Jump to content

Recommended Posts

Има адски много Теми за тракането в рейката на Сивик .Имам два въпроса когато дадем рейката за отремонтиране те сменят хидравличните части гумички втулки и т.н. Но при положение че мойта не тече изобщо а само трака в смисъл ако е механично" износена" самата ос зъбците не се рециклират май.И как да се разбере дали точно от Рейката трака .Доколкото знам на самият кормилен прът има долу 2 карета от които също може да е проблема ?И последно какво може да се случи ако не се отремонтира има ли опасни последствия и изведнъж ли стават?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същото питам и аз :( дано като сме двама питащи,да се отзоват повече компетентни колеги,че ми писна от "майстори"!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да цитирам един наш добър колега от форума по повод въпроса ви...та когата попитах същото преди време, тоест какви биха били последствията ако не се ремонтира веднага, отоговора беше - "ще станеш излишен в управлението на колата :)"

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има адски много Теми за тракането в рейката на Сивик .Имам два въпроса когато дадем рейката за отремонтиране те сменят хидравличните части гумички втулки и т.н. Но при положение че мойта не тече изобщо а само трака в смисъл ако е механично" износена" самата ос зъбците не се рециклират май.И как да се разбере дали точно от Рейката трака .Доколкото знам на самият кормилен прът има долу 2 карета от които също може да е проблема ?И последно какво може да се случи ако не се отремонтира има ли опасни последствия и изведнъж ли стават?

Абсолютно същите въпроси имам и аз, така че съм третия на клона :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ето една схема от където може според мен да е тракането http://www.snimka.bg/album.php?album_id=14...amp;pid=8778817 номер 7 е каре на волана номер 1 накрая също има каре но то върви комплект цялото .Примерно Форд фиеста им трака от там .А При хондичките малко трудничко се разбира защото те са под "кожуха" който е номер 6 .А ето и самата рейка http://www.snimka.bg/album.php?album_id=14...amp;pid=8778818Всичко добре ще се свали ще се направят втулки гумички и т.н но какво се прави ако се е прецакал пръта с зъбците номер 21. Според мен се прави "Ало "Бултрако " ли е имате ли ..... -"Да нямаме но може да се поръча и струва 314 лв.Идва за около 2 седмици :o На печелившите честито ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включете ме и мен със същия проблем съм : ( 4-ти

Редактирано от Lakomnik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

номер 7 е каре на волана номер 1 накрая също има каре но то върви комплект цялото .Примерно Форд фиеста им трака от там .А При хондичките малко трудничко се разбира защото те са под "кожуха" който е номер 6 .

"кожуха" 6 се маха с издърпване след като махнете придържащите скоби и болта. и е може би най-лесното нещо, което може да се направи, за да проверите каренцата под волана дали са се разбили

А ето и самата рейка http://www.snimka.bg/album.php?album_id=14...amp;pid=8778818Всичко добре ще се свали ще се направят втулки гумички и т.н но какво се прави ако се е прецакал пръта с зъбците номер 21.

"пръта с зъбите номер 21" е може би най-трудното нещо за дефектиране ... ако погледнете схемата, има 5 детаила един след друг с номера 6,4,3,5 и 10, те са за притягане на луфта между пиниона 19 и рейката 21, луфта може да се появи както от износване на водача на рейката 6 така и от износване на задната част на самата рейка 21, която контактува постояно с водача 6 (постоянно се трият)Луфт може да се появи и от износване или тотално скапване на лагерите в държача на пиниона, който го няма на схемата и се намира в gear housing-а 12 на схемата. Когато се скапят тези лагери, вече няма какво да държи плътно пиниона и тои "играе", като от това се получава биене в рейката 21 при опити за завиване, положението може да стане много опасно, ако част от "иглите" на лагерите се заклинят в зъбите на пиниона , тогава ставате излишни зад волана наистинаНай-лесната причина за всички тези "сладки" проблеми е в скъсването на левия маншон на рейката, влиза прах, кал и вода директно в пиниона и всички движещи се части там .... износването се увеличава многократно и пружината 4 зад водача 6, може да блокира тотално от насъбралата се кал и боклуци и да не може да обира луфта между пиниона и рейката ...Така че колеги, не се размотаваите, няма за кога, скоро ще завали сняг и от личен опит ви казвам, не е приятно да се кара с подобна рейка зимата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...