Guest Morpheus #1 Публикувано 9 Октомври, 2008 преди около 6-7 месеца си купих акорд 97 г. f20z1 и когато я карах преди да я обслужа имаше едно тропане от дясната страна. Когато обслужих колата смених биалети, тампони стаб. щанга, обаче тропането продължи, ходих в един сервиз 1 - водачи сп. апарат (обаче като обера спирачката продължава), 2 сервиз (долни шарнири - продължих така да я карам.Помислих си, ако наистина е шарнир щеше за тези 7 месеца да се разбие повече обаче не. 3 сервиз (втулка на рейката - убедиха ме свалихме рейката рециклираха я цялата и тропането продължава.Втулките на носачите са бетон Горните шарнири са бетонТампоноте на щангата са бетонАмортисьорите ходих на тресачка и те са бетон Майсторите вдигат ръце а аз празня джобове помогнете тропането е по малки неравности вече 7 месеца продължава без да се усилва. Оставам с мисълта да карам и когато се разтропа повече тогава да стане ясно от къде е направо полудях, вече ми писна да е*** и кочинатаДайте идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #2 Отговорено 9 Октомври, 2008 Писал си, че си ходил на тресачка, но все пак да кажа, че имахме такъв случай с акорд в сервиза и след доста чудене сложихме амортисьори от моргата и тропането спря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 9 Октомври, 2008 (Редактирано) Втулки, водачи на спирачни апарати / предни /. Как "обираш" спирачка ? Редактирано 9 Октомври, 2008 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 9 Октомври, 2008 като натиснеш спирачката така че да затегне накладките. и ако тропа от тях спира... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 10 Октомври, 2008 Колега и аз съм за амортисьорите. Опитай с други ако имаш такава възможност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dap 0 #6 Отговорено 10 Октомври, 2008 Здравей , около от половин година имам подобен проблем на павета и на малки неравности се чува тропане голяма мъка беше, мислех си да не е от рейката, после от карето на кормилния прът а накрая се оказа че апарата на реголируемия волан е нещо прецакан и тропането е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Morpheus 4 #7 Отговорено 10 Октомври, 2008 нямам възможност да сменя амортисьорите дори и за проба няма от къде да взема.Пък и нали се сещате, че сваляне , качване и пак сваляне, ако ида при ''майсторите'' ще ми вземат 50-100 лв.Обирам леко спирачката и тропането продължава, т.е. леко натискам спирачката не да спирам, пък и дори когато спирам продължава.Другия вариант, който до сега незнайно защо съм изключвал, но може да идва от вътрешното пространство. Някой от модулите за климатроника, някоя пластмаса да ми дрънчи,като ми остане време ще прегледам всичко зад жабката.А аз си мисля, че там където се регулира, при мен не може да е, защото звука със сигурност идва от дясната част, но тъй като е нискочестотен (притъпен звук) не може да се определи точно от къде идва.Тъй като и съединителя ще ми е за смяна скоро някой знае ли колко пари вземат за труд, аз работя в магазин и частите си ги намирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TI_GONISH 0 #8 Отговорено 10 Октомври, 2008 (Редактирано) НА Фрилендъра ми имах подобен проблем, ходих на тресачка и всичко 6, ама яде по дължина на грайфера и кат лодка и вие мамата си ебало. ПОгледни си граиферите на гумата дали са на вълнички , Твърдо за амортисьори, смених ги и няма проблеми , но задължитлено и двата ако с анови, втора ръка може и смао един ако си намериш. Успех Редактирано 10 Октомври, 2008 от TI_GONISH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 10 Октомври, 2008 ПИ4 ,ПРИ НАС СМЕНЯХ МОЯ КОМПЛЕКТ С АКС ЛАГЕР,ВЗЕХА МИ 60 ЛВ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове