Guest Geo_2000 #1 Публикувано 15 Септември, 2008 Ммм, смешна работа ма не знам нищо за тази EG и ЕК модификация на Сивиците. Дали някой би могъл да ми обясни за какво става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dangler 1 #2 Отговорено 15 Септември, 2008 ЕГ ще рече 5 та генерация хонда 92-95ЕК пък е 6 та генерация 96-00Произведени в Япония Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Гиби #3 Отговорено 15 Септември, 2008 нещо по-специално ли са като двигател и екстри ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dangler #4 Отговорено 15 Септември, 2008 Просто така се обозначават колите произведени в япония през тези периодибез значение от двигател и екстризапочват така JHM EKи съответно JHM EGзащото има и EJ и EM ако не се лъжа какво по конкретно те интересува ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Гиби #5 Отговорено 15 Септември, 2008 гледам филмчета във Ютуб и всички EG и ЕК са някакви страшни коли и за това си мислех че това е модификация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest КалоÑ�н Кателиев #6 Отговорено 15 Септември, 2008 Модификация е, да. По-скоро е "версия". EJ са масовите 6-ти генерации, които се подвизават на европейския пазар и са с двигатели D14A3 и D14A4, 75 к.с. и 90 к.с. съответно. EK е значително по-рядка птица и е в няколко разновидности, като EK3 е с 1.5 литров мотор, едновал VTEC и е 114 коня. ЕК4 е тъй наречената VTI-ка (двувал VTEC - 160 к.с.) и топ вариантът (и моя отколешна мечта) е EK9, която е известна чисто и просто като Type-R - двувал VTEC, 1.8 L / 190 к.с. Разбира се, това е вариантът предназначен за износ (поне аз така знам). А за вътрешния пазар японците си имат EK9, който е с двувал VTEC, 2.0 L / 200к.с.П.П. Моля някой да ме коригира е EK моделите, ако съм се поизцепил неподготвен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #7 Отговорено 15 Септември, 2008 (Редактирано) аз също не съм сигорен,но си мисля че Тайп-Р на 6-та е б16б и е 1.6л 185 коня..иначе за другата информация и аз така знам! Редактирано 15 Септември, 2008 от Dilqn_Mitev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Brutalism #8 Отговорено 15 Септември, 2008 Брей и аз се чудих за тези означения,че искам да съм още по навътре в нещата...Ако има някой вещ да допълне нещо,няма да е зле... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #9 Отговорено 15 Септември, 2008 ek9 се е произвеждала ексклузивно за японския пазар. Демек я има само с десен волан. е да EK9 е 6г Type-R с b16b (185hp). Доколкото знам този мотор няма нищо общо с другите от Б-серията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iceman #10 Отговорено 16 Септември, 2008 А под EG главно се подразбират EG6 хеч 5ген и EG9 B16A2 седан 5ген.А като цяло са EG3 D13B2, EG4 D15B2 i D15Z1 тези масово - има и други редки създания, EG5 D16Z6, D16Z9 пак + други.EG1 и EG2 са Дел Сол с D16 i B16. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #11 Отговорено 16 Септември, 2008 JHMEG8 - 5г. седан който е бил Д15Б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #12 Отговорено 16 Септември, 2008 EG6 e Hatch 5ген. B16A2EG9 e Sedan 5ген.B16A2EK4 e Hatch и Sedan 6ген. B16A2.EK9 e Type R 6ген.B16B 185к.с. И както каза Маниака,мотора е маниашки и е различен от Б16А2EK6 e Sir но не съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #13 Отговорено 16 Септември, 2008 EK6 e Sir но не съм сигурен.Прав си. А ЕK8 е 6-та ген. купе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-=Гиби=- 2 #14 Отговорено 22 Септември, 2008 Мерси за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове