Jump to content
Guest Restless

Проблем със скоростна кутия или?!

Recommended Posts

Guest Restless

Току що си измих колата и поисках да я дръпна 10м напред да не е в локвата.Влизам, изключвам от скорост и с натиснат съединител паля (такъв ми е навика)Ръгам първа - не ще, сякаш бутам в стена :) , втора трета - също.Пуснах натиснах пак съединителя - с нормален натиск, не е паднал - но скоростите не щат да влязат. Реших да не действам със сила, угасих - ръгам - всичко си влиза нормално.Паля - пак същото.Гася. Включих на първа, запалих - и скоростите почнаха да си влизат нормално.Угасих, изключих от скорост, запалих - скоростите пак си влизат по масло.А сега де?! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Съединителят ти прави номера, не са скорости. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ganeca

Присъдинявам се към колегата - съединителя е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ganeca

ако е с течност, а не с жило, ще трябва да прегледаш дали не я губи отнякъде и затова да трябва да "помпиш".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

дам съединител :)Току що се прибрах след 1 час движение на втора по околовръстното (тръгнах и карах на втора до нас)В момента съединителя сякаш изобщо не е вързан към нищо - "твърд" и като се натисне потъва без съпротивление.Хидравличната течност не е изтекла :D бих казал нивото не е мръднало.Преди година и нещо при Омбре се прави ремонт на горно цилиндърче, а миналия февруари смених долното цилиндърче. Някакви идеи? Възможно ли е някое от цилиндърчета да е изпуснало но да няма загуба на течност?!Връзката между педала и горното цилиндърче възможно ли е да се наруши?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми прилича на "залепнал" съединител . на москвича като го заваря (преди вече нямам :D ) не иска да влезе скорост докато не сритам скоростния лост да влезе на сила и после се оправя. Ама това се получаваше при яко запалване на съединителя (2 пъти съм го правил).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителят уж не съм го подлагал на големи натоварваниятоку що припалих за да видя как се държи - педала на съединителя е много твърд дори не помислих да опитам превключване на място, това при положение, че преди да угаса колата педалът си пропадаше додолу, както когато долното цилиндърче беше изпуснало :)Най-неприятното - раздвижих по навик скоростния лост наляво надясно в неутралното положение и в крайно дясно положение се чу и усети потракване откъм скоростната кутия :D ,веднага го дръпнах в средата звука изчезна и угасих :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега излизай и пробвай следното : вземи някой да ти помага (може жена, куче, котка квото имаш под ръка) !!! Този който ти помага натиска съединителя, а ти следиш дали се движи "вилицата" на съединителя. (това се намира в гуменото маншонче на скоростната кутия). ако се движи значи че цилиндърчетата са си наред. само не разбрах като си карал само на 2-ра ли беше ? Пробва ли в движение да сменяш скоростите? И като вкараш 1-ва и тръгнеш да палиш какво става(естествено на съединител) ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах като си карал само на 2-ра ли беше ? Пробва ли в движение да сменяш скоростите? И като вкараш 1-ва и тръгнеш да палиш какво става(естествено на съединител) ???

Ами отказа на светофара на околовръстното и разклона за Лозен, вкарах първа и тръгнах - без шанс да превключа на друга, опити с обороти реших да не права.На Казичене изкатерих хълма, изключих, вкарах втора и запалих тръгвайки на втора :) след това с малко късмет успях да се прибера без да ми се налага да спирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен, слава Бого не идентичен проблем. При мен понякога не ми влиза 1ва скорост от първия път... но аз поне знам от какво е, и това е от долната помпа, така е раз*бана, че ми тече течността в купето под мокета. В американския форум на EG четох, че може някъде някакво маркуче да е скъсано и при натискане да влиза въздух и да ебава системата, но не и да изтича течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да влиза въздух, но да не изтича течност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всъшност, колега, какъв беше резултата от всичко това? Къде беше проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

счупен съединител, беше износен до метал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че си решил проблема, да споделя малко и аз, понеже е подобен - паля с натиснат съединител, като винаги съм на първа предавка, навик (точно като колегата Restless), не мога да обясня точно защо и откъде е дошъл. Оня ден, беше малко мокро, но все пак топло, паля, слагам неутрална, нещо се мотам - музика, колан, ала бала, и хоп - не мога да вкарам първа - лоста стигна до средата ... бре ... и втора така, пускам съединител -> неутрална, трета влиза, тоже и останалите, и не съм имал проблеми оттгогава. Като че ли беше 'зацепил' съединителя, но разлика в момента на зацепване или твърдостта на педала няма. Първо мислех, че е дошло време за смяна на масло в скоростна кутия, нещо, което признавам си, не съм правил, после се замислих за съединител. Все пак, скоро ще минава на преглед, доколкото разбирам, ако се налага - смяна на съединител с труд излиза около 300 лв ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...