Jump to content
Guest Restless

Реглаж клапани на д15з3

Recommended Posts

Guest Restless

в мануалите на моя Д15Б2 пише "проверка на 20К км, рглаж на 40К" или нещо от рода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. И мойте чукат, ходих на реглаш, но промяна няма докато е студена си чукат. Един майстор дето разбира от хонди я чу и каза, че чукането не винаги е от клапани а е от бутала, трябва да се кара с финно масло и чак като вземе много да го гори да се минава към по-дебело. Според мен прбвай с масло 5/40 и ако продължава чуканео, тогава прави по-сериозни интервенции по двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta
:hondarulez::rolleyes: Колега сваляй капака и не се плаши. моя вече 5(и нагоре) пъти съм го свалял и още не е протекла гарнитурата. Само че ще те разочаровам малко като ти кажа, че и да ги регулираш добре пак ще си лопа като студена. Гаранция ти давам. Ама това да не те притеснява ти си го отвори и си ги направи да си спокоен че няма да прегорят. п.п. Ако искаш да ти изчезне лопането и звука на стар дизел (защото моята имаше точно такъв) си смени изпускателния колектор. Или катализатора дрънчи и лопа или става гаден резонанс. Ама след смяната двигателя ми заприлича на бензинов. :rolleyes::gangstah:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят двигател като е студен съвсем леко потраква, което отначало ме смущаваше. С един приятел свалихме капака на клапанната кутия за да проверим регулировката. Установихме, че съвсем малко по-стегнати са тези от всмукателните клапани, които по-рядко работят. Не зная дали така е нормално, но не ги 'пипнахме'. Също се притеснявах, да не започне теч на масло, но за радост подобно нещо не се случи. Сега използвам и LPG като гориво, което според запознати изисква клапаните да се преглеждат и регулират по-често. Накои казват 15000км, други- 20000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от известно време се чудя дали да отворя капака на клапаните и да им направя малко реглаж. Докато е студена колата си тракат доволоно :( , знам че е нормално и като загрее шума спира. Но все пак, ако някой е запознат да каже през колко хил. км. е препоръчително да се прави тази операция. Намерил съм хлабините и реда на цилиндрите, само остава въпроса да отвярям ли или да си карам така :). Притеснява ме, че веднъж отворя ли капака после ще почне да омаслява от гарнитурата, ама като всеки истински българин обичам да барам там дето не ми е работата :huh: . Чакам съвети и благодаря предварително!

Здравейте нека и аз да се "опача", чукането на клапани докато е студена машината е доста неприятно. За това в рамките на 15к километра свалям капака два пъти (няма да протече гарнитурата е гумена и добре измислена) да преглеждам клапаните и ефект няма. Последнот отваряне беше доста скоро, ситуацията е следната като сложиш пластината всичко е ок (сътветно чета мануела пластини 20 и 25 .. по трипъти на студено ;) ) като извадиш пластината и раклатиш кобилицата чукането се чува и на ръка даже. Хода видимо изглежда много по-голям от дадените стойности, стигнах до извода, че се вкопала главата на винтчето за реглаж, друго разумно обяснение не ми дойде. Ако някой има идея дали фабрично си има нещо като чашка отдолу на това винтче нека каже, щото свалянето му ми се струва доста сложно. И така позволих си там където ми се струваше по-голям хода да по-притегна малко повече така че пластината да се движи доста стегнато ама и това не помогна (дано скоро да не питам как се сменяват клапани :lol: .А тези дето работят по-малко наистина са по стегнати при проба на ръка което само доказва маята безумна идея с вкопаването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти кажа това не съм го заглеждал. Ама с един друг колега стигнахме до извода че тракат едни "чопчета". И аз не знам как се казват. на В-тека където отварят 2-рия клапан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от известно време се чудя дали да отворя капака на клапаните и да им направя малко реглаж. Докато е студена колата си тракат доволоно :ppp , знам че е нормално и като загрее шума спира. Но все пак, ако някой е запознат да каже през колко хил. км. е препоръчително да се прави тази операция. Намерил съм хлабините и реда на цилиндрите, само остава въпроса да отвярям ли или да си карам така :D. Притеснява ме, че веднъж отворя ли капака после ще почне да омаслява от гарнитурата, ама като всеки истински българин обичам да барам там дето не ми е работата :ppp . Чакам съвети и благодаря предварително!

Здравейте нека и аз да се "опача", чукането на клапани докато е студена машината е доста неприятно. За това в рамките на 15к километра свалям капака два пъти (няма да протече гарнитурата е гумена и добре измислена) да преглеждам клапаните и ефект няма. Последнот отваряне беше доста скоро, ситуацията е следната като сложиш пластината всичко е ок (сътветно чета мануела пластини 20 и 25 .. по трипъти на студено :D ) като извадиш пластината и раклатиш кобилицата чукането се чува и на ръка даже. Хода видимо изглежда много по-голям от дадените стойности, стигнах до извода, че се вкопала главата на винтчето за реглаж, друго разумно обяснение не ми дойде. Ако някой има идея дали фабрично си има нещо като чашка отдолу на това винтче нека каже, щото свалянето му ми се струва доста сложно. И така позволих си там където ми се струваше по-голям хода да по-притегна малко повече така че пластината да се движи доста стегнато ама и това не помогна (дано скоро да не питам как се сменяват клапани :P .А тези дето работят по-малко наистина са по стегнати при проба на ръка което само доказва маята безумна идея с вкопаването.
Хайде бе хора дайте някаво решение на въпроса. Всички се оплакват че им тракат клапаните и нищо не правят или ако си го оправят си мълчат. Нека се изкже някои по-спец по въпроса вече има доста Хондета с такива мотори пък и на другите едвали е голяма разликата. Възможно ли е да се износват по горе споменатите "чукчета" (че не им знам името) или е нещо друго. В "пътеводителя на младите патоци) пише кобилицата да се проверява за износване и от двата края демек от към ролката и от към винтчето (чукчето). И ако това нещо се износва има ли го като резервна част?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и при мен си чукат яко когато е студена , и при мен се правиха реглажи ама нищо , така че явно на хонделките си им е нещо като белег по рождение :punk:, защото не виждам някой да се похвали че го е премахнал, а тук не са такива да крият веднага споделят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че ще те разочаровам малко като ти кажа, че и да ги регулираш добре пак ще си лопа като студена.

аз като пиша не си измислям :punk: Това е само при икономичния Втек. Ако не сте с такъв значи не са регулирани както трябва :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...