Jump to content
Jeepers

Смяна на масло на ДИП ЦРВ

Recommended Posts

Колеги няква идея какво масло се слага на кутията на автоматика на црв то? и кога се сменя?До сега това ми е 1вата автоматична кутия с която си имам работа и нямам много инфо .На отзовалите им благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 30 хиляди км мисля че се сменя(с ръчните маи на 40... беше) ... сигурно МТФ :) се слага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва мислиш и сигурно кирца не ме грее :) трябват ми точни отговори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) и аз бих , искал да знам , че от една седмица и аз се возя на автоматик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за глупавото заглавие просто съм изтървал буква ако някой който може да го оправи го поправи ще е много добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

долива се МТФ това е масло разработка на хонда, може и Декстрон 2 да сложиш но не е желателно, а и цената им е еднаква. Всичкото масло няма как да се смени, освен ако не се сваля по някаква причина кутията, затова се отливат около 2л масло и се доливат също толкова. Препоръчвам ти да правиш тази гимнастика през около 15-20.000км да си нямаш дертове с автомата, аз така и правя и съм топ засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно правилно мисля :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не мислите правилно....маслото за кутията ти би трябвало да е ATF-Z1 събира около 2.4л.Маслото на диференциала ти мисля,че пак е ATF-Z1 взима около 0.8л(по спомен).Най-точно можеш да получиш информация в представителството с номер на шаси,а те съветвам и масло от там да си вземеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

ATF-Z1 за кутиятаDPS за задния диференциал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За някои модели (97 и 98 год) за диферинциала също е ATF Z1 , това най-лесно може да се разбере по VIN -а в представителство на Хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ако разбирате на Руски намерих това в една статия за CR V :Honda CRV комплектовалась двумя типами КПП: 5-ступенчатой механической и 4-диапазонным "автоматом". Периодичность замены масла составляет 60 тыс, км для "механики" (оригинальное масло) и 40-45 тыс, км для "автомата" (Dextron 11). Коробки эти достаточно нaдежные, и при должной эксплуатации проблем c ними не возникает. Ресурс сцепления при нормальных условиях соcтавляет 120-1 ЗО тыс, км, пocлe чего требуется замена всего механизма (500 долларов). http://www.hondaworld.ru/honda_cr-v.htm

Редактирано от morkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АТФ - аутоматик трансмишън, МТФ - мануал трансмишън........правилно мислим Дидо :hondarulez:Декстрона само в краен случай да се ползва, най-добре отивай в Бултрако за маслото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АТФ - аутоматик трансмишън, МТФ - мануал трансмишън........правилно мислим Дидо :worthy:

Това не го разбрах :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

ами до колкото съм наясно хонда произвеждат 2 основни вида масло - за автоматични кутии и за ръчни. С АТФ означават маслата за автоматичните, а с МТФ за ръчните, ако греша нека някой ме поправивсъщност те не точно произвеждат маслата, а възлагат на фирма да им го произведе, но това не е важното в случая

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно е това Майна,но аз за друго те поправих.............."долива се МТФ това е масло разработка на хонда",а в случай става въпрос за автоматична кутия.За това писах,че не мислите правилно :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да Дидо прав си направил съм машинална грешка - за едното съм мислил , другото написал сори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

НИКОГА !!! не слагайте друго масло в автоматичната скоростна на ХОНДА освен АТФ-З1 (ATF-Z1) на HONDA!!!!Всяко друго масло ще направи превключването толкова насилствено че ще ви изтръгне тампоните на двигателя :lol: Чесно имах хонда която с друго масло риташе като превключва скорости. Щом сложих ATF-Z1 и ЗАСПА. Сега си превключва плавно и без удар!!!Как се сменя на ХОНДА автоматик маслото (всичкото)???Има няколко начина!!!Един от тях е примерно за акордския автоматик който е към 6.2литра на пълен ремонт и 2.4-2.5Л ако само сте източили от пробката.1: Източвате от пробката 2.5 литра. Затягате пробката.2: Пълните 2.5 литра ATF-Z13: Карате 2-4км. 2.5литra ново ATF-Z1 се смесва с 3.8Л от старото. 4: Източвате от пробката 2.5 литра. Затягате пробката.5: Пълните 2.5 литра ATF-Z1 6: Карате 2-4км. 2.5литra ново ATF-Z1 се смесва с 3.8Л от точка 3.7: Източвате от пробката 2.5 литра. Затягате пробката.8: Пълните 2.5 литра ATF-Z19: Карате 2-4км. 2.5литra ново ATF-Z1 се смесва с 3.8Л от точка 6.Като всяка смяна намалява съотношението старо/ново масло в полза на новото :o в крайна сметка не е 100% ново АТФ-З1 но това е един от начините за смяна на цялото масло без да разглабяте скоростната кутия.

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Here is the tsb for those codes.00-012June 26, 2001Applies To:1996-00 Civic - See VEHICLES AFFECTED1997-99 CR-V - See VEHICLES AFFECTEDHarsh Shifting Automatic Transmission(Supersedes 00-012, dated June 20, 2000)Updated information is shown by asterisks and black bars.SYMPTOM*The transmission shifts harshly, or it may stay in first gear. The harsh shifting is more noticeable on the 1-2 and 2-3 upshifts under light throttle. It is not affected by operating temperature. The MIL may be on with DTC P0730 or P0715 stored.*PROBABLE CAUSE*Contamination of the linear solenoid and its associated passages inside the transmission, or a broken spring internal to the transmission.*VEHICLES AFFECTEDCORRECTIVE ACTION*Flush the transmission with Genuine Honda ATF-Z1, then replace the linear solenoid. If shift feel is not affected, replace the transmission.*PARTS INFORMATIONLinear Solenoid Assembly: P/N 28250-P4R-315, H/C XXXXXXXDrain Bolt Washer: P/N 90471-PX4-000, H/C XXXXXXXREQUIRED MATERIALSGenuine Honda ATF-Z1: P/N XXXXX-XXXX, H/C XXXXXXXCivic and 2WD CR-V - 11.6 quarts required4WD CR-V - 12.4 quarts requiredWARRANTY CLAIM INFORMATIONIn warranty:The normal warranty applies.Out of warranty:Any repair performed after warranty expiration may be eligible for goodwill consideration by the District Service Manager or your Zone Office. You must request consideration, and get a decision, before starting work.REPAIR PROCEDURE1. Raise the vehicle on a hoist.2. Drain the transmission. Refill it with Genuine Honda ATF-Z1.3. Start the engine.4. With your foot on the brake pedal, shift the transmission to D45. Release the brake pedal. Press on the accelerator, and bring the speedometer up to 50 mph. Make sure the transmission shifts through the first three lower gears and into fourth, and that the torque converter locks up.6. Apply the brakes to stop the front wheels.7. Shift to reverse, and then to neutral.8. Repeat the shifting procedure (steps 4 through 7) four more times.9. Turn off the engine.10. Repeat the above drain, refill, and shifting procedure (steps 2 through 9) two more times.11. Drain the transmission. Reinstall the drain bolt with a new washer. Refill the transmission with Genuine Honda ATF-Z1.12. Disconnect the linear solenoid electrical connector. Remove the mounting bolts, then remove the linear solenoid.13.Inspect the linear solenoid mounting surface on the transmission. Remove any contamination.14. Install the new linear solenoid. Reconnect the electrical connector.15.Use the PGM Tester to erase any DTCs in the powertrain control module (PCM).16. Test-drive the vehicle to check the shift feel. If it still shifts harshly, install a remanufactured transmission.*

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От дебелите книги (TECDOC) за ЦРВ 2002 :

 

Automatic gearbox

New filling - 7,20 litres

Amount to change - 3,10 litres

 

Automatic gearbox oil change interval

Firstly at 80.000 km / 5 years,

and then every 60.000 km / 4 years

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос

 

 

 

Поръчал съм си оригинално масло от хонда трансмисионна течност Honda ATF-DW1 – 3 литра

 

Много се чудех оригинално ли да купя по 35 лв за литър или обикновен декстрон 2 защото при него цената е около 10-15лв /литър

 

Та така като дойде маслото ще го "опреснявам" с тези 3 литра но имам няколко въпроса - моята е автоматик, 128 к.с .Решил съм преди зимата да го сменя (опресня)

 

1,При отвиването на пробката цялото количество от кутията ли изтича или само тези упоменати 2,5 литра - предполагам са събрано количество течност в нещо каот картер . Като почна да точа трбва ли да засичам 2,5 литра и да спа или само толкова си изтича ми е въпроса

 

 

2,Развиването и източването преполагам трабва да е на заграля кола , или на суден двигател се прави ? Ако е на загряла кола двигателя трабва ли да работи повреме на процедурата ?

 

 

3,Кутията има гърловина с нивомер - как се замерва нивото на маслото . При изключен двигател или при запален двигател и на коя позиция трабва да е лоста на автоматините скорости по време на замерването на нивото и в какви диапазони трабва да е ?

 

 

 

Благодаря

Редактирано от stm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, за 1-ва ген. CR-V маслото е ATF-Z1. ATF-DW1 го дават като заместник на Z1, понеже Z1 e излязло от употреба. Въпреки това, преди няколко месеца аз си купих Z1 от Хонда UK. Никога, ама НИКОГА не сипвай Дексрон!Сега:т.1 Като отвиеш пробката изтича 2.9(две цяло и девет) литра масло. Това ако нивото ти е коректно. Мерил съм го, толкова е.т.2 Дивгателят, респективно ск.кутия, трябва да са загряти до нормална работна температура. Източва се и се пълни на загасен двг.т.3 Нивото на маслото се мери на загрят, ИЗКЛЮЧЕН двигател. Скоростите на Р- паркинг. Нивото трябва да е между двата белега на щеката. BTW - маслото се налива през отвора на щеката за проверка на нивото. Не се разглобява нищо, само си намираш фуния, с достатъчно дълъг "нос".п.п. По-горе видях, че цялото масло се сменява през 60000 км, но това май е за 2-ра ген. В руското ръководство за 1-ва ген. го дават на 45000 км. Аз го сменявам на 45К км. Трябват ти 12 литра масло. Процедурата е 4 пъти - точиш, сипваш, караш 4-5 км, и така четири пъти. Другият вариант е опресняване (2.9 л.) на всяка смяна на маслото в двигателя.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...