикновено не действа - трябва да се размрази хубаво. Ако толкова не можеш да го понесеш - вкарай колата в закрит гараж за 1 нощ и ще ти се размрази. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #9 Отговорено 24 Ноември, 2008 Два лаишки въпроса: Може ли някой да ми каже кое е бушончето, отговарящо за това моторче ?Къде да търся моторчето - дали е вътре в резервоарчето (подобно на бензиновата помпа) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #10 Отговорено 24 Ноември, 2008 За предпазителя не мога да ти кажа, но моторчето е вътре в съда за течността, за да имаш достъп до него трябва да свалиш предната броня. Според мен най-добре изчакай малко да се стопли и си сложи по-добра течност за чистачки като се размрази - източи съществуващата или добави концентрат. Добавил си готова течност за чистачки към вода - според мен не е толкова чудно, че е замръзнало, защото си я разредил а навън температурите са доста ниски. Казанчето ти е с обем 5 литра - т.е. може водата да не е била чак толкова малко вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #11 Отговорено 24 Ноември, 2008 Ходи в mall-а, паркирай на топло .... разходи се , погледай мацки и после виж дали няма да се чува моторчето Принципно като замръзне - не се чува .... нищо странно няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #12 Отговорено 24 Ноември, 2008 ... и освен, че не се чува , на сивиците е в бронята и е изолирано от коша - няма никакъв шанс да загрее от двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #13 Отговорено 24 Ноември, 2008 .... но за сметка на това може да замръзне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pinci 0 #14 Отговорено 24 Ноември, 2008 ... и освен, че не се чува , на сивиците е в бронята и е изолирано от коша - няма никакъв шанс да загрее от двигателя Пример от днес, паля колатаи цъкам....никой5 километра надолу и около 40 градуса повече и хоп еврика. Колкото и да е изолирано топлина от мотора ти влиза в купето дори камо ли там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stiv 2 #15 Отговорено 24 Ноември, 2008 Моторчетата за чистачките са две.Наистина са изолирани от мотора и може да не серазмразят до месец март.Можеш да се опиташ да ги размразиш с топла вода или въздух.За целта навиваш десен волан.разкопчаваш предния край на кората под калника и си виграта.Недей да правиш много проби докато пръскалките са замръзнали.защото може даизгорят а са скъпи.трудно се намират и трудно се сменят.Знам тези неща от личен опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #16 Отговорено 24 Ноември, 2008 pinci, проблема ти е бил в замръзнало маркуче, а то е под капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове