Jump to content
Ico Dimitrov

ПРОБЛЕМ колата е по ниска

Recommended Posts

Колеги имам ебаси смотания проблем колата е по ниска с около 2см от моита страна /шофиора/ смених ока4ването с ново и пружини и амортесиори и никаква промена ,нещо криво ли е кво е има ли си някои на идея ? От както го забелязах много ме дразни направо не мога да спа спокоино

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз и да ги гледам не разбирам ина4е нищо не ми тропа ходих на реглаж добре е ходих маистор да я гледа добре е ,уж вси4ко е добре ма си е крива

Редактирано от EPoX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно как е крива пък майстора ти казва че е ОК.Вместо да сменяш части така по-добре смени майстора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е само един маистор .Ходих даже в Дупница дето е наи големия маистор на реглаж /или поне така го водат/ Баи Митко Ламбе и тои каза си4ко е ОКОМБРЕ ти да напи6е6 мнение ? Мерси

Редактирано от EPoX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои компетентен по проблема да даде мнение 4е се изнервих.Поздрави на ALL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта е така и не мога да разбера от какво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е по ниска с около 2см от моита страна /шофиора/ смених ока4ването с ново и пружини и амортесиори и никаква промена

Колега а как стигна до извода че е по ниска от едната страна, колата на равно ли е като гледаш? Може калника или бронята да е крива и от там така да изглежда а иначе всичко да си е ок (демек да е визуална измама)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и отзад като гледах и отпред си се вижда 4е колата е леко накривена незнам дали е много видимо но адски дразни.Смотана работа дееба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хвани еда рулетка и мери от долния край на фара (примерно) до земята от ляво и от дясно за да видиш дали наистина има разлика, защото може просто да е някаква визуална измама. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО колата трябва да е на равен пътен участък без странички или напречни наклони :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20 сивика 5-та ген. хечбек само 1 или 2 са прави,всички останали клонят на шофъорската страна, а и аз незнам защто.говоря от собствен опит.Проверил съм много хечбеци и съм разглобил 3 предници и не открих проблема,така че такива мнения от сорта "смени си маистора"или "не е възможно всичко да е наред и да е наклонене" не струват.Ако някои има компетентен отговор на това мистериозно накланяне нека пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моя рекс е така,а няма ни6то нередно по окачването.мисля да подложа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То сега кво излезе 4е не сам аз само с крива Хонда ми било масова болест .Я некои с перфект английски да провери в нет-а след като тук не можем да намерим проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених ока4ването с ново и пружини и амортесиори

това отпред и отзад ли е ? или само отпред ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много странно :) да ви кажа и при мен беше така. нямам идея от какво е, но след един хубав drift day една вечер с един друг фен от форума колата се поизправи. после пак се изкриви ... и мен много ме дразнеше докато не смених гумите :) е тогава вече останах много изненадан - чудо !!! гадното накланяне беше изчезнало :P и сега си е права. та при мен се оправи частично с дрифт и изцяло като смених гумите. направи тест: размени местата на предните гуми, само за тест. грайфера им ще е на обратно, ама няма да караш така. само пусни колата да видиш дали няма да се оправи тая кривина. също така гледай да си на равно място както казаха колегите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених ока4ването с ново и пружини и амортесиори

това отпред и отзад ли е ? или само отпред ???
Вси4ки ,предни задни амортесиори пружини и сас старите и с новите па си е крива ,само 4е с новите е по видимо 4е са спортни и понижават колата с 40мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет: иди при човек който с това се занимава (изправяне на ударени коли), избирайки моята хонда "кандидатките" ги карах при точно такъв майстор заради челните удари, които са налице при почти всяка хонда, и привидно "правите" рогове, макферсони и т.н. Според мен проблема може да идва и от някъде там. :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................избирайки моята хонда "кандидатките" ги карах при точно такъв майстор заради челните удари, които са налице при почти всяка хонда, и привидно "правите" рогове, макферсони и т.н. .................

:rolleyes: Това за макферсоните този "майстор" ли ти го каза ??? Ако да, то нищо лично но.... Прати му много здраве и повече не ходи при него !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе провери дали не е ударена от ниската страна защото тогава потъва. виж тампони на двигателя дали не са под ъгъл, по-различен фар, разни съмнително закрепени пластмаси по казанчета и въздушни филтри... виж предната греда под предната броня, ама след като се махне бронята.... истината ще излезе наяве :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата на моя Сивик беше по-ниска отляво и то доста.Оказа се,че е счупена пружината на амортисьора.Смених я и всичко се оправи.Сега (поне така изглежда) е на равно разстояние от земята навсякъде.Ама в тоя случай май е друг проблема..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз го имам този проблем, и яко дрифта из София, но не се оправя ;) , отделно като сменя гумите проблема остава, пружини съм гледал няма счупена, а разстоянието от гумата до калника се така е по-малко отколкото от дясно... пълна мистерия. Друго, имам едно тропане пак от ляво и си мисля дали не е свързано именно с него. Пуснал съм тема и по този въпрос в нея съм описал по-подробно, но съм сменил карета, накрайници имам износени тампони на носачите, но те са и от двете страни.... та така тропането и ниската лява предна половина от колата си остава, притеснява ме да не е от шарнир, е тогава лошо ако не му обърна внимание навреме!Надявам се някой да даде решение на проблема, инак влизаме в статистиката на 20-те хонди с наклонени предници ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................избирайки моята хонда "кандидатките" ги карах при точно такъв майстор заради челните удари, които са налице при почти всяка хонда, и привидно "правите" рогове, макферсони и т.н. .................

:cool: Това за макферсоните този "майстор" ли ти го каза ??? Ако да, то нищо лично но.... Прати му много здраве и повече не ходи при него !!!

 

a тази хонда от аватара ти с какво е мислиш ... че и не само тя, за съжаление

 

рекса ми го поизкривих малко, пак така от шофьорската страна 'провисна', трябваше да подлагам на пружините

сивика пък е по-нисък от пътническата страна, което не знам как е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a тази хонда от аватара ти с какво е мислиш ... че и не само тя, за съжаление.............

Magnume-e не ставаше въпрос за тази от аватара ми, а за тази на колегатa/колежката 'Rossi' !!! Mакферсон на Сивик купе ??? Иначе и двамата знаем, че има модели Хонди с окачване макферсон (особенно вече новите модели). Иначе по темата на колегата и аз съм с такъв проблем. Всичко съм пробвал по мойта и всичко и е здраво и право сменил съм и голяма част от окачването, не заради това, че е било проблемно (нови пружини отпред и отзад, амортисьори, носачи, ключиците/вилиците под амортисьорите, тампоните по окачването) заради посочения проблем и пак греда !!!Всичко бях свалил долу по окачването и отпред и отзад и.... Дискутирал съм проблема с мои приятели работещи в сервизи и с богат опит по окачването и казвайки им всичко, което съм направил а и те са я гледали подробно и ...... самите те нямат идея къде може да е проблема, защото всичко излиза че е О'К. За мен поне засега си остава пълна загадка. И едно от следствията на целият тоз проблем поне при мен, а и сигурно и при другите колеги с подобен такъв, е че предният и задният десен наклон се явяват по отрицателни (заради по-ниската лява част на колата поне при мен с ~ 1см), а лошото е, че предният не може (не е предвидено) да се регулира за разлика от задния (не че за него е предвидено, ама поне при него става чрез подлагане на шайби). За сега съм го оставил да отлежава тоз проблем и да ми дойде по-нататък некоя гениална идея та така.... Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хехе предстааш ли си , дясните или левите гуми да са по меки от другите :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много на майтап го взехте проблема, че чак и по-меки гуми от едната страна :unsure: И понеже ми изтече времето за едит на горното мнение да допълня, че колата няма удари ! Гарантирано и доказно е това ! Имам едно съмнение или по скоро предположение, че това може да се дължи на някаква естествена деформация по купето на любимата ни марка но.... това евентуално ще го установя, като някой слънчев ден догодина я закарам при мой приятел голям майстор автобояджия и тенекджия, който наскоро си закупи професионално американско сервизно оборудване за диагностициране и изправяне кривините при ударени коли (ако разбира се, се изразявам точно и ако има колега който знае как по-точно се нарича този стенд да ме поправи) по оригиналните им заводски данни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги едо мое приятелче имаще такъв проблем и няма оправия, накрая отиде на един майстори доколкото се сещам самата чашка, която държи пружината от долу я одрязоха от стъблото с ракета и я завариха 1,5 санта по-нагоре от год и половина кара така и няма никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уточни се първо за каква марка и модел автомобил е правено това, защото май не си прочел че колегата 'EPoX' пита за 'CIVIC 1.5 VTEC' какъвто явно кара, а там това нещо не може да стане !!! Някой колега, дето не е на ясно с нещата ще вземе да те послуша и да почне да реже с флекса "чашката", а тя е захваната на външната част на амортисьора (който не е с много дебелостенна външна част), а дори и да успее да я прореже без да спука амортисора не ми се мисли какво може да стане, като почне да заварява "чашката" по нагоре !!! Ще вземе да се претрепе някой и после що така ми казахте ...!!!:rolleyes: Като се изказват мнения и споделят съвети нека те да са поне технически обосновани и практически реализуеми за конкретния проблем защото иначе си е само участие без никаква полза !

 

П.С. Ето и снимка на преден амортисьор (от конкретния случай) за да стане ясно това за което говоря при този случай, че не е възможно без жертви (в най добрия случай за амортисьора, а за другия не ми се мисли...) !

 

Публикувано изображение

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел ми беше споменал за такъв проблем, аз му се изсмях.. сега като гледам си е бая масов :rolleyes: не мога да изкажа компетентно техническо мнение, различно от вече изложените, но все пак ми се ще да попитам, не смятате ли, че е някаква "естествена деформация" както каза един колега на това купе ? не може толкова хора да имат един и същи проблем и при никой от тях да не е открита причината ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята е така и си пролича след смяна на пружини. С емо стигнахме до заключението че или е омекнал тампона на вилицата под амортисьора или натежава повече от страната на мотора.... мистерия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на моята го има тоя проблем,и нищо видимо няма.мисля да пробвам да подложа над пружината шаиба от транспортна лента с дебелина 1 см,но още не сам оглеждал каде и как ще стане,давам просто насока,ако някои ще се мачи да решава проблема сега,че аз ще изчакам до на пролет,при мен е по ниска от шоферската страна с о,5 см.аз сам с торсион отпред и може би парво ще пробвам да регулирам от него височината,би трябвало да стане,но ако не -подложка и газ.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва май на фирмен дефект замириса.На края да не се каже колегата с EVO-то прав дето ни базика че караме оризови чиний :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след сваляне , разменяне на пружини и амортисиори и никъв ефект подложих отзад под пружината подложка с дебелина 3,5 см и сега колата е равна отвсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си открих проблема... крив долен носач от по ниската страна... смених носачите и се оправи колата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! И аз да изкажа мнение или хипотеза. Дали не е възможно конструкцията на колата да е направена така, че да е по-ниска от лявата страна заради напречния наклон на пътното платно. В среадата (осовата линия) е най-високата точка на пътното платно. Това е с цел оттичане на дъждовната вода. Тоест на колата предварително е зададено понижение на лявата страна за да се нулира това от надвишението на пътното платно в средата. При това положение купето на колата би било хоризонтално, за разлика от левите и десните гуми. Не ми се вярва това да е хронично заболяване на любимата ни марка. Някой проверявал ли е как стои този въпрос при други марки автомобили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

звучи ми малко като научна фантастика ... за разлика от нашите пътища в нормалните страни, където знаят какво е това "вираж" и знаят как се правят пътища , няма нищо общо с тука. там да стигнеш от един квартал до друг не караш по павирани улици, а по магистрали. виражите са с правилния наклон , а не като тука винаги, задължително на 15983458 % е ОБРАТЕН ..... :| там платната имат лек наклон, ама е почти не забележим. тука разликата от края на платното и осовата линия е голяма, защото 1-во не са направили пътя както трябва и 2-ро пътя е леко пропаднал в края на платното примерно ..... абе с две думи тука нашето няма нищо общо с нормален път в нормална държава ...... все още ли смяташ че Хонда се е съобразила с нашите пътища ??? :( :(

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не казвам че Хонда се е съобразила с нашите пътища, а че хипотетично е възможно причината за по-ниската лява страна на колата да е именно напречния наклон на пътното платно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам тоя проблем - по-нисичка е от шофьорската страна, затова понякога закачам куката за теглене отпред като заходя към някое бордюрче и т.н.На старата кола имах подобен наклон, но там проблема беше счупена пружина.При Сивика нещо ме съмняват амортесьорите, та като ги сменям по-нататък ще помоля да огледат пружините и окачването по-подробно. Сигурен съм, че не е така заводски ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изровя и аз темата :)

И аз днеска установих случайно че колата ми е е по висока от шофьорската страна / с обратна дирекция съм / така че теорията на колегата miroslavpetrov отпада ;)

за мерих предницата и задницата :) оказа се че всяка гума е с различно разстояние до калника :) и започнах да си играя с рулетката :)

задна дясна гума беше с най голямо разстояние

задна лява гума предполагам си е с нормалните за колата параметри / по-малко растояние от задна дясна /

Предна лява гума беше на най-малко разстояние.

Предна дясна и тя беше с собствено мнение.

Пътя беше равен,3 от гумите с равно налягане а предната лява с 1-2 бара по малко от останалите 3 гуми /едва ли оказва влияние /

та къде ми е проблема на мен :lol: :lol: :lol:

и като заключение на тази всичката абсурдна глупост написана от мен в този пост

лявата страна е на по ниско от дясната / при мен шофьорска / с 1 пръст и половина разлика :huh: :huh:

:):tease::hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като очевидно се пренебрегна тази тема, я повдигам поради липса на някакво решение! Темата според мен е важна, а след време ще стане и много полезна. П.С> Забелязах вече още 2-3 случая на това явление по наши Хонди и така се сетих за тази стара тема...Очевидно е някакъв хроничен проблем и винаги е от лявата страна....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Аз, ще ви обадя къде е "проблема" понеже си сменям пред гаража гумите и когато я дигам с обикновен крик мога да ви кажа, че лявата предна страна е значително по тежка ... Който не вярва може да пробва на другите 3-и страни се навива крика нормално, а ляво отпред направо изнемогвам да отлепя гумата от асфалта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...