Jump to content
djiko

проблем D15z3

Recommended Posts

Здравейте колеги имам следния проблем:става въпрос за honda civic 95г D15Z3 от 5 месеца ходя по сервизи защото колата няма мощност и неще да върви като стигне 3000 оборота и "забива муцуна"и много трудно ги преодолява! :D в последния сервиз който ходих стигнахме до проблем че v-tec-а не работи първо смених електическия клапан на v-tec системата защото не работеше,след като го смених отидох пак до сервиза и се оказа че и този клапан не отваря.Стигнахме до там че не идва управление от ECU - то към клапана.Проверихме кабелите здрави са.Интересното е че като откачим въпросня клапан идва напрежение но като го закачим изчезва :) Майсторите ми казаха,че евентуално проблема е в компа и по точно крайно стъпало в ECU.Да добавя и че чека не свети сменил сам всичко по нея бубина,комутатор,капачка ,палец,ламбда сонда,кабели,филтри и т.н всичко от което може да идва проблема:)Затова Моля някой от колегите,които имат същата кола да се видим и да разменим ако може компютрите за проба защото не ми се дават още пари на вятъра.Аз ще си заплатя каквото струва няма проблем.Благодаря предварително на отзовалите се :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова Моля някой от колегите,които имат същата кола да се видим и да разменим ако може компютрите за проба

Попълни си профила от къде си,за да може някой от колегите да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София, мога да ти помогна. Имам комп от Д15З1 който е като твоя (така мисля). Ако искаш пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

попълни си профила :lol: Ако си около Габрово се намира една D15Z3 -ka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги попълних си профила.Иначе съм от Лом но няма проблем да отида до София :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да те питам как разбрахте, че не дава ток към клапана ????? Колата като е на място (спряла) Втека не се пуска .... !!!п.п. И на "МАЙСТОРИ" дето си мислят това и онова, а НЕ ГО ЗНАЯТ по добре не се доверявай !!! По добре си я прави сам от колкото някакви идиоти да ти серят по колата и да нариваш една камара пари защото са си мислели че проблема е в дадено нещо... Ти си сменил половината чаркове заради тоя дето духа... направо издивявам като чуя такива глупости (от страна на "МАЙСТОРИТЕ" ) :P

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да те питам как разбрахте, че не дава ток към клапана ????? Колата като е на място (спряла) Втека не се пуска .... :P

Опааа ами не знам писна ми вече от "майстори"!Те го пробваха на място и ми казаха,че на други хонди с VTEC мотор са мерили и е ОК,но при мен не!Аз лично бях чул за това нещо че на място VTEC-а не работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапанът може да го провериш-откачи буксата и при работещ двигател му подаваш 12 V, ако клапана вкл. двигателят ще промени звука си ,даже може и да изгасне .После изчисти грешката от ECU -то :PНа празен ход , без газ ;)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапанът може да го провериш-откачи буксата и при работещ двигател му подаваш 12 V, ако клапана вкл. двигателят ще промени звука си ,даже може и да изгасне .После изчисти грешката от ECU -то :P

НЕизгасва, даже му се подобрява работата. Само че ти трябва човек да ти поддържа 2000 оборота, а ти да му подадеш 12в.

И тези олигофрени ("МАЙСТОРИ") дори сигурно не правят разлика м/у Vtec и Vtec-E

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапанът може да го провериш-откачи буксата и при работещ двигател му подаваш 12 V, ако клапана вкл. двигателят ще промени звука си ,даже може и да изгасне .После изчисти грешката от ECU -то :whistle:

НЕизгасва, даже му се подобрява работата. Само че ти трябва човек да ти поддържа 2000 оборота, а ти да му подадеш 12в.

И тези олигофрени ("МАЙСТОРИ") дори сигурно не правят разлика м/у Vtec и Vtec-E

 

Колега при колко оборота сработва vtec-а на този мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 3500 оборота. Тогава компа изпраша импулс към датчика на витека, той от своя страна връша верига че малото е достатъчно налягане (дано да не греша) и тогава компа пуска повече гориво на дюзите (от налягането на маслото се избутват едни съчми и отварят и останалите смукателни клапана и т.н.). Според мене компа ти е наред, освен ако "майсторите" не са ти го прецакали/сменили. Пуснал съм ти лично и ако искаш ще ти пратя моя комп за проба, но според мене не си за комп. Насочи се да пробваш това което ти казаха колегите (побвано така е). При мене като имах проблени с клапана (понеже го счупих) ми светваше чека когато достигна В-Тека. Ако не ти се смени режима на мотора при подаване на принудителното напрежение тогава ДА, можеш да се съмняваш в компа макар че пак не е сигурно. Провери с веригомер дали двата кабела са здрави. Друго не се сещам. Пак казвам прашам ти компа ми само кажи. Успех

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 3500 оборота.

2500 на 1-ва при пълна газ. На 5-та мисля че е на 3500 об. Датчик на маслото няма на Е-то ама има една "тапичка" която не пуска масло, ако няма достатъчно налягане да я избута. Тази тапа я има и на обикновения Втек ама има и датчик. И отново: на място не се пуска. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех трябва да го пробвам и аз. Утре сутринта ще пиша, кога се пуска, при каква скорост и колко газ!

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че ти трябва човек да ти поддържа 2000 оборота, а ти да му подадеш 12в.

Защо са ти тези обороти ?Клапана на икономичният втек има ли цедка ? Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че ти трябва човек да ти поддържа 2000 оборота, а ти да му подадеш 12в.

Защо са ти тези обороти ?
:whistle: ами не знам , така бях го чел че се прави. Не съм пробвал какво ще стане ако не се подава газ. Може би ще угасне както казваш ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема го прави точно на 3000 оборота на3, 4 и 5 скорост :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

djiko я разгледай тая тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry169399да не би да имаш това в предвид ?Редактирано от Al_Capone.

Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ще пробвам това с клапана и ще пиша дали има промяна :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах това с клапана съвсем малка промяна и пак на 3000 об забива муцуна :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах това с клапана съвсем малка промяна и пак на 3000 об забива муцуна :) :)

хм, на пълна газ забива ли пак муцуна ???Свали дросела и го почисти добре, най-вече отвора на MAP сензора.п.п. В момента моята не върви както би трябвало и съм почти 100% сигурен че е от ******* бензинов филтър. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах това с клапана съвсем малка промяна и пак на 3000 об забива муцуна :D :D

хм, на пълна газ забива ли пак муцуна ???Свали дросела и го почисти добре, най-вече отвора на MAP сензора.
Забива муцуна само докато е в еконо режим натисна ли я повече зелената лампа гасне и този ефект го няма само че като цяло е доста "мъртва" и на 4 и 5 трудно излиза от икономичен режим.По принцип знам че 5 скорост е дълга и е нормало но чак пък толкова един приятел с Форд ескорт 1.8 чист дизел 55 коня набира по бързо от мен срам и позор!На всичкото отгоре ми гори и масло някъде около литър и нещо от смяна до смяна.Като я пусна по баир надолу на скорост и на равното като и дам гас зад мен е синьо турло :D та не знам дали целия проблем не е в сегменти иначе има компресия 13 на всички цилиндри :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тая 5-та е уникална :) няма по дълга ...... Ами според мен така както го описваш си е нещо запушено по бензиновите пътища. налей добавка за почистване на инжектори , след това смени бензиновия филтър(нищо че си го сменял). Друго което може да направиш (ама незнам да ли ще намериш къде) е да ти проверят налягането на горивото. п.п. Сега ще ти обясня защо си мисля че е филтър: Моята като я карам лекичко (без да я стряскам) си ускорява добре. Не глъхне, не се чуди дори и на 5-та. ОБАЧЕ като я сръгам, да я понацедя (примерно да пусне прекъсвача на 3-та) и работата се осира. Връщам газта, вкарвам 5-та и при леко натискане на газта НЯМА НИКОЙ !!! Почва да глъхне и да се чуди. След като покарам спокойно известно време се оправя.п.п.п. Аз като я купих смених бензиновия филтър. Стария беше пълна леш вътре. Другото което е че НЯМАХ капачка на резервоара и не се знае колко помия (вода) се е наляла вътре. И ако е имало още в резервоара ще е запушела и новия .....

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тая 5-та е уникална :D няма по дълга ...... Ами според мен така както го описваш си е нещо запушено по бензиновите пътища. налей добавка за почистване на инжектори , след това смени бензиновия филтър(нищо че си го сменял). Друго което може да направиш (ама незнам да ли ще намериш къде) е да ти проверят налягането на горивото. п.п. Сега ще ти обясня защо си мисля че е филтър: Моята като я карам лекичко (без да я стряскам) си ускорява добре. Не глъхне, не се чуди дори и на 5-та. ОБАЧЕ като я сръгам, да я понацедя (примерно да пусне прекъсвача на 3-та) и работата се осира. Връщам газта, вкарвам 5-та и при леко натискане на газта НЯМА НИКОЙ :) Почва да глъхне и да се чуди. След като покарам спокойно известно време се оправя.

Налягането съм мерил и е ОК не си спомням точни цифри но ми казаха че е добре!Добавка съм сипвал хептем не ще да върви с добавка STP при това:)Но сега се сещам че налягането го мериха на празен ход на колата вътре в сервиза!Ами ако ппроменя налягането когато е под товар т.е. в движение??? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами точно това става . просто филтъра не може да пусне достатъчно бензин при отворени инжектори. При мен в момента се получава следното: карам лекичко на 1-ва , подавам газ (до ламарината), от 2К(от там натискам) оборота почва да пили и почти веднага заглъхва и почва да ускорява доста по бавно от колкото като подам газ. Друга причина: като сложа СПОРТЕН филтър върви по-малко отколкото с оригиналния (който в момента не е от най-чистите) . Друго освен недостик на бензин не се сещам за да прави така. Просто със спортния филтър много обеднява сместа и неотлепя. Не може да навакса със бенз.п.п. Може да неще с добавката, защото се дозатлачва с боклуци , които добавката е изчистила.п.п.п. Заради това освен налягането на бенза се мери и дебита му.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D днеска друг филм: след като смених смукателните колектори вървеше да си ***. Но 2 дена след това стана почти същата работа . И около 2 месеца си карах така, защото си мислих че се е дозапушил бенз. филтър. Обаче днеска нямаше какво да правя и проверих компа за грешки. И доста се учудих като видях грешки 10 и 14 след като лампата не ми беше светкала ;) Резетнах компа и колата пак почна да дере асфалта ;) Обаче все пак много ме съмнява бенз. филтър, защото пак от време на време се зачудва ;) Мисля да го сваля и да видя дали има мизерия в него и ако има да го сменя и да отворя резервоара защото и там ще има..... Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди един месец пробвах да отворя резервоара(то е малко смешно) ама не успях да намеря бензиновата помпа :huh: .Можеш ли да ме кажеш от къде се отваря и пробката под задната седалка ли е или в багажника

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз до сега не съм го отварял. Ама махаш постелката на багажника и точно до седалките леко в дясно се намира капака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам следния проблем:става въпрос за honda civic 95г D15Z3 от 5 месеца ходя по сервизи защото колата няма мощност и неще да върви като стигне 3000 оборота и "забива муцуна"и много трудно ги преодолява! ;) в последния сервиз който ходих стигнахме до проблем че v-tec-а не работи първо смених електическия клапан на v-tec системата защото не работеше,след като го смених отидох пак до сервиза и се оказа че и този клапан не отваря.Стигнахме до там че не идва управление от ECU - то към клапана.Проверихме кабелите здрави са.Интересното е че като откачим въпросня клапан идва напрежение но като го закачим изчезва :D Майсторите ми казаха,че евентуално проблема е в компа и по точно крайно стъпало в ECU.Да добавя и че чека не свети сменил сам всичко по нея бубина,комутатор,капачка ,палец,ламбда сонда,кабели,филтри и т.н всичко от което може да идва проблема!!!Затова Моля някой от колегите,които имат същата кола да се видим и да разменим ако може компютрите за проба защото не ми се дават още пари на вятъра.Аз ще си заплатя каквото струва няма проблем.Благодаря предварително на отзовалите се :D

Трябвало е да почнеш от темата табу за всеки "истински майстор"!!! Така наречения "service User Manual" и там "Trouble shooting".Това е най обидното нещо което можеш да кажеш на "истинския майстор". Защото те значт всичко!!!! Те знаят каде производителя е скрил винтчета и щипки по корито които отварят за първи път!!! Те се срамуват да слагат предпазна лента когато отвиват/завиват болтове/винтчета/гайки или трябва да подпъхнат м/у две пласмаси за да откочеят единия капак!!!Те се срамуват да ползват динамометричен ключ ако изобщо имат такъв!!!Това че в опътването е казано определена част/капса/болт да се изхвърли и да се смени с нов... това се счита че го е писъл някой дето си нямал друга работа и че изобщо не е важно....Тенекджйи... тия пък са най некадърните и всезнаещи но нишщо не можещи.Пак за тях има сервизни мануали каде какво трябва да се направи за да стане като хората. И те обаче са от обидчивите типове..Бало си е майката...Не искам да виждам и двата типа "майстори"!!!Та пич изтегли си сервизната книжка (ама на хонда а не на хайнес майнес....) и тръгни по трабъл шутинга като не пропускаш парвите стъпки. обикновенно те са най вероятните..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sand0 и ти май си се нагледал на "МАЙСТОРИ" ;) Ако имаш линк със хондовската документация за тези "кораби" ще съм много благодарен ако споделиш. Доста съм търсил и едвам намерих едни пдф-и , които не се много добри.

 

ето малко "Trouble shooting" от аутодатата: http://img122.imageshack.us/my.php?image=97975493cz9.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sand0 и ти май си се нагледал на "МАЙСТОРИ" ;) Ако имаш линк със хондовската документация за тези "кораби" ще съм много благодарен ако споделиш. Доста съм търсил и едвам намерих едни пдф-и , които не се много добри.

 

ето малко "Trouble shooting" от аутодатата: http://img122.imageshack.us/my.php?image=97975493cz9.jpg

Каде да го кача тука? Има ли уплоад папка?

 

или да търся сам :D

 

п.с.

Не вярвайте сляпо на никоя литература която не писан от ХОНДА. Нема аутодата ауто измислици или фалшивите каталози за части на ул. симеон!!

 

Такива работи като сложи си по гасто масло както пише в аутодата и други измислени каталози НЯМА (поне аз не съм намерил) в хонда сервиз/юсер мануал!!!!

Няма 100 000 мяма 500 000км!!! НЯМА да намерите такива глупости в хонда офицялната литература!!! правети си извод защо!!!

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този е за 5-ген , а нашите са 6-ген. След като чаках 2 часа да се свали, накрая се оказа че файла е счупен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този е за 5-ген , а нашите са 6-ген. След като чаках 2 часа да се свали, накрая се оказа че файла е счупен :)

Темата е за 5та генерация.Как и да е..Етоти 6таhttp://rapidshare.com/files/163863436/Civi...Manual.pdf.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата е за 6-та :) Просто календарната година несъответства с тази на излизане на модела. И моята е края на Ноември 95 год. ама е агличанка 6 ген (96 год. модел). Най-малкото D15Z3 го няма на 5 ген. :) Много мерси за мануала !!! (дано не се скапе пак).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мануала е 6 , ама няма за англичанка, но пак ще влезе в употреба ;)

 

 

Днеска си свалих бензиновия филтър. Стана ми малко раздвоено: хем да плача, хем да се смея. Вътре както предполагах беше ЛЕШ. От входа на филтъра излизаха малки парченца боклуци и ръжда, а от вътрешната страна (на изхода) хартията имаше един приятен ръждив цвят. По продухаг го малко и го забих обратно. На пролет купувам нов филтър и отварям резервоара!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да проверя за грешки в компа защото аз имам същия проблем но съм сненил всички консумативи d15z3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да проверя за грешки в компа защото аз имам същия проблем но съм сненил всички консумативи d15z3

Здравей колега,какъв е твоят проблем?Иначе свети ли ти чека? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:sick: КОЛЕГИ ОТКРИХ ПРОБЛЕМА НА КОЛАТА ECU-ТО БЕШЕ СМЕНИХ ГО И ВСИЧКО СЕ ОПРАВИ КОЛАТА ВЪРВИ НА ПУШКА!БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА И НАЙ ВЕЧЕ НА КОЛЕГАТА ДЕТО МИ ДАДЕ КОМПА :confused: :confused: :confused::sick: :sick:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми свети нищо по принцип проблема го прави като светне икономията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...