ivaivalito 8 #1 Публикувано 9 Октомври, 2008 Има проблем с рейките на Сивичетата и това тропане в кормилото си е епидемия.Трудно се намират сервизи за рецилиране и то добри сервизи.Този сревиз някоий ползвал ли го е "Специализиран сервиз Хидравлика"Бивш ДАП 5 ул резбарска.Не правя реклама нямам наблюдения върху ХОНДИ но в нашия сервиз сме му се доверили за камионите а VOLVO TRUCK да се довери на някой е трудно.Сами си произвеждат частите .Ако някой го е ползвал за Хонда да казва дали да давам мойта рейка.Кормилните кутии на камионите Бетон ги прави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondacivic 0 #2 Отговорено 13 Октомври, 2008 За първи път го чувам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #3 Отговорено 17 Октомври, 2008 Коментиране е вече ЦЪККакто се споменава, "Жизет" е един от вариантите или направо отиваш в ОМБРЕ сервиз, те работят с горе споменатите и т.н.Друг е въпроса, дали рециклиране на рейка е най-удачния вариант (или примерно, намираш си рейка втора ръка която се предполага, че е добра от някоя блъсната друга Хонда и сменяш). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #4 Отговорено 18 Октомври, 2008 Как се казва "рейка" на английски, искам да видя колко струва новичка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #5 Отговорено 18 Октомври, 2008 Steering Rack ама няма да ти харесат три (а може и четири) цифрените суми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 18 Октомври, 2008 Четири цифрена е сумата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #7 Отговорено 20 Октомври, 2008 Много се извинявам за пореден път, че осирам темата на човека, но цената за "steering rack" в щатите, нова, не оригинална предполагам, струва 400$ без доставката естествено. Не е четирицифрена сумата. Освен ако не е steering rack името за рейка. Само споделете на технически неграмотния какво точно върши и ако пуснете и снимка на рейката, ще разбера точно какви проблеми и решения имат американците за моя модел кола - така ще намажем надявам се много хора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #8 Отговорено 21 Октомври, 2008 Каква е работата на т.нар. РЕЙКА - какво движи, за къде е хваната, част от кормилната уредба ли е, от к'во ли е. И снимка на рейката, я от някой менюъл, я реална. Това имам предвид. Не винаги е задължително да станат от 400 на 1000... всеки със способите си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #9 Отговорено 21 Октомври, 2008 http://www.slhondaparts.com/browse.asp?Mod...;ViewParts=true1000 го казах ей така, и 400$ да си останат пак не идва сметката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kosta 0 #10 Отговорено 23 Октомври, 2008 Хидравличната рейка е усилвател на волана - чрез хидравлична помпа и хидравлични цилиндри намалява усилието което е нужно за да завиете Има естествено и обикновенни рейки които не са хидравлични а са с щанги. Определено една хидравлична рейка струва над 1000 лв чисто нова за която и да е кола. Рециклират ги доста успешно в катедра хидравлика към техническия университет в софия. Цената там с ремонтния комплект е към 200 лева при положение че вие си свалите и после монтирате на колата рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #11 Отговорено 30 Март, 2009 Я да повдигна темата, че малко ми се разйлопа рейката /пореди не навременен ремонт на вътрешни накрайници и маншони/.За колко време става рециклацията на рейка за сивик 6ген, колко парички струва интересува ме цена с демонтаж и монтаж? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #12 Отговорено 1 Април, 2009 Обадих се на горе посочения сервиз, рециклиране на рейка за сивик 160-180лв.Необходимо да се занесе рейката в ръчичка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inch High 0 #13 Отговорено 27 Май, 2009 На моя Акорд '97г волана затегна и разбирам, че проблема е в хидравличната рейка.Като завия в ляво или дясно остава там, не се връща както преди от центробежната сила.Може ли да се ремонтира?От къде да си набавя ремонтен комплект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beast 22 #14 Отговорено 8 Юни, 2009 Аз имах този прблем в рейката.Някаква втулка беше износена.И в сервиза където си правя колата ми закараха рейката направиха ми нова втулка от тефлон и вече 10 000 км не е тропнало нищо.Ако на някой му трябват координати да ми пише налично.Тва е за Бургас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #15 Отговорено 10 Юни, 2009 Аз имах този прблем в рейката.Някаква втулка беше износена.И в сервиза където си правя колата ми закараха рейката направиха ми нова втулка от тефлон и вече 10 000 км не е тропнало нищо.Ако на някой му трябват координати да ми пише налично.Тва е за Бургас.Тази втулка оригинална струва 25лв за какво ти е стругар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #16 Отговорено 29 Юли, 2009 (Редактирано) Оп.. да повдигна темата. Намерих сервиз в сащ, който продава рециклирани рейки, с всичко по самата рейка сменено, абсолютно всичко. Като ти купуват старата рейка за 40$, дават гаранция 2 години. Тоест, цялото удоволствие на нова рейка до тук в България излиза 200$. Това определено си е оферта, считайки, че съм чувал цени от 400лв. само за рециклирането с гаранция 2 месеца. Само да кажа, някой ако се интересува Наболял проблем е сред Хондите П.П.: Сервиза има 1952 позитивни отзива за една година! Нито един негативен. Мисля, че е доста надеждно. Редактирано 29 Юли, 2009 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #17 Отговорено 29 Юли, 2009 А ти занимаваш ли се с купуването? Че на мен ми лежи въпроса с рейката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #18 Отговорено 29 Юли, 2009 Не, не се занимавам. Аз само предоставям информацията. Поръчването е лесно като да си купиш хляб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JadeStudio 2 #19 Отговорено 29 Юли, 2009 Някой дали има някакви координати (телефони,карти) на тези от техническия евентуално мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #20 Отговорено 29 Юли, 2009 Оп.. да повдигна темата. Намерих сервиз в сащ, който продава рециклирани рейки, с всичко по самата рейка сменено, абсолютно всичко. Като ти купуват старата рейка за 40$, дават гаранция 2 години. Тоест, цялото удоволствие на нова рейка до тук в България излиза 200$. Това определено си е оферта, считайки, че съм чувал цени от 400лв. само за рециклирането с гаранция 2 месеца. Само да кажа, някой ако се интересува Наболял проблем е сред Хондите П.П.: Сервиза има 1952 позитивни отзива за една година! Нито един негативен. Мисля, че е доста надеждно.Не съм на мнение че е супер изгодно, продавам една такава рециклирана рейка за 350лв и няма кой да я вземе сумати време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #21 Отговорено 30 Юли, 2009 Ами защото хората искат да правят здрави коли с части за 20лв. ай сиктир. Аз смятам да си взема от там като й дойде времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #22 Отговорено 30 Юли, 2009 (Редактирано) Колко пари струва да пратиш желязото отвъд океана за да го реставрират? Или смяташ да купиш някоя евтина втора употреба оттам и да я препратиш на адреса на сервиза Редактирано 30 Юли, 2009 от Nasakoto.Yakata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #23 Отговорено 30 Юли, 2009 Неее, грешно си разбрал. Ти си купуваш цялото ново, друго - тяхо - като дойде тук им пращаш своето за тяхна сметка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове