Jump to content
vektor

D16z6/9 на D15b7

Recommended Posts

Гледах в търсачката , но не намерих една темичка която преди време бях гледал.Мисля да взема глава Втек и да я сложа на мойто купенце . Искам да попитам +(ове)-(си) . Какви трудности ще срещна , освен евентуалната профилактика . Интересува ме всичко около тази трансплантация . ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"-" - Олекване с пари за: глава (дано да купи6 читава ,че) , чипване(ако комп. позволява) и настройка на комп., гарнитура(с метална степента на сгъстяване отива на около 10.4:1 но пък е по- капризна към равниността на повърхнините, обикновенна степента на сгъстяване май бе6е към 10:1), ремък 104 зъба, раздвижена ролка(може и без нея но белега ти бяга с +/- половин зъб), Втек контролер (ако ецу-то неможе да изпълнява тази функция) и пари за работа ако неможе6 да си го направи6."+" - пове4е мощност в целия диапазон. Колата става доста по-динамична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай тази тема http://www.honda-tech.com/zerothread?id=554053 вътре са описани необходимите части r2d2 това за ремъка не го знаех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам,а на Д15З6 процедурито съ6тите ли са или при мен 6те мине по-леко.Извинявам се на колегата 4е изпозвам неговата тема. ;);)

Редактирано от pano

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари би легнала една такава трансплантация в най-добрия и в не много добрия случай , без цената на главата.... :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз в момента съм с такъв swap д15б7 с V-tec от z9 и колата върви 1 калник разлика от сток д16з6/9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер , като пара ме интересува дали си струва или мога да попипна другаде с тия пари ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи за какви пари намери6 4арколяците и колко ще вземат за работа! Това е доста относително.Аааа и забравих 4е трябва да си поиграе6 с пиличката в/у делкото за да можеш да направиш центровка.За чипване и настройка се обърни към 1Нет да те ориентира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vektor

Едно 500лв.(без главата)сигурно ще заминат....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно 500лв.(без главата)сигурно ще заминат....

:)Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

"Най-евтиният" вариант, според мен е да минеш направо на Б16 и като му свикнеш, оттам нататък вече има валове, колектори(изпускателни и всмукателни) и разликата ще е по-осезаема :) ! А, иначе набиваш 1000+ за глава от малък витек, правиш някаква готина генерация с колектори 500+, някакви готини валове 300+, готин съединител 300+ и си най-много на 150+- коня ;) ... Това, не съм го правил, но от всичкото ми четене и мислене, така го сметнах ;) ... И кво става, вече си набил към 2000+ лева, а даже не си стигнал 160 коня, е мен не ме кефи офертата... Но, в крайна сметка ти, си преценяваш, колата и парите са твои ;) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ecs

колега 900-1000 лв ше ти излези и доста нерви :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vektor

a edna b16 ka kvi pari 6te legni ? pi6a ot psp.to v kolata nqmam kirilica

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest spas21

Колега, защо не си помислиш и варианта да продадеш твоята и да си вземеш пак купето, но с Д16-ката.Аз от опит мога да ти кажа, че варви много по хубаво, защото аз съм купе Д16З9, а мой приятел е с като твоята, и разликата се усеща като се качиш от едната кола на другата.Неговата си я купи 5400 лв. януари, а аз моята април за 4500 лв.,така че и твоя късмет може да се усмихне.Но според мен не си заслужава нервите, които ще изхабиш за това начинание, а пари се вадят и са точно за това да си правиш кефа с тях.По-добре си намери пазар на твоя двигател и си купи Vtec.Но каквото и да измислиш си е за теб и важното да те радва. :blink:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vektor

Нее , моето купе няма да го продам поради ред причини......От суапа се отказах.Мисля да свалям мойта глава да я портват , профилактика и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

труда в твоя случай ще излезе около 400лв (профилактика на главата, поставяне, преработка на инсталацията и ЕЦУ-то и базови настройки)трябва ти само глава, кабелиза свещи, 1-2 гарнитури и ангренаж.за портване, добави още един около 400 в зависимост от това какво точно искашза настройка на дино: 250лвтова са цените, на които аз/джони/омбре правим нещата... за други майстори не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mnogo mi idvat 1000 4e i ot gore za glava.ako prodam moq s tuninga po nego i izvada o6te 1k i malko ot gore 6te vzema b16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на ПАВЛЕ брата. Преди няколко месеца ми се наложи да сменям глава и реших, че като ще е гарга да е рошава! Намерих глава на цена близка до цената на моята и доста по-евтино от цените на които предлагат глави от Д16, от Д15Z3 която е втек-е и се заех да е монтирам на моята Д15В2. В крайна сметка дадох около 400лв за: 1. Оборудвана глава с вала, клапаните, клапана на витека, капака на клапаните и пласмасовите капаци на разпределителния вал, а шайбата на разпределителния вал може да стане. 2. Делко от витекова глава - витековото делко не може да сработи с компа и се наложи допълнително да прехвърля остта и магнитните датчици /заедно с целия сноп кабели/ от моето делко в корпуса на витековото делко. Отворите за болтовете с които се закрепва за главата трябва да се разпилят, за да може да се завърти делкото по посока на часовниковата срелка и да се нагласи момента на запалване 3. Кабели за свещи 4. Ангренажен ремък – аз съм с ремък със 103 зъба, но ролката с която се обтяга отиде в крайно положение, така, че 104 зъба сигурно ще паснат по-добре. 5. Гарнитури – за главата, за вх и за изх Ще ти трябва и контролер за включване на витека – аз все още не съм решил този проблем и в момента карам ц/к ключе – мърлящина, но работиАко си намериш и компютър от витек ще ползваш витековото делко без да му сменяш “карантията” и да търсиш контролер за витека.Резултата е чувствително по-висок въртящ момент в диапазона от 2000 до 5500-6000 оборота, но след това умира /със старата глава се развърташе до 7500-8000 оборота на газ, а на бензин до прекъсвач – 7000/

Редактирано от pavle

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Глава от D15Z3 върху блок от D15B2 - не става ли икономичен втек 90 кс ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...