Jump to content
respawn

Проблем със сивик Англичанка 1.4is

Recommended Posts

Здравейте колеги.Пиша от името на един приятел.Та той има сивик 97 година двигател 1.4ис. Колата има следния проблем когато се кара загрява и отива към чарвеното като се пусне парното на макс и почва да пада. Дал я на сервиз там се чудили и пулили ,сменили термостата извадили водната помпа да видят как е била супер но след това пак загрявала проверили и датчика на таблото отчитал вярно.Проверявали по системата нямало надувания и запушвания по радиатора и маркучите и немогат да открият проблема.Колеги имате ли представа от какво може е това загряване.Благодаря предварително :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами примерно ако бяха проверили и датчика на перката можеше и да открият проблема .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  teror1sta написа:

ами примерно ако бяха проверили и датчика на перката можеше и да открият проблема .....

Каза че са проверили и него датчик включвал когато трябвало и изключвал след като охлади и като поработи малко след това пак загрявала

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на място не го правила тоя проблем,когато загреела след няколко километра почва да прави проблема и стрелката влизала направо в чарвеното :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете радиатора отпред да не би да е мръсен, зацапан с мизерия и да не се обдухва добре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Fido Dido написа:

Проверете радиатора отпред да не би да е мръсен, зацапан с мизерия и да не се обдухва добре?

:D Също така да провери като прегрее да отвори капака и да види дали перката се върти !!! Щом като се включи охлажда значи е малко вероятно да е задръстен радиатора ама не се знае. п.п. Един колега скоро имаше подобен проблем (ако не и същия), оказа се датчик на перката. Също като на твоя човек му прегряваше от времена време и след като кара повечко. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=27342&st=0 Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко по охлаждащата система е окей , проблема идва от другаде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

радиатора нагрява ли се равномерно, двата маркуча топли ли са,надува ли в разширителя-те проблемите не идват ей така от вьздуха- но в твоя случай а и в други подобни-отваряйте я и сменяйте гарнитурата!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко е Ок стрелката трябва да стои като закована, малко под средата на скалата. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги написах горе в поста че майсторите са сменили термостат ,прегледали водна помпа (била е добре),нямало надувания в системата радиатора не бил запушен също така и трабите,датчика на перката включвал когато трябва датчика на таблото също отчитал вярно.... проблема е някаде другаде в нещо дребно според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега вървете на врачка да хвърли боб и да ви каже какъв е проблема...... Ако датчика на перката не включва винаги .... ? Защо според вас като пуснеш парното почва да се нормализира ?? Защото голямата перка не бачка и не охлажда .............. Може и някой кабел на нея да се бъгва ..

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза ми че като се пуснела перката температурата почвала да спада и когато охлади и спре , след това за отрицателно време пак се качвала доста температурата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги открили проблема термостата който са сложили "майсторите" е бил отново прецакан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  respawn написа:

Колеги открили проблема термостата който са сложили "майсторите" е бил отново прецакан

Т.е. не отваря големия кръг - то е ясно... :o:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  respawn написа:

Колеги написах горе в поста че майсторите са сменили термостат ,прегледали водна помпа (била е добре),нямало надувания в системата радиатора не бил запушен също така и трабите,датчика на перката включвал когато трябва датчика на таблото също отчитал вярно.... проблема е някаде другаде в нещо дребно според мен

майсторите за които говориш ми се струва че са хора а грешките са присъщи точно на тази част от населението на земята.Има майстори и майстори.Ако всички бяха добри нямаше хората да сменят сервизи.Едни знаят повече други са по внимателни трети са по съвестни.Икакто казаха колегите по горе ако всичко е на ред нямаше да е в това положение приятеля ти.И ако майсторите са казали че всичко е наред значи не знаят какво говорят.Точния израз е не знам къде е проблема. Кажи на авера ти да запо4не стъпка по стъпка и да изключва един по един вероятните проблеми.Нека да го направи сам или с някой познат не в сервиз защото както казах по горе много пъти след майстор съм оправял нещата и съм намирал сам истината.Сега се сетих и за това как си противоречат така наречените майстори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  HONDA-ADNOH написа:

Кажи на авера ти да запо4не стъпка по стъпка и да изключва един по един вероятните проблеми.Нека да го направи сам или с някой познат не в сервиз защото както казах по горе много пъти след майстор съм оправял нещата и съм намирал сам истината.

Проблемът е вече налице, но никой не чете.........писане пада. :):o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  HONDA-ADNOH написа:
  respawn написа:

Колеги написах горе в поста че майсторите са сменили термостат ,прегледали водна помпа (била е добре),нямало надувания в системата радиатора не бил запушен също така и трабите,датчика на перката включвал когато трябва датчика на таблото също отчитал вярно.... проблема е някаде другаде в нещо дребно според мен

майсторите за които говориш ми се струва че са хора а грешките са присъщи точно на тази част от населението на земята.Има майстори и майстори.Ако всички бяха добри нямаше хората да сменят сервизи.Едни знаят повече други са по внимателни трети са по съвестни.Икакто казаха колегите по горе ако всичко е на ред нямаше да е в това положение приятеля ти.И ако майсторите са казали че всичко е наред значи не знаят какво говорят.Точния израз е не знам къде е проблема. Кажи на авера ти да запо4не стъпка по стъпка и да изключва един по един вероятните проблеми.Нека да го направи сам или с някой познат не в сервиз защото както казах по горе много пъти след майстор съм оправял нещата и съм намирал сам истината.Сега се сетих и за това как си противоречат така наречените майстори.
На пълно верни приказки, така си е :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...