svetliovelichkov 0 #1 Публикувано 22 Септември, 2008 здравейте колеги,от както застудя се появи следният проблем при мен при запалване сутрин колата пали на 500-700 оборота работи така около 2-3 сек. и после се нормализира и почва да си работи на 1200-1300 оборота което е нормално за работа на смукач тъй като колата не е загряла.Обаче ако я загася и запаля веднага след това паленето е като по учебник(дори и да е студена колата) та на какво може да се дължи това първоначално палене на 500-700 оборота защото малко се тресе колата и е много грозно отсрани такава кола а да се тресе .(не съм си сменил свещите и въздушният филтър ,всичко останало е сменено)ако някой може да помогне ще съм много благодарен,става въпрос за F18A3 98 год.P.S.когато беше топло го нямаше този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #2 Отговорено 22 Септември, 2008 ще почне и да ти гасне пьрвия пьт... има доста писано по вьпроса- тьрсачка му е майката макар че вьв вьпросната тема решение нема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #3 Отговорено 22 Септември, 2008 даже май имаше обяснение защо било едва ли не нормално...И при мен имаше в големите студове такъв проблем - първия път ако задържа пали но може да угасне ако не подам газ.Ако врътна ключа да завърти един път и върна, втория път от раз пали стабилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest svetliovelichkov #4 Отговорено 23 Септември, 2008 бихте ли ме упътили каде да чета че с търсачката нещо не се получава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове