ganeca 2 #1 Публикувано 2 Ноември, 2008 По принцип би следвало разширението на водата от температурата да я кара да прелива в р.съд. При изстиване би следвало да я връща обратно в радиатора. Това обаче е валидно само ако не смърка въздух отнякъде. Според мен някъде имаш лек пробив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #2 Отговорено 2 Ноември, 2008 (Редактирано) На гарнитурата или?И възможно ли е от не добре обезвъздушена водна система да се получава или от това че от време на време отварям капачката на радиатора да видя нивото на антифриза сутрин? Редактирано 2 Ноември, 2008 от ReSPecT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #3 Отговорено 2 Ноември, 2008 калпав радиатор или гарнитура- виж си маркучите и ауспуха- и една щуротия - ако се сьмняваш за гарнитура сипи в радиатора най-щурия одеколон- и виж дали отзад ухае на пролет- тьпо но деиства Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 2 Ноември, 2008 Според мен е от капачката на радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT #5 Отговорено 3 Ноември, 2008 Ами радиатора е на 3 месеца чисто нов а гарнитурата преди 5 месеца е сменяна не че е гаранция ама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #6 Отговорено 3 Ноември, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 3 Ноември, 2008 Пробвай с друга капачка, както те посъветва колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #8 Отговорено 3 Ноември, 2008 а по какви причини сменя гарнитура, и главичката трькна ли я ?Не ти го пожелавам но все пак- гарнитура...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #9 Отговорено 4 Ноември, 2008 Сменях гарнитура защото правих слап на мотора и главата беше цялостно сервизирана дал съм само за нея да я направят 300лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове