Jump to content
ivan89

Prelude

Recommended Posts

Здравейте хондажии,Прясно регистриран съм във форума, тъй като съм се насочил към Прелюд 4 генерация и имам следния въпрос към колеги с такава машина. Аз съм от София и ме интересува какъв разход ви дава градско този звяр и скъпа ли е подръжката сравнение със сивик примерно 5 генерация купе, консумативи, ролки и т.н. Като цяло съм решил да взема прелюд, но искам имам представа дали е залък за моята уста, доскорто карах едно Ауди А4 автоматик и ми дваше 14-15 градско направо ме разби. Сега съм с Мазда 626 2.0 DOCH 165 к.с и тя се държи доста прилично 11-12 градско. Като цяло ако имате оферти за Прелюд 4 г. 2.0 двигател или Сивик 5 г. купе ( ако е VTECH още по-добре) пускайте изискванията са ми да има климатик.Благодаря предварително за помоща, а на модернатора се извинявам ако темата не е в правилният раздел :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:worthy: добре казано, ама като карам основно в тоя шибан град представям си средата на септември какъв ад ще стане, всяка година все по-зле...не че не съм свикнал да изсипвам яко кинти за бензин, но се дразня че не може да си изпънеш колата, пък хондите са доста палави и си искат настъпване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Купи си мотоциклет хонда.Доста оф-топик звучи,но рано или късно всички ще се сетят че с коли в този трафик няма да стане и ще подкарат мотори,скутери,миксери и други такива гадини.Мотор за в града,кола за извънградско-това е най-правилната рецепта според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan89

Много си прав, аз лично съм фен на места като Италия, Испания, Южна Франция където яко се карат скутери и мотори, обаче тия хора нямат зима...нас тук както знаем зимата ни изненадва всяка година :worthy:)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си казал към кой двигател си се насочил - ако вземеш варианта с 2.0, ще имаш разход 10-11 без много зор, с 98 може да паднеш и на 9, ако си с двигател 2.3, слагай по литър и половина отгоре!П.С - пише се VTEC, не VTECH :worthy:П.С - Prelude и аз съм се замислял много за моторче, ама е много рисковано в нашия град за съжаление :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега добре дошъл в голямото семейство.Според мен си вземи Прелюд. Много са добри :sick:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда не е икономичен автомобил (доста по-икономичен е от подобни автомобили), не му е това идеята. Ще изразходва повече гориво от маздата. Между другото каква е тази 626-ка с 2.0 = 165к.с.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като попита за маздата и аз се усъмних, понеже е служебна и тук колегата който я караше преди ми разправя че била 165 коня и аз се поразрових и да ти кажа такова животно няма :sick:)) ... май се оказва че е 116 коня, ама все тая въпреки че е служебна не ми се кара искам си Хонда аз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живея в София но карам Прелюда само извънградскодвигател 2.3л. гори ми около 14литра в града а навън 7литра ако го коткамима и други причини - видимоста назад е лоша и паркирам само с помоща на силатадоста широка е и одпред има 20см. повече отколкото очакваш заради острия носседиш твърде ниско за да виждаш през една кола... мъка ми е в центъра...но виж когато тръгнеш на дълъг път и най вече тежки завоиразбираш за какво е роден Прелюда... влюбен съм в тази кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам прелюд в София 15 това е положението ама колата е невероятна доста добре върви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз съм с Сивик Купе и го избрах пред Прелюда заради повечето място отзад,по малкия разход.Частите на Прелюда може и малко да са по скъпи и обслужването,но не това ми повлия на мен вървежа е еднакъв и на двете коли Прелюда е по красив но и Купето си е красива кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pepix_

колицата е супер ще ти дава не повече от един опел вехта :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти iwan89 ! Карах Купе и карах Прелюд 2.0. И двете са страхотни, но аз избрах купето - много по леко,по-икономично,по-широко отзад и с по-добър радиус на завой. А и двигателя 1.6 никак не му дава лоша динамика дори да е сток! Изобщо не съжалявам. Все пак ти си прецени. Аз като напусна асфалта и ми става лошо с това ниско окачване. Мисля че Прелюда е с по-голям клиренс и е "по-проходим" :) Но каквото и да вземеш не питай тук дали си сбъркал. Нали ще е Хонда :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко в страни от темата за колегата pamo. Ако прелюда е 4WS завива много повече от повечето коли изобщо. Братми кара Mercedes(който завиват доста) аз карам такав прелюд и мога да гарантирам, че завива доста повече, а за сравнение с друга хонда избщо неможе да се говори. Иначе разхода е така каквто описват колегите по горе. Хубавото на 4WS е че и градско и извън градско завива много и предимствата са му супер, само трябва да свикнеш да не те изненада някои път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купето има и повече място от прелюда, полесно се влиза и излиза от него , но за извън гръда прелюда е колатаразход: купе 1,6 105Hp: 8-10 градско , 6,1-7 извън градско Прелюд 2,3 160Hp: 13-15 градско , 9-12 извън градско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега PIT, нашия човек се колебаеше между Прелюд 2.0 който е 133 коня, а не 160 и без система 4WS и между Сивик 5-та Купе с по възможност Vtec мотор, който не е 105 а 125 конски сили. Е между тези две Сивика е по пъргавата, Прелюда е с около 300кг. повече. Но както писа един колега - за извънградско каране - Прелюда :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, мненията ви доста ми помогнаха, така като гледам ще си взема едно купе сега, а началото на следващата година купувам и един прелюд и приключвам дилемата :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще инвестираш в Прелюд-гледай ако можеш да е с Н22 двигател......Хем ще имаш всички екстри,хем колата е култова,хем двигателя е най-доброто което се е предлагало за нея......Вярно че ще е по-солена,но според мен си заслужава инвестицията особено ако си ценител и имаш желанието да я пазиш в заводската й светлина и свежест.Така тази кола ще запази стойността си през времето,че даже може и да я повиши.....Започнеш ли с филтрите от Илиянци и педалите от там-колата отива на боклука

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре,а в крайна сметка мнението на всички ли е еднакво спрямо този Н22 двг ............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре,а в крайна сметка мнението на всички ли е еднакво спрямо този Н22 двг ............

в какъв смисъл еднакво?обясни....ако питаш дали всички искат Н22-отговорът може да е само 1-ДА:)всички Н22-ки се сглобяват на ръка,качеството е на невероятно високо ниво.от инженерна гледна точка този двигател също си е шедьовър....какво повече можеш да искаш?факта че по този двигател са луднали всички фенове на марката по света , както и по В16 говори достатъчно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alexandro

Ще дообавя само че H22 (всички модификации) е акцизен двигател и ако си вземеш такъв е вярно, че ще имаш всички екстри и възможно най-доброто изпълнение, но цената ще ти бъде колко да си вземеш 2 много запазени прелюда с F20A4. По груби сметки само акциза на H22A (200 кс) е над 5000 лв. В крайна сметка нещата опират до личен избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kando

а ве значи аз като проследих повечето ти постове из форума заедно със на някои други колеги,които си набелязах като по-знаещи относно Прелюд,разбрах какви нелепи въпроси съм задал ..... но все пак това за 2,3 двг не го намерих никъде,така че пак е имало смисъл.Мерси за отговорите.А иначе този Н22 двг доколкото разбирам е винаги VTEC и е 2200 кубика все със много коне,което го прави акцизен,нали???? - и баси със този двг не виждам нито една кола от мобиле .... пък и къде ли не рових,никъде не се продава този автомобил.А вариянта който срещнах,че са експериментирвали 2,3 със глава от Н22,създава ли проблеми и изобщо какъв е крайния резултат - има ли смисъл изобщо????п.п.и добре де така и не разбрах защо Акорда е по скъп от Прелюда..................... а това за акциза,Аlexandro e написал отговор докато писах поста

Редактирано от kando

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го намираш защото той и без друго си е доста скъп автомобил (погледни в mobile.de или в autoscout24.com). А за България като се сложи и акциз, цената му вече става доста висока за нашия пазар. Общо взето да сии купиш директно такъв автомобил си е екзотика и малцина могат да си го позволят. Повечето хора тук обаче слагат такъв двигател в по-евтин прелюд и нещата стават ток. Ако си купуваш Прелюд гледай да му е здраво купето и окачването. Също не купувай от автокъща където ти обясняват че не може да го закараш на преглед защото няма номера. Изпитах го на собствен гръб вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха мерси за съвета спрямо автокъщите,но още при търсенето ми за БМВ се сблъсквах със този проблем и винаги решението ми е било едно,като не искат да закараме колата на диагностика,да си я продават тогава хахахахах.Добре де този 2,3 не го ли хваща пак акциза.И как става врътката за смяна на двг-то,в смисъл горе долу колко се продава този Н22 и само двг ли се сменя или има и още неща????п.п.по принцип не ми се ще 2,0 двг,друго си е да имаш малко повечко мощност,пък и то на тази кола и утива :) ,а и едва ли ще има повече от литър-два разлика във разхода м/у двата двг (говорим за каране според правилника за движение - демек арабийската) - пък и 4ws 2,0 като че ли няма,та какви проблеми се появяват при 2,3.

Редактирано от kando

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при "харабиското" каране по правилника, забелязвам че 2.0 литровия гори повече от 2.2 литровия или просто си въобразявам:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това бъзикаш ли ме или говориш честно ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам за 2.2 литровия мотор, но двулитровия при здраво натискане проявява СТРАХОТЕН апетит, при нормално каране - градско 12-13, извънградско 8 -8.5, ама разхода настрана, прелюда е една прекрасна кола, и двулитровия мотор върви доста добре като за 133к.с./данните са за автоматик/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Preluden

Абе Прелюда си е прекрасна кола, само дето не е за град със задръствания. Но аз предпочитам да си я държа по-често в гаража, отколкото да я сменя с нещо друго... любимата ми тя. Хайде, отивам да я измия за 3-ти път тази седмица ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...