Jump to content
Guest Geo_2000

Eg и ЕК

Recommended Posts

Guest Geo_2000

Ммм, смешна работа ма не знам нищо за тази EG и ЕК модификация на Сивиците. Дали някой би могъл да ми обясни за какво става въпрос :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГ ще рече 5 та генерация хонда 92-95ЕК пък е 6 та генерация 96-00Произведени в Япония

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Гиби

нещо по-специално ли са като двигател и екстри ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dangler

Просто така се обозначават колите произведени в япония през тези периодибез значение от двигател и екстризапочват така JHM EKи съответно JHM EGзащото има и EJ и EM ако не се лъжа какво по конкретно те интересува ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Гиби

гледам филмчета във Ютуб и всички EG и ЕК са някакви страшни коли и за това си мислех че това е модификация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Кало�н Кателиев

Модификация е, да. По-скоро е "версия". EJ са масовите 6-ти генерации, които се подвизават на европейския пазар и са с двигатели D14A3 и D14A4, 75 к.с. и 90 к.с. съответно. EK е значително по-рядка птица и е в няколко разновидности, като EK3 е с 1.5 литров мотор, едновал VTEC и е 114 коня. ЕК4 е тъй наречената VTI-ка (двувал VTEC - 160 к.с.) и топ вариантът (и моя отколешна мечта) е EK9, която е известна чисто и просто като Type-R - двувал VTEC, 1.8 L / 190 к.с. Разбира се, това е вариантът предназначен за износ (поне аз така знам). А за вътрешния пазар японците си имат EK9, който е с двувал VTEC, 2.0 L / 200к.с.П.П. Моля някой да ме коригира е EK моделите, ако съм се поизцепил неподготвен. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също не съм сигорен,но си мисля че Тайп-Р на 6-та е б16б и е 1.6л 185 коня..иначе за другата информация и аз така знам!

Редактирано от Dilqn_Mitev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Brutalism

Брей и аз се чудих за тези означения,че искам да съм още по навътре в нещата...Ако има някой вещ да допълне нещо,няма да е зле... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ek9 се е произвеждала ексклузивно за японския пазар. Демек я има само с десен волан. е да EK9 е 6г Type-R с b16b (185hp). Доколкото знам този мотор няма нищо общо с другите от Б-серията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

А под EG главно се подразбират EG6 хеч 5ген и EG9 B16A2 седан 5ген.А като цяло са EG3 D13B2, EG4 D15B2 i D15Z1 тези масово - има и други редки създания, EG5 D16Z6, D16Z9 пак + други.EG1 и EG2 са Дел Сол с D16 i B16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JHMEG8 - 5г. седан който е бил Д15Б2 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EG6 e Hatch 5ген. B16A2EG9 e Sedan 5ген.B16A2EK4 e Hatch и Sedan 6ген. B16A2.EK9 e Type R 6ген.B16B 185к.с. И както каза Маниака,мотора е маниашки и е различен от Б16А2EK6 e Sir но не съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...