lord_of_the_road 3 #1 Публикувано 13 Ноември, 2008 Та значи в Събота ходих на едно автомобилно изложение и разглеждайки различните марки и модели автомобили ми направи впечатление, че в 4-5 модела липсва контролно табло срещу водача, просто зад волана няма нищо, гладко е като в таблото срещу пътника отдясно. Има нещо подобно на дисплей, само че е в средната конзола над СД-то и е малко, като втория дисплей на Сивика 8 генерация. За съжаление в нито един автомобил нямаше ключ за запалването за да се даде поне на контакт и да видя какво представлява този дисплей и как се подредени приборите при него. Интересно ми е дали това ще стане масова тенденция и доколко е удобен този начин на аранжиране на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2 Отговорено 13 Ноември, 2008 Мен лично ме дразни това приборите ми да са в средата на таблото, карал съм една Примера нейните са там и е супер неудобно. Нооо това си е мое мнение, има хора дето им харесват там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #3 Отговорено 13 Ноември, 2008 Това с приборите в средата е отвратително! За млад шофъор горе-долу става, защото не е свикнал, но иначе е отврат. Веднъж се возих на един нов Yaris ( дори не карах, а само се возих ) и се побърках, удобно е само за хората в средата на задната седалка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ogi_Stoev 2 #4 Отговорено 13 Ноември, 2008 Удобен е за производителите - ширпотреба - намаляване разходите за производство на леви и десни табла. Не съм имал преки впечталения, но определено ми изглежда ужасно инструментите да са по средата на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #5 Отговорено 13 Ноември, 2008 Аз смятам, че дисплея ще е проекторен на прдното стъкло - като на Ц6 ситроен. Забелязвам, че проектите от преди 8 години, които бяха прототипи и се контролираха от 3 домашни компютъра в колата, вече са реалност във всеки автомобил.Например, през 2000г. гледах филм на дойче веле, в който излагаха прототип за система, следяща маркировката на пътя - това вече е реализирано в куп автомобили.Имаха проект за автоматично спиране при доближаване на автомобил - вече е реализирано, даже в небезисвестната вам легенда Имаха проект за сигнализация при излизане от пътя, и то е вече реализирано. И естествено, проект за инфрачервено следене на пътя при мъгла и понижена видимост - вече реалност, ако не се лъжа в новите ес класи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #6 Отговорено 13 Ноември, 2008 Аз не бих си купил автомобил с контролно табло по средата. Контролните уреди според мен трябва да са си пред водача и то умишлено насочени към него. Нямам нужда жена ми например постоянно да следи с каква скорост се движим, защото това не е нейна работа и ме дразни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 13 Ноември, 2008 Гледам , че не сте много добре запознати със средно разположените табла Във фирмата имаме Ярис и съм го карал вече десетки хиляди километри и искам да ви кажа , че нямате никакъв проблем за следенето на нищо Самото табло специялно на Ярис-а въпреки , че е централно разположен гледа само към водача , копилота вижда само температурата или нещо такова от таблото А това , че пред вас няма нищо при дълго пътуване на тъмно е страшно добре , защото нямаш толкова много светлини , които да ти дразнят очите Личното ми мнение , че средно разположени табла слагат такива производители не само заради икономия , а защото самите им купета отвътре и разположение на приборите не са добре измислени , че шофьора да се чувства максимално добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #8 Отговорено 13 Ноември, 2008 Според мене е отврат да е в средата. Поглеждаш напред както си свикнал иииии Нищо ! незнам може би е добре щом така са го измислили ама неееее е за мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове