Jump to content
Kassy

Спортни колектори,спортна генерация?

Recommended Posts

Така гледам че явно с това се почва като една от по-елементарните модификации а и не чак толкова скъпите!за спортната генерация говоря!въпросът ми е когато се смени изпускателната система с колекторите и гърнетата!променя ли се много шумът на колата и дали пък има начин да се изолира този шум малко!въпросът ми е такъв щото не ми харесва колата да дрънчи много много!та ако се кара нормално без да се ръчка има ли голяма разлика в шума или е само когато се вкара яко бързо в обороти?или по принцип почва да бучи повече?наистина ми се иска да направя тази промяна...но ако шумът е прекалено голям...не бих се жертвал все още!сега като прочитам какъв ми е въпроса почвам да се чуствам малко глупаво...но пък ще пробвам!Благодаря!

Редактирано от Kassy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста,доста много се променя звука.Брутален стана на моята бих казал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: моята цел...не е звука...ще трябва да помисля за намаляване на шума!иска ми се хем да върви малко повече...хем хората да не им е ясно като я виждат!винаги съм бил на мнението че е по добре да се барне под капака от колкото по ламарините отвън!та за това!иска ми се да я понаправя отдолу ама да не дава вид!но постепенното и упгрейдване ще го има!предложения за понижаване на шума?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много трудно от малка кубатура се вади добър "боботещ" звук. Колкото са по-малки кубиците, толкова двигателят е по-шумен. Изключение до известна степен правят двигателите с турбо. Една спортна генерация е добре направена, когато има добро отвеждане на газовете и затихва след 3500 - 4000 об. Затова на фирми като Ремус, АМГ, Карлсон и пр. изспускателните генерации са скъпи - много пари в разработки отиват, но ефектът е невероятен. Тук можем само да ги имитираме - къде успешно, къде - не.Можеш да направиш компромис за момента - сравнително "отворена" генерация, без много шум и голямо ф на тръбите. После, след съответните интервенции по двигателя, да махнеш един или два елемента от нея - както ти харесва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам желание за такова нещо обаче МРАЗЯ брамчаштите колиИскам мощност и да не брамчи .. да е в допостимото Имам интерес дори и да е по скапо поне да знам колко повече ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърне с генерация от колекторите назад, алумунизирана около 300 лв, полирана около 400, това без колектори, с тях + 200 лв отгоре :lol: Това ти е за гърне тип неръждясваща американка както и тръбите с 1 или 2 резонатора към тях :lol: За нещо по-хубаво, се ръсиш двойно !

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам желание за такова нещо обаче МРАЗЯ брамчаштите колиИскам мощност и да не брамчи .. да е в допостимото Имам интерес дори и да е по скапо поне да знам колко повече ..

Вземи си TDI, бензин без да ти надува главата не става,но и не всичко което ръмжи върви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AlexDJ

Гърне с генерация от колекторите назад, алумунизирана около 300 лв, полирана около 400, това без колектори, с тях + 200 лв отгоре :) Това ти е за гърне тип неръждясваща американка както и тръбите с 1 или 2 резонатора към тях :P За нещо по-хубаво, се ръсиш двойно !

Ами неса чак толкова мн пари ... ще брамчи хубаво и ще варви повече .. заслужаваси според мен ...А дизел апсурд да си зема ;) мойта може да нее голяма бегачка ама по ми харесва от дизел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат(tazzz @ Oct 23 2008, 10:14 PM) *Гърне с генерация от колекторите назад, алумунизирана около 300 лв, полирана около 400, това без колектори, с тях + 200 лв отгоре smile.gif Това ти е за гърне тип неръждясваща американка както и тръбите с 1 или 2 резонатора към тях wink.gif За нещо по-хубаво, се ръсиш двойно !а шумът?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървене, нисък шум, нисък разход.Това са основните критерий на производителя.Ако искаш да направиш вървенето повече губиш другите два :)А колегата за колектора от 200лв., кажи къде ги продават по толкова да си вземем :) 250-300 е абсолютния минимум за който може да се намериш колектор за Д серия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion е прав, изпадат и по 200 в E-bay но са рядкост, както казах по-горе цифрите са за минимум перформънс, за повече се бръкваме по-дълбоко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kassy

аз мисля че ще ги дам тези пари...но другата седмица имам преглед при дидо...и с него ще го обсъдя това!все пак човека си разбира...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така гледам че явно с това се почва като една от по-елементарните модификации а и не чак толкова скъпите!за спортната генерация говоря!въпросът ми е когато се смени изпускателната система с колекторите и гърнетата!променя ли се много шумът на колата и дали пък има начин да се изолира този шум малко!въпросът ми е такъв щото не ми харесва колата да дрънчи много много!та ако се кара нормално без да се ръчка има ли голяма разлика в шума или е само когато се вкара яко бързо в обороти?или по принцип почва да бучи повече?наистина ми се иска да направя тази промяна...но ако шумът е прекалено голям...не бих се жертвал все още!сега като прочитам какъв ми е въпроса почвам да се чуствам малко глупаво...но пък ще пробвам!Благодаря!

близки наблюдения нямам по хондите но един френд си сложи колектори 4-1 и гърнета суперспринт и колата не стана бучаща а леко по плътно работи колата и има разлика във вървежа :) колата е голф 2-ка малкото GTI Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със сменено задно гърне и си ръмжи сериозно мисля да сменя и колекторите и само с тръба от край до край обаче ако стане по-шумна от това сигурно ще ме спрът от движение някъде :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако смениш колектори и поставиш само тръба мога да ти гарантирам че ще шумиш безобразно много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ идеята ми въобще не е дасложа след колекторите само права тръба!ще сложа и гърнета...няма да мина така тънко!мен шума ме дразни...искам да върви малко повечко и съм склонен да шуми малко повечко но не прекалено!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще побръмчава доста, но пък и ще се оживи доста.....Няма да е тихомобил, но ако ще сменяш давай цялата генерация, за да има смисъл и ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цяла генерация, но и колекторите и го направи качествено, за да има ефект, иначе ще имам минимум подобрение и яко бръмчене ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

решил съм че ще вложа пари...така че може малко да поизчакам...за да събера достатъчно пари, но със сугурност ще е качествено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...