Jump to content
svetliovelichkov

трудно пали

Recommended Posts

здравейте колеги,от както застудя се появи следният проблем при мен при запалване сутрин колата пали на 500-700 оборота работи така около 2-3 сек. и после се нормализира и почва да си работи на 1200-1300 оборота което е нормално за работа на смукач тъй като колата не е загряла.Обаче ако я загася и запаля веднага след това паленето е като по учебник(дори и да е студена колата) та на какво може да се дължи това първоначално палене на 500-700 оборота защото малко се тресе колата и е много грозно отсрани такава кола а да се тресе .(не съм си сменил свещите и въздушният филтър ,всичко останало е сменено)ако някой може да помогне ще съм много благодарен,става въпрос за F18A3 98 год.P.S.когато беше топло го нямаше този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще почне и да ти гасне пьрвия пьт... има доста писано по вьпроса- тьрсачка му е майката макар че вьв вьпросната тема решение нема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже май имаше обяснение защо било едва ли не нормално...И при мен имаше в големите студове такъв проблем - първия път ако задържа пали но може да угасне ако не подам газ.Ако врътна ключа да завърти един път и върна, втория път от раз пали стабилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetliovelichkov

бихте ли ме упътили каде да чета че с търсачката нещо не се получава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...