Jump to content
BOSS`HOGG

Каква е разликата между Б16А2 и Б16А

Recommended Posts

Колеги някой може ли да сподели ако знае от каде идва разликата от 10 коня между Б16А2 и Б16А . Електроника , сгъстяване на мотора или нещо друго? Благодаря предварително за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да сподели ако знае от каде идва разликата от 10 коня между Б16А2 и Б16А . Електроника , сгъстяване на мотора или нещо друго? Благодаря предварително за отговорите.

Дроселовата клапа е по малка при B16a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е как е по малка а е повече с 10 коня от Б16А2 , Сигорно се бъркаш с Б16А1 аз питам за Разлика между Б16а2 и Б16А

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само компресията е различна. При Б16А е малко по-голяма и оттам и разликата в конете. На Б16А мисля беше 10.4:1 а на Б16А2 е 10.2:1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде някой по запознат да каже,че и мен ме интерсува :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е късно и не ми се превеждаOur new grouping of B16A motors:* B16A SiR* B16A SiR II, B16A2, B16A3 Why this breakdown?It all comes down to OBD. OBD, or on board diagnostics, are broken down into levels, based on the years they are instated. For more info on OBD, please read our article on OBD - Explained.) The B16A SiR, commonly and mistakenly called the B16A1, is an OBD-0 motor. This was the first level of OBD installed on motor ethicals. The other 3 are either OBD-1 or OBD-2 motors.The SiR was designed for a 4th gen chassis. It works great with an 88-91 civic. However, try putting this motor in a 92+ civic and the problems will just start to flow. The tranny on the SiR is cable. the 5th gen chassis uses hydraulic actuation.Why is the SiR cheaper?It's cheaper for several reasons. First, it's older. Second, the A2/A3/SiR II have a higher demand, as they work in newer cars and have a higher output.How to tell the difference between an SiR and an A2/A3/SiR II* SiR uses a cable tranny- 5th gens are hydraulic* SiR has a lower compression ratio, 10.2:1 and makes 160ps* A2/A3/SiR II have a higher compression ratio at 10.4:1 and make 160hp (A2/A3) or 170ps (SiR II)* A2/A3/SiR II motors have a better cam profile* A2/A3/SiR II have better oiling functions, keeping things better lubricated* SiR has cast aluminum oil spray bars while the A2/A3/SiR II are made of extruded aluminum.* A2/A3/SiR II have a single- 4-wire O2 sensor instead of 2-single wire O2 sensors* A2/A3/SiR II MAP sensor is an integral part of the throttle body, not an external one with a tube.* A2/A3/SiR II harnesses are grey. SiR has cream colored ones.* SiR is PGM-F1, clearly labeled on the intake manifold, andA2/A3/SiR II are MPFI* SiR valve covers have "DOHC" written in a larger font size than "VTEC"* A2/A3/SiR II valve covers have "VTEC" written in a larger font size than "DOHC" Additional Information88-91 B16A's are known as the SIR 1. It uses OBD0 Ecu's, and cable tranny's. The engine serial number is usually 1xxxxxx.92+ B16A's are known as the SIR 2. It uses OBD1 or OBD2(2b), and hydraulic trannys. The engine serial number is usually 5xxxxxxThe #'s at the end of the block code tell where the engine originated from. The Americas, Europe, Austraillia, etc.....ALL Japanese engines, generally do NOT have a number after them. (** see below)SO, if you have a B16A1,2,3,4, or 5. It is usually NOT a true JDM engine. Don't mistake a B16A1 as being a cable unit, because it could be a hydraulic. There are other ways to tell what year it is exactly.**NOTE: There is ONE exception to this rule. In 90-91, the Civic/CRX SiR came with a B16A1, but they are SUPER rare, and came 160HP with 10.4:1 compression. Their counterpart of the same year was a 158HP, 10.2:1. They are very difficult to tell apart.Which motor is for me?If you are swapping into a 4th gen, the SiR is the best choice. If you are swapping into a 5th gen, the SiR II or B16A3 are your best choices. If you are swapping into a 6th gen, the B16A2 is your best bet. Using that method above, wiring will be much easier, and its more of a direct swap than any of the others.Credit to pissedoffsol hondaswap forum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не можахте ли да го пуснете преведено :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Машнинния превод не е добра идея :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм уцелил с моя "гащеризон" :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dangler

Колега хели браво за труда и не искам да умаловажавам това което си направил ама си превеждал без техническите познания дума по дума и ако знаеш за какво става на въпрос е малко смешно като го четешДаже като се зачетох може и някои речник да си ползвал направо

Редактирано от Dangler

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dangler

да осъзнах го като се зачетох по внимателно Сър ахахах и БДС :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи : единия е 158 коня другия е 167-8 коня . б16а,2,3,4,5 (92-5) вс б16а (92-95) разлики : изпускателни колектори(сякаш...са неръждаеми или нещо такова)(сигурно и генерацията е 52мм..), бутала(по-висока степен ) , валове (наи-вероятно всмукателния само е различен изпускателния като на а2 )електроника , (има и малка вероятност и портовете на главата да са различни..) дросели ( еднакви ) 60мм :huh:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG

Благодаря ви колеги :tongue1: Ще черпя на някоя среща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...