vex 13 #1 Публикувано 19 Август, 2008 Привет,карам си да кажем на някаква скорост, и когато тръгна да превключвам натискам съединител/пускам газта, и в следващата секунда оборотите сами се форсират с около 1000 нагоре, и чак след това тръгват да падат.Получава се винаги когато съм в движение, на място не го прави този номер.Някакви предположения? Идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 19 Август, 2008 Според мен проблема е тук: http://membres.lycos.fr/sonyhome/Honda_Del...ITV_Adjustment/ Това е клапана за бързия свободен ход, ако мога така да го преведа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest harpi #3 Отговорено 19 Август, 2008 И аз имах някъв такъв проблем преди 3 месеца ама се оправи сам като го изфорсирвах всеки път до макс....Явно регенерира ..........нямам думи...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #4 Отговорено 19 Август, 2008 И аз имах някъв такъв проблем преди 3 месеца ама се оправи сам като го изфорсирвах всеки път до макс....Явно регенерира ..........нямам думи......Хахахаха, и при мен се получи същото, май вдига оборотите да си загрее по-бързо.Като загрее и няма проблем.Чудя се дали не слагат едно и също охлаждане на цялата серия двигатели.Примерно b16 и d13 ако са с едно и също охлаждане, може д13ката да простива(горката ). Иначе това с регенерирането си е абсолютно така, аз сега моята я чакам да си оправи сама шарнира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 19 Август, 2008 За какво трябва да пълните темата на колегата с глупости като незнаете недейте писа П.П:Някой модератор ако прецени може да изтрие мненията ни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 19 Август, 2008 Ама маи не ме разбрахте правилно. Обяснявам пак, слушайте ме внимателно Карам си на 4-та предавка например, и подържам 3к обороти. Искам да премина на 5-та, като за целта натискам съединител, и вдигам крак от педала на газта. Това което е различното, независимо дали е загрял или не двигателя, вместо в този момент да започнат да падат оборотите както е редно, те се форсират до към 4к за кратко и чак тогава започват да падат надоло.Т.е. ако съм в движение, и с педала подържам дадени обороти, при отнемането на газта се получава така, все едно за кратко съм натиснал педала повече и после съм го върнал.Надявам се да е разбираемо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #7 Отговорено 19 Август, 2008 Колега, ти не видя ли моя пост? Аз не говоря за студена или топла вода, двигател и др., а говоря за клапанче, което като се разхлаби може да прави такъв проблем, така са се справили братята американци. Но явно не мислиш, че може да е правдоподобно. ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #8 Отговорено 23 Август, 2008 колега какво стана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 23 Август, 2008 За сега нищо, така и не ми остана достатъчно време след работа и да е студен двигателя, и да сваля клапана за студени обороти. Надявам се утре (вече днес) да имам музата да го сваля... тези дни си ресетнах ECU-то, и започна да играе на празните обороти... почна да се стабилизира, ама явно някъде нещо куца. Ще пипам, пък после ще споделя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #10 Отговорено 24 Август, 2008 Хм, свалих клапана за студените (от на шеФа линка), постегнах врътката... сега на студена кола оборотите са малко по ниски, но главния проблем по темата си остана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #11 Отговорено 25 Август, 2008 Ти си поне петия човек с такъв проблем който познавам.Аз на стария мотор бях така само, че оборотите се вдигаха до 2000-2500.Пробвай като се вдигнат да спреш като не си на скорост разбира се.При мен винаги като спра и падаха.... другия вариянт беше да натисна педала на гаста отдолу.Чистих Иацв-то.Пак нищо.После от самосебе си се оправи........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TaTeTo_De Puta Madre 0 #12 Отговорено 22 Септември, 2008 Ти си поне петия човек с такъв проблем който познавам.Аз на стария мотор бях така само, че оборотите се вдигаха до 2000-2500.Пробвай като се вдигнат да спреш като не си на скорост разбира се.При мен винаги като спра и падаха.... другия вариянт беше да натисна педала на гаста отдолу.Чистих Иацв-то.Пак нищо.После от самосебе си се оправи........Не знам какво стана с твоя въпрос, но при мен беше многo лесно. Пренатегнато жило на тротъла! И както си караш на дълго и като махнеш крака от педала и изключиш от скорост, форсиране, няколко ритника на педала, за да се оправи!След щателен оглед в ОМБРЕ сервиза ми разпуснаха малко жилото, така, че да има малко хлабавина( свободен ход) и всичко се оправи! Благодаря на момчетата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #13 Отговорено 23 Септември, 2008 При мен жилото е добре, има оставен луфт при затворен дросел. Още не съм си намерил проблема, но и в това състояние не пречи дори не го забелязвам вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове