Jump to content
rocnogap

Спортни пружини на сток амуртесиор ?!

Recommended Posts

Колеги интересно ми е ако сложа само спортни пружини без цяло окачване какво би се получило ? Да ли ще имам ядове по путя ? Мерси !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е важно колко са твърди а колко са къси :) ако са прекалено къси и свалят много колата имаш голяма възможност да ти изтърве мотрисьора,тъй като се скъсява прекалено много хода му и седи постоянно под напрежение и при малко по големи неравности хлътнали истории по пътя и ще замине :) Друго на ръка че дори и да се задържи повече време без да изтърве се скъсява доста осезаемо живота на амортисьора :) Ако рещиш да слагаш по ниски прожини по добре гледай да са до една врътка по ниски от стоковите :o иначе рано или късно ще тис е случи нещо от изброените от мен неща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карах с много ниски червени пружини и сток амортисьорите около 3 години и нямах никви грижи :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо амортесьора да стои постоянно под напрежение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амортесьора е под напрежение не в статично положение(свит наполовина или разпънат), а когато течността преминава от едната част на цилиндъра в другата, ако е едностранен при "слизане" на колелото и съответно ако е двустраннодействащ и при свиване. Може би при газовите е различно.Друг е въпроса дали твърдостта при движение на сток амортесьора ще е достатъчна за по-бързото "връщане" от по-твърдата спортна пружина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митака е прав... "спортни" е много подвеждащо понятие.с lowering пружини обикновено няма никакви грижи да се кара със фабрични амортесьори, стига последните да не са вече изпуснали.Не мисли за напрежението на амортесьорите, няма такова нещо. Единствения проблем е че lowering пружините обикновено са много малко по-твърди от фабричните и при големи неравности може да ти свърши хода на амортесьора. Това скапва амортесьори а не факта че работят в друга зона от хода си.Не слагай обаче коиловъри на фабрични амортесьори освен ако не си правиш колата за позиране и караш бавно. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...