Jump to content
Aco

Момчета помагайте (километраж 5ген)

Recommended Posts

Момчета кажете как да си свала стрелките на бензиномер-а и термомер-а без да ги повреда или счупя? :D;):(:);):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доказано е че не се свалят. или е толко трудно че е по лесно да ги счупиш... има някои фенове дет са успяли да ги издърпат но после няма как да ги калибрираш да отчитат пак толкова точно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коеюлега я сподели какво искаш да прави... да сменяш да може да ти са помогне свалиш ли ги смятаи че после ше тарсиш табло ако не греша :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доказано е че не се свалят. или е толко трудно че е по лесно да ги счупиш... има някои фенове дет са успяли да ги издърпат но после няма как да ги калибрираш да отчитат пак толкова точно

Врели некипели(без да се засягаш) :tooth: Свалят се внимателно с две миниатурни клещички , преди време даже бях пускал тема и бях пуснал и снимки мисля и бях обяснил какво направих какво повредих и как отстраних повредите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо огъваш лекичко стрелката да излезе от колчето дето я държи на нулата ,по този начин я освобождаваш и тя плавно ще спре някаде си -отбелязваш си с едно моливче къде е неутралното положение и хващаш две клечки или отверки и я заклщваш м/у клечките и лекичко напъваш използвайки лостовата система и внимаваш да не фръкнат .После по обратния начин и си готов ,простичко е :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве се разрових и четох някаде из форума с 2 лажици за кафе или за чай, и реших да провам и се получи :) Мерси все пак за отговорите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам стрелки бол от две табла даваи смело ама преди тва си преготви 50 сетина лева за ново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам стрелки бол от две табла даваи смело ама преди тва си преготви 50 сетина лева за ново

Утре качвам да вида дали ще работат и ще пиша какъв е резултата :) Ако нещо ще те имам впредвид за стрелките :);) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе пичове :) , не разбирате от табла и въпреки това коментирате. Така се създават митове и легенди и кофи пълни с изкъртени табла. Ето истината по случая: Таблата на прелуде, сивик 5, 6 имат дебели оси. Ако ще сваляш стрелките , то трябва да задържиш осите с тънки клещи. Целта е да се върти стрелката наляво - надясно, като същевременно се повдига леко нагоре докато не излезе. Оста се държи с цел да не превърта стрелката и най-вече за да не излезе заедно със самата стрелка.Излезе ли оста заедно със стрелката ...таблото отива в кофата. Важно е преди това да махнете стоп пиновете на големите уреди и да отбележите позициите на стрелките когато колата е на контакт. При малките уреди ще трябва да отбележите позициите когато колата работи и е загряла добре. По този начин когато монтирате обратно стрелките, ще знаете точно къде да ги сложите , за да отчитат правилно. При километражи с аналогов брояч, ще е нужно да размонтирате самия брояч, за да имате достъп с клещите до оста на стрелката. Тази инструкция е актуална само за горепосочените 3 модела, който са с табла на "NS" за по старите модели, като ЦРХ, Кончерто и темподобни - в повече случаи големите стрелки имат нулеви точи> размонтират се като се въртят обратно на часовниковата стрелка. Малките уреди имат много тънки оси, които се чупят като клечки за зъби. Аз ги свалям с поялник чрез нагряване в основата. След това са неизползваеми, но на мен обикновенно не ми и трябват, защото монтираме светещи. Извод: ако незнаеш какво правиш и грам не ти е нужно да го правиш, ПО-ДОБРЕ НЕ ПИПАЙ ИЛИ СЕ ДОВЕРИ НА ПРОФЕСИОНАЛИСТ! ТАБЛА ЗА ХОНДА СЕ НАМИРАТ ТРУДНО И СА СКЪПИ. Ако все пак решиш да не ме послушаш и да си счупиш таблото, то знай , че донор за части може да бъде фиат браво, чието табло също не е евтино, но поне се намира лесно. :) П.С. Защо все пак искаш да махаш стрелките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиномер-а и термомер-а ми се беха развалили и съм взел други и ги сложих и неска видях какво си ми написал за позицийте.Искам да попитам ако сега запала колата и е остава да си загрее и знам каде точно трябва да са ми стрелките и ги сложа дали ще стане ? :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе ли оста заедно със стрелката ...таблото отива в кофата.

Това само ме интересува как го реши ? Имам 2 ходни 5-та и 6-та и на двете съм ги вадил всичките стрелки заедно с осичките и всичките работят в момента ПЕРФЕКТНО :worthy: Майката му е търпението(да не ти писне и да го метнеш в кофата) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е на нипон сейки таблото , не можеш да ме убедиш че ще работи след като му измъкнеш осите. Сега имаме едно сузуки GSXR , дето един герой така е вадил стрелката на темп. и не работи!!! Лично моето табло на прелюда съм чупил по този начин и 100 % после не работи! Прецакват се бубините. При новото табло не вади стрелките ..така и не каза, защо ти е било да ги вадиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше ми да ги сменя защото бензиномер-а и термомер-а не ми бачкаха,но сега вече работят перфектно :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета да ви питам на 6 ген и на нея ли се свалят така стрелките защото ще слагам плазмени километражи и ще ми се наложи да ги сваля ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне доколкото разбрах аз трябва да хвана отдолу оста и леко да изкарам стрелката само не ми стана много ясно как после да си върна стрелките на мястото ?

Редактирано от spezov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам какви километражи ще слагате, но ако са тези китайските, няма да има нужда от размонтиране на стрелките. Ако може да изчакате до неделя, смятам че ще мога да сглобя една инструкция със снимки за сивик 6г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да използвам темата,да попитам километража ми на моя сивик(5 ген),тръгва да отчита след като го хлопна силно .На какво се дължи това,не че не работи но ме дразни всеки път след като запаля да го удрям :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ми работи с разликата че сега отчитат наобратно.Кажете как да го оправа? :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значи наобратно?

Ще рече че когато ми свършва бензина стрелката ми отива в макс-а , а когато зареда до горе отива в минимума :blush:, температурата и тя така - когато е студена показва над червената зона и като покарам малко почва да отива кам средата :bye: с 2 думи отчитат наобратно :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен някой е обърнал плюса и минуса на уредите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери как си сложил бубините. това е от тоците, не е от стрелките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми сложени са правилно ама да ви кажа са от 6та генерация бобините и май на тях са им обърнати плюса и минуса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...