steff 0 #1 Публикувано 4 Октомври, 2008 е,това ми е въпроса дали е нормално да се клати малко радиатора като го буташ с ръка? А и винаги като отвъртам капачката на радиатора при студена кола изтича антифриз,а нивото му е малко под минимума.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #2 Отговорено 4 Октомври, 2008 Да, нормално е като го побутнеш да се мърда - затова и имаш тампони, които да обират вибрациите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #3 Отговорено 4 Октомври, 2008 е,това ми е въпроса дали е нормално да се клати малко радиатора като го буташ с ръка? А и винаги като отвъртам капачката на радиатора при студена кола изтича антифриз,а нивото му е малко под минимума..абе те и на к...м.... се клатят па не падат, :lol: :lol: , извинявай просто не се сдьржах :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #4 Отговорено 4 Октомври, 2008 абе те и на к...м.... се клатят па не падат, :lol: :lol: , извинявай просто не се сдьржах :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: кефиш помогна му на човека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steff 0 #5 Отговорено 4 Октомври, 2008 хаха благодаря ви до някъде ми олекна..а за антифриза да кажете нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bai Hondio 0 #6 Отговорено 5 Октомври, 2008 Предполагам, че гледаш нивото в разширителния съд в ляво на радятора. Това, че радятора е пълен, а нивто в разширителния съд е под минимума небива да те притеснява за момента. Причините за намалелия антифриз може да са няколко, включително и скорошен ремонт по охладителната система и последвалото го не достатъчно напълване (нали скоро си купил колата, та не е ясно кои какво е прваил преди теб). Долей антифрз в разширителния съд до белега "MAX" и следи дали ще спадне в течение на времето. Ако всичко по колата ти е наред не би трябвало да се променя или, ако има някаква промяна тя трябва да е малка.Имай предвид, че нивото трябва да го следиш само на СТУДЕН двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanislava 8 #7 Отговорено 5 Октомври, 2008 Моят радиатор като ми се заклати в ръцете и спешно запазих час в сервиз. Няма да ви казвам какъв смях падна като отидох Ама, женска му работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #8 Отговорено 19 Ноември, 2008 Здравейте,Нов съм във форума и познавам много малко хора от тук,но явно ще ми се налага повече да посещавам HONDA Fan Club. Докарах си една хонда Акорд от Лондон преди няколко седмици и тази сутрин като дойдох на работа и като спрях колата забелязах,че имам теч.Не знам дали е от радиатора или от климатика,нямам си напредстава изобощо,но забелязах,че е от задната "пита" дано да се изразих.Моля ако някой знае,такъв сервиз или да ме посъветва какво да направя да ми пише. Колеги - Благодаря предварително за съдействието!Поздрави,Радко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове