Jump to content
Guest K1r1L

МЕНЕНИЯ за генерация МАТЕРИАЛ .

Recommended Posts

Guest K1r1L

не че незнам от какво да я направя, но искам ;) да чуя колегите какво биха препоръчали може да изкочи някои интересна идеика.за по лека генерация ( която да ми хареса повече от моита идея) (моита е неръждавейка 60 мм на1.2 стени ) без средно гърне само с задно правопоточно.ако е възможно да дадете цени на метър примерно на 60мм тръби. :) ( на толкова е запланувана) ;) ;) някои модератор да оправи заглавието че го обърках. ;')

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на нераждавейка не знам точната цена т.е чувал сам че е равно 1 гр.злато= 1 кг.нераждавейка(не знам колко е верно това)резонатор трябва да сложиш задалжително,защото без него вибрацйте стават големи и 6те ти дранчи лошо в купетопак и резонатора има други полезни фухкции така 4е не вийдам защо да не го сложиш.фи.63 мм = 18 лв/метър обикновена траба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най леките знаеш ги правят от Титан баце ама..... ако ще да е леко ще е тънконстенно.Питай от какво могат да ти я направят и прецени кое е по-леко :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас в Габрово е 20лв. метъра нетъждавеика от 50-60мм., моита е на 60мм. с прав резонатор и краино гърне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминизирани тръби-сравнително леки и евтини.Аз също съм замислил същата манипулация и съм решил да махам средното а колегата Iceman4o спомена че не е добре,като изключим това за вибрациите което аз лично не вярвам какво друго може да се изгуби при махането му.Аз вече имам опит при махането на резонатора на старото ми ВТИ и мога да кажа че колата доста прилично се поодпуши а звука и почти не се промени,аз лично лоши неща не усетих. :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

генерацията ще си я правя сам :lol: просто искам идеии за материал вече имам една с резонансно :D сега ми се искаше да пробвам без :D ... а за материяла ... тия алуминизирани ( в Бургас има само с поръчка и доставка около месец.. ) никилирани ?!?!?!?!?!!? - наблюдения ? и колената искам да знам какви видове има (материяла)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Колегата по-горе ти е писал,алуминиразните са за предпочитане заради теглото и цената си.Аз лично на CRX-а ползвах някакви от титаниева сплав обаче цената им по спомен беше 360лв за метър ;) ..........добре,че не плащах нищо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алуминизирани колена дали има ?!?!?!?! идеи ? а за никелираните мнения ? (и колена)черните ги отписвам :rolleyes::plane:

Аз карам с алуминизирана тръба в която има 5% алуминий по нея и не гние почти майсторите ми я препоръчака значи при нас е 14лв метъра слагай такава аз съм много доволен за сега :whip: Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминизираните тръби не са с покритие, а имат процент алуминий в метала. Като срежеш тръбата, си е еднаква по структура. Не са галванизирани. Могат да се заваряват с обикновено телоподаващо, с CO2 газ. Стандартно тръбите по генерацията са с дебелина 1.2 - 1.5мм. Последната дебелина се използва доста рядко, при екстремни генерации при Ф55 до ф76. При висока температура по-тънкостенните шевни алуминизирани тръби имат склонност да изправят леко завоите, където тръбата е била студено огъната с хидравлична машина. Неръждаемите тръби са алтернатива, по - скъпи са, но нямат недостатъците на алуминизираните. По- тънкостенни са, което обаче може да направи проблем при сгъване с хидравлична машина - възможно е да "набръчка" леко вътрешния радиус на завоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

3 години карам с генерация от нормални траби за аспуси Босал пише на тях и неса мръднали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JoroHondataНе съм споменавал проценти на алуминиево съдържание в тръбите. Но не са и биметал - при най-различна степен на шлайфане, дори и сериозно отнемане на материал от повърхността, метала си остава еднакъв по структура. Това ме кара да мисля, че алуминизираният метал е сплав. Мога да ти дам парче тръба, за да го подложиш на обработка и да се увериш сам.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем- взимам го :confused:При биметалите от подобно ествство, когато се отрежат, се замацват- и не може да се разбере какъв е основният метал. Ако имам парче, ще го полирам, и ще направя и снимки. Пробвай с магнит- ако метала се "хваща"- значи е биметал, както споменах. Ако не е- ще му направя и един хим. анализ и ще разберем какъв е точният състав на тази сплав.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хим. анализ съм навит - и на мен ми е любопитно! :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега K1r1l, няма ли да гърми и трещи много без всичките гърнета:( Може даже и огън да мята като ралиджийска:confused: Не наистина сериозно и аз имам подобен проблем, но свързан с цялата ауспухова система. Всичко е тръгнало да си "отива". Катализаторът удря на кухо, другите гърнета също:drunk: Та дали ако се сложи само крайно ще е ок ? Ако се получи при тебе и аз се захващам с тези операции, че цяла система от началото на колата до края фабрична ще ми съдерат кожичката)Успех с начинанието и да кажеш какъв е резултатът!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вече имам една правена генерация от неръждаема стомана на 60мм външен. с резонансно гърне звука е силен дори и с него,(с заглушител е добре) няма вибрациии предполагам разликата ще бъде във вибрациите. а за само на краино да се надявам че заглушителя на правопоточното до някаде ще компенсира звука.целата :rolleyes: не е да стане тиха звука не ме бърка дори и да е по силен.мен резултата м вълнува главно . (търся някои друго конче отгоре)колектора ми е много ограничен с 38мм набита втулка в края на 2-ката (японска му работа) :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама верно японска му работа. Едва ли ще имаш по-големи вибрации при по-голям диаметър на тръбите, стига меката връзка да ти е в изправност. Но толкова отворена генерация би имала по-добър ефект, ако си с турбо. Иначе бекпрешъра се губи. Точно за това е и тази втулка на ф38.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D не е баш така зависи колко коня ти е колата и колко оборота вдига и други такива :Dтая генерация 43-4 с 38мм втулка... за 1.3 може и да е ок (за моита за мен лично си много запушена ) като я направя може да напиша колко разлика съм постигнал в време :P примерно .неслучаино спортните колекториса с 60-3мм изходи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Ае Кире ща шамаря режи колекотора от там кадето излиза на 60 една мека връзка и си готов.Пък за резонатора аз съм без и не е кой знай колко силен звука!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз каде съм написъл че няма да направя така ? :(;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КолегиДнес дойде момента на истината за Алуминизираната ламарина: Тя е биметал (студеновалцована желязна ламарина по средата с две по- тънки алуминиеви ламарини от двете страни).Ето го и хим. състав в тегловни % (определен на спектрометър): На Al покритие (външен слой): Cu- 0,3; Mg- 0,4; Si- 9; Fe>2; Mn- 0,4; Ni- 0,1; Zn- 0,1; Ti- 0,04; Cr- 0,09; P- 0,04; Sn- 0,1.На Fe ламарина: C- 0,05; Si- 0,015; Mn- 0,25; P- 0,01; S- 0,01; Cr:P )ПоздравиЖоро

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро - :D:P Изключително полезен пост! Сега и аз съм сигурен с какво точно работя... :P П.П. Ако искаш, мога да ти дам още материал за най-разнообразни изследвания... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно човека си разбира от работата :D доста :P

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде и аз да вмъкна нещо тук значи с генрация съм на 55мм алминизирана траба резонатор и краино гарне генерацията е с черни колена + 4-2-1 колекторче краино гарне 60мм .Относно алминизиранта траба 2мм дебелина .плиосове колата се стряска много добре .минуси : след 4 к обороти ... звука става доста силен спортен както се казва ... леки вибрации по купето най вече отзад при патуване до софия който е одзаде :cool: сещате се .Генерацията ми е правена в гард Б-с комплекс изгрев до авто кущите ... при покупка на всичко отам бес колектора разбира се и монтаж там човека дава 1 година гаранция при скасана мека връзка.... или нещо по гарнето се сервизира безплатно много сам доволен !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае Кире ща шамаря режи колекотора от там кадето излиза на 60 една мека връзка и си готов.Пък за резонатора аз съм без и не е кой знай колко силен звука!

И аз така направих...отрязох колектора и от там директно на 63.....отпуши се да се е*е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове като правите спортни генерации ползвайте колена, защото на завоите се пргъва доста и така от Ф60 става мах Ф50, което пък флоува по-зле от чисто Ф50. Относно неръждавейката, също трябва да се ползват колена, но особенното при нея, е че трябва да се заварява пак с неръждаема добавка, препоръчвам аргонов апарат, а не телоподаващо. В противен случай има значително повече провар (пак се намалява сечението). При нагряване възниква термо корозия между 2-ва различни метала и детайлите се цепят по заварките. Ако всичко се направи от до от неръждаемо с колена не очаквайте да ви излезе под 1500-2000лв, а на някои хора им се струват много 1000лв за Муген, задавайки ми тъпи въпроси. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намен всичко ми е неръждавеика и с колена.(60 фи)и ми излезе 140-50 лв :()) (заварчика мои човек) :unsure::( :( всичко сам си нарязах и изчислих. само заварки при него говоря за преди 3-4 години (беше това )(като се има в предвид че задното гърне не ми е купувано а е правено.)(резонансното и то) от неръждавеика )а сега ще купувам само тръби(без гърнета(защото имам купени) ,но цените са скочили .. и пак доиде ще към 120-30 лв.. сигурно. засега не съм почнал другата ми кола ( и аз незнам к'во се мотам )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За толкова пари няма да купиш само материала, дори и преди 3-4 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом казваш ;):angry::(:P;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...