Jump to content
AMD

Kak да премахна...?

Recommended Posts

Според мен няма смисъл :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 K, ама не и с този мотор. Просто няма смисъл. Над седем започва да "тъпче на едно място".

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм адски доволен от колата! взех я преди 3 седмици... внесена е от испания на 186000 км беше... но супер запазена и което е по важното има си климатик...това беше 2рата хонда която намерих за продан с климатик... другата беше с1.3 двигател...тази по ми хареса...миналата седмица си направих разходка из българия...и от разход съм доволен...колата е страхотна!и по принцип не обичам да се бърникам много из капака щом си работи добре, но ми стана интересно дали тази "защита" може да се премахне?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото таблото ти е серино, т.е. ВТИ също е с такова табло. За твоя двигател няма смисъл защото едно че няма да върви в повечето обороти и друго че ще му скъсиш живота. А това е безсмислено при сток D15B2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kassy

добре!Разбрах ви!пълна инжекция няма да сложа! харесва ми как върви...както казах не съм състезател!беше ми интересно просто!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре!Разбрах ви!пълна инжекция няма да сложа! харесва ми как върви...както казах не съм състезател!беше ми интересно просто!

а бе пич никой не ти отговори на въпроса май само те разубедиха аз съм с същия мотор и имах ораничитрел точна където тръва червенорто значи аз не съм рейсър но от време на време затварям устата на някой колеги с вектри до много вървели по 101 кончета и точно като цедя до 7.5 точно тия 1000 оборота много ми помагат особенно на първа и втора не си се усетил и си вече на 7000 аз няма ограничител от когато имам газово иначе не знам как се маха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със същият двигател (почти ) :rolleyes: ограничителят ми е някъде към 8 000 оборота ,но както каза Antony след 7000 само " тъпче на място "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отговора на въпроса е с чип ';)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на астра гси се махаше някакво чипче пък :rolleyes: иначе моя ограничител е на 7200-300 но по нататъка знам че няма смазване на мотора и няма смисъл просто да се прави такова нещо + това на д15б2 се натяга до 5-6000 и то добре по нататъка само фарля бензин навятъра :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с чип значи...хъмз...замислих се аз за пъ;ната инжекция...днес си говорих с един познат и той ме надъха...!казаче и при пълната инжекия гориво-подаването е по-прецизно и би трябвало и да харчи помалко...сега ще се разтършувам из темите за това как да махна моното и да сесложи пълен инжекцион!ако някой може да ми даде приблизителна сума за инжекциона ще съмблагодарен!Айде до скоро и благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic: :offtopic: Е как така после почва страшното...Какво става после, някви проблеми ли започват да се появяват..Аз съм също с Д15Б Зле и наскоро реших да видя къде ми е прекъсвача - на 7000.Като я цедя много на 6500 сменям.Все повече започва да ми харесва тоя двигател,просто е уникален за тия 90 кончета..и аз се замислях за пълна српинцовка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Страшното май го наричат "Mini Me " :offtopic: то излиза там някъде като пари, но колегата може и да е имал друго в предвид

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко пояснение за това Mini me....аз си го превеждам като Мини Ме или това че майстора дето ще го направи просто ще те баламосва...ама май не съм във вярната посока!сега ще се разтършувам из форума сигурно има "инстрикцуя" за това как се минава от моно на пълен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно има "инстрикцуя" за това как се минава от моно на пълен!Колега ето това :http://www.psytronix.org/xo/modules/smartsection/item.php?itemid=8&sel_lang=bulgarianАко ти трябва още виж в Технически въпроси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Планувам хондичката да я карам доста време....аз съм моряк човек....и мисля след всеки рейс да и правя по нещичко...и да отделям пари за колата!...всяко нещо с времето си!за сега наистина смятам просто да проуча как стоят нещата с това какво може да се човърка подменя...и подобрява!благодаря за отзивите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...