Jump to content
Guest EG holic

карб вс спринцовка

Recommended Posts

Guest EG holic

кой от двата метода е по-ефективен и съответно с кой от двата метода колата почва да се нуждае от повече гориво ?! защото съм решил да променям д15ката но се чудя как

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не оаквам темата и аз на колегата но съм сигурен че той имаше предвид 2 карба vs инжекция,+добавка към колегата за карбовете че предимството е електрониката+по лесното палене+по лесното влизане в оборот на двигателяпп.мисля че колегата NCN е също доста запознат с карбовете,щото до скоро неговите перформънси бяха такива,може да се консултирате и с него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за два карборатора става въпрос ! целта е повече вървене ,повече ряз И в момента съм изправен пред тази дилема и нз какво да направя за това всеки който може нека ми помогне ахах благодаря за съветите до момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ще добавя още едно предимство на инжекциона, което не е пряко свързано с техническите показатели. В момента има най-малко 10 човека от форума направили DPFI->MPFI интервенцията, от които можеш да почерпиш незаменима информация. За д15б2 с DUAL CARB още не съм чел :lol: . Според мен заложи на изпитаното :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали трябва да има и нещо ново :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да помоля колегите извършили трансплантацията на пълна инжекция на д15 да споделят мнения относно промяна в поведение на автомобила разходще бъда мн благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един колега това лято му я правихме пълна инжекция , колата преди тва беше перната с 1 мм в главата , и ся колата върви доста прилично , дане кажа че няма такава втора или поне не съм виждал такава д15-ска :rolleyes: Разхода не се качи кой знае колко , да не кажа хич :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondaracing

D14A1 twin carb /със карбове от 2.0 prelude/ как ви звучи :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EG holic

имам оферта мн изгодно да купя направо оборудваната глава от д16ка ако бодна направо цялата глава дали ще е по-ефективно все пак д16ката е 110кс ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода ще ти скочи поради това, че я натискаш :( не от друго при пълната инжекция.Дори и да вземеш оборудвана глава ще има преправяне на инсталацията ,освен ако и нея не я намериш :D Като коне не се знае дали ще стане толкова

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги никой ли няма представа дали ако бодна цялата глава на моя блок ефекта няма да е по-голям ? :chicken:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kalmara

По-добре направо събери повечко парички и си купи цяла окомплектована втек глава + втек комп, иначе ще трябва веднъж да купуваш освем колекторите - делко и комп за пълната инжекция ... и после делко и комп за втек, няма смисъл от двойни разходи. :chicken:Д15-ката има много мегдан да правене де, но ако не искаш да я правиш кой знае каква бегачка само спринцовката също би я съживила прилично. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

- делко и комп за пълната инжекция ... и после делко и комп за втек, няма смисъл от двойни разходи. :)

Малка корекция :) разхода е веднъж, после може да си ги ползваш при втек-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако се замислиш разликата м-ду д15б2 и д15б7 е точно инжекциона. Демек от 90 коня скачаш на 100-тина. Обаче в тоя ред на мисли разликата м-ду д16-ката и д15-ката е има няма 10 коня. Та заслужава ли си аджеба за няма и 10 коня да сменяш главата. Именно затова колегата "Калмара" ти е препоръчал направо в-тек глава, като ще я сменяш поне да има файда. А пък ти тея 7-8 коня, за които говорехме пак ще си ги изкараш от колектори, тръби, чип и прочие. Нещата, които казвам са груби сметки, но все пак помисли си :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами той двигателя от който ще се свалят частите е д16а7 всъщност който го водят 116 кс които са с приблизително 20 отгоре ще видим колко ще успеем да изкараме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така днес бе свалена главата заедно с инсталация и всичко необходимо от д16а7-цата през седмицата ще бъде монтирана на моята кола :)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

оказа се че и колектора е по-хубав хаха 4-2-1 и бе прибран и той

Публикувано изображение

Публикувано изображение

най-бързия сивик с двата двигателя :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за жалост този месец нямах финансовата вузможност да свурша всичко но главата е пилната с 1мм портната и готова да се закачи говорих и с колегата !не за кобелите но просто не мистигнаха парите за всичко хаха идната семица взимам парички и ако всичко се развие по план ще се похваля

Редактирано от EG holic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай колега давахй още една бърза хонда в семейството колкото по бъзи хонди толкова по добре :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...