victor_xtz 42 #1 Публикувано 21 Август, 2008 Здравейте колеги,От две седмици съм с мойта хонда (D14A4) и още веднага като я взех и смених маслото и преди и след това двигателя си беше мног тихичък.От 2 дена насам усещам, че шума от него (тракането на двигателя) се усили доста. Не е някво непоносимо, но разликата е осезаема.Въпроса ми е от какво може да се е получило?Колата е напълно обслужена и тракането е еднакво при студен, топъл двигател и тн. Основно се чува, като колата е спряла, в движение не мога да разбера. Предположих, че е от смяната на маслото, но не трябваше ли да си проличи още веднага (преди 2 седмици)?Някакви идеи?Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 21 Август, 2008 Вдигаш капака, и започваш да форсираш лекичко и да търсиш източника на тракането. Възможно е и да е пукнат колектора или генерацията. Но трябва да се чуе на живо, така дистанционно... цъ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox #3 Отговорено 21 Август, 2008 ако е спукан колектора ще си испуска и със старото масловъзможен вариант е да е била с добавка на маслото и след смяната с новото да се разтракат лагеридруга възможност е ако е сменен ангренажния ремък да е пренатегнат и тогава пак се получава шум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest todorov #4 Отговорено 21 Август, 2008 виж като натиснеш съединителя дали спира,ако спира е амбреажен лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #5 Отговорено 22 Август, 2008 ако е спукан колектора ще си испуска и със старото масловъзможен вариант е да е била с добавка на маслото и след смяната с новото да се разтракат лагеридруга възможност е ако е сменен ангренажния ремък да е пренатегнат и тогава пак се получава шумТова с добавката на маслото ще го видя, може да сложа нещо. Новото масло е Elf и си мисля, че е сравнително добро.Относно ангренажния ремък - спецялно бях чел, че има някво пренатягане и един зъб напред/назад прави проблеми.Затова отидох специално до Омбре 2, за да избегна подобно нещо. Надявам се да не е от това довечера ще пробвам това със съединителя.Други идей или това са общо взето възможностите - новак съм и още не знам какво точно да гледам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #6 Отговорено 22 Август, 2008 За лагера на съединителя, според мен е редно да се чува когато педала е натиснат. Аз залагам на пукнат изпускателен колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове