rocnogap 113 #1 Публикувано 30 Септември, 2008 Колеги като извада пробката за маслото мерише на бензин и капачката на капака на клапаните като отвия също мерише на бензин ... Нормално ли е това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mastikata #2 Отговорено 30 Септември, 2008 колега това не е добре това озна4ава 4е се смесват наи добре разбери какво става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #3 Отговорено 30 Септември, 2008 Изобщо не е нормално.Маслото трябва да си мирише на масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #4 Отговорено 30 Септември, 2008 Изобщо не е нормално.Маслото трябва да си мирише на масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #5 Отговорено 30 Септември, 2008 Изобщо не е нормално.Маслото трябва да си мирише на масло Интересно е че пробах да запаля течноста с пламак и нямаше нищо , демек няма бензинови пари ... а определено на това мерише , на около 6000км е ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #6 Отговорено 30 Септември, 2008 На мен пък ми мирише на гарнитура... Не знам какъв е твоят случай, но наскоро в сервиза у даскало постъпи един пасат 4, 1.8, 20V. Италианец ... не сменяван въздушен филтър -> липса на въздушен поток, -> изгорял мап сензор -> преобогатена смес -> духнала гарнитура -> удавен двигател ... от там смяна масло и гарнитура, най-вероятно ше му сменят и целия коляно-мотовилков механизъм, щото нивото на маслото се е качило бая и може бензина нещо да е увредил карантията .... ма знам ли, да чукаме на дърво че японеца е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #7 Отговорено 30 Септември, 2008 На мен пък ми мирише на гарнитура... Не знам какъв е твоят случай, но наскоро в сервиза у даскало постъпи един пасат 4, 1.8, 20V. Италианец ... не сменяван въздушен филтър -> липса на въздушен поток, -> изгорял мап сензор -> преобогатена смес -> духнала гарнитура -> удавен двигател ... от там смяна масло и гарнитура, най-вероятно ше му сменят и целия коляно-мотовилков механизъм, щото нивото на маслото се е качило бая и може бензина нещо да е увредил карантията .... ма знам ли, да чукаме на дърво че японеца е добре. Не ми харчи повече гориво и съм долял не повече от 0.500лм масло за 6000км като 1000 от тях са извънградско с натоварващо каране и останалите са в София без задрустване и понякога доста агресивно каране . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #8 Отговорено 30 Септември, 2008 Па значи може да ти се е втълпило нещо че маслото мерише на бензин ... или е някво по-специфично, знам ли ... аз само дадох един пример, който описва най-лошото което е могло да се случи ... щом нямаш такива ядове знам ли ? Изчерпва ми се адекватността до тук, така че спирам да пиша. Другия вариант, който мога само да предположа е вероятно тръгнали гумички на клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 30 Септември, 2008 сегменти за смяна ..наи вероятно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #10 Отговорено 30 Септември, 2008 И АЗ СЬМ ЗА СЕГМЕНТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #11 Отговорено 2 Октомври, 2008 И АЗ СЬМ ЗА СЕГМЕНТИбраво, страхотно някой друг ще каже ли че и той е за сегменти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #12 Отговорено 6 Октомври, 2008 браво, страхотно някой друг ще каже ли че и той е за сегменти?аз не съмаз съм за 1 час извънградскотуй да не е москвича, дето разпределителния вал натиска бензиновата помпа, и като се скъса платното, се наводнява маслотоняма от къде да влезе бензин в маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #13 Отговорено 6 Октомври, 2008 пич аз преди време на gsito имах абсолутно са6тия проблем,не работе6е много добре на бензин,маслото леко качва ниво и мири6е на бензин като извади6 рабу6а.ходих каде ли не,мнения всякакви,а то накрая се оказа слаба вразка на некав датчик на коляновия вал, мисля 4е бе6е за центровката,не сам сигурен и не искам да те лажа.та провери си вси4ки дат4ици,сапротивлението им,вразки и чак тогава се хварлаи на сериозните не6та.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #14 Отговорено 6 Октомври, 2008 Колеги като извада пробката за маслото мерише на бензин и капачката на капака на клапаните като отвия също мерише на бензин ... Нормално ли е това ?А случайно кат си сменял Маслото да си слагал някаква добавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове